meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey lavendelmeid idd al testje gedaan??? spannend!! en wat een super vooruit zicht trouwen!!!

@ritjuh ik ga echt voor je duimen meis...het wordt tijd dat ook jullie geluk krijgen!!! het verwondert mij overigens wel dat jij iedere keer een iui krijgt met 3 follikels!! dan ging het hier niet door bij mij dan 2 hoor!!
    hoeveel iui's gaan jullie doen???

@hier tot nu toe gaat het wel weer redelijk houdt alleen extreem veel vocht vast...heb nu steunkousen tot aan knieeen maar nu hoopt allles zich erboven op....dus moet hele steunkousen...hopelijk vandaag en anders volgende week met een beetje geluk!
    we hebben idd een datum gepland staan vanaf gisteren voor de ks.....deze houden we alleen voor ons zelf :)

2. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    nee nog geen testje gedaan, heb nu ook eigenlijk geen dingen meer alleen een zware buik. dus ga t ff afwachten en misschien van t weekend testen als mijn vriend t zolang kan vol houden hahaha hij is erger als mij al ik 5 min overtijd ben staat hij zowat al met een test klaar.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spannend!!

4. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    test gedaan afgelopen zaterdag. en hij was positief maar binnen 5 min vervaagde die zo erg dat je t nauwelijks meer zag dus denk negatief. test woensdag nog eens.

gr Joyce

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ sasje ; hoest nu?

@ lavendelmeid ; spannend, over 2 maandjes trouwen!
    en spannend, dat je weer wat hoop hebt dat het raak is!
    succes morgen!

@ rittjuh ; ik duim weer hard voor je meid!

@ hier ; vorige week woensdag bevallen van een ontzettend mooie dochter!
    Bevalling was erg heftig, er ging een hele hoop mis..
    kort samengevat ; heftige weeen door te snel weeenopwekkers toedienen, ruggenprik 4 keer mislukt, sterrenkijkertje waardoor ze er niet doorheen kon, vacuumpomp heeft haar naar 1,5 uur persen uiteindelijk gehaald. Daarna naar de OK omdat de placenta niet los wilde, algehele narcose.
    Daarna toch negatief advies mbt borstvoeding terwijl we echt graag borstvoeding wilden geven en daar eerder toestemming voor hadden..
    Ik had ook erg veel bloed verloren, 10 hechtingen en een flinke kneuzing van de pomp dus lichamelijk nog aan het herstellen.
    Nu is alles een beetje rustig aan het worden, mentaal zat ik er zwaar doorheen maar nu krijgt alles langzaamaan een plekje..
    Lekker genieten van ons nieuwe gezinnetje nu!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff kzh wat een bevalling zeg!!!
    wat ontzettend heftig!!!
    fijn dat je het nu een plekje kunt gaan geven!!!
    dikke knuffel meid!!!!

7. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Hoi allemaal,

Kzh gefeliciteer geniet van je wondertje.
    Hier druk bezig met voorbereidingen nog precies een maand.

Afgelopen dinsdag een test weer gedaan en die was t zelfde als t eerste. en de avond erna werd ik gigantische ongesteld.
    dus een vervagende test wil zeggen niet zwanger hahaha weten we dat ook weer.

Nu maar hopen dan ik 3 mei niet ongesteld ben omdat mijn cyclus nu dus helemaal is verknalt door de afgelopen cyclus.
    normaal 28 dagen nu in eens 1tje van 36.

fijn weekend allemaal.

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ sasje ; hoe is het met je? houd je nog steeds veel vocht vast?
    raar idee he dat je al weet wanneer ze komt?
    Ik was me er steeds van bewust dat alles wat ik deed, de laatste keer was zonder dat ik mama was :p

@ lavendelmeid ; succes deze ronde! hopelijk is het nu wel raak!

rittjuh ; hoe is het? wanneer kun je testen?

hier gaat het weer ietsje beter, de hormonen zijn weer wat afgenomen en dat scheelt alweer een stukje.
    lichamelijk nog wel erg zwak helaas, hopelijk trekt dat ook snel bij.
    met Lotte gaat het super, ben echt helemaal in love! ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi ik ben vorige week zaterdag bevallen ;)

ik kom van de week uitgebreider verslag doen wanneer ik naar huis mag!!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh gefeliciteerd meis!!! :D

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ kzh & Sasje: Allebei gefeliciteerd!!! Geniet lekker van de ukkies.

Poging 4 is bij ons mislukt. Morgen gaan we voor nummer 5. Hebben dan nog eventueel een laatste poging voor we overgaan na IVF.
    Zijn ook nu weer 3 eitjes; 18mm, 17mm en 14mm. Bij ons is drie het maximale. Gelukkig maar, want anders zouden de laatste twee pogingen niet door zijn gegaan haha.

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He rittjuh, wat balen weer! Hoop echt dat het dit keer wel raak is! Ik gun het jullie zo!! Ik duim heel hard!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden

ik post ff een oude post van me hoe het in kort is gegaan...

jaaa meiden ik ben idd afgelopen zaterdag bevallen.
    vrijdagochtend ontslagen uit het zh en om half 8 s avobds thuis het idee vrucgtwarer te verliezen dus weer terug naar het zh en idd dit was zo.
    mocht niet naar huis maar ze gibgen niks doen zolang vliezen niet echt braken. vervolgens vrijdagnacht zijn om kwart iver 3 mijn vliezen gebroken. pff wat veel hihi.
    toen meteen aan ctg maar Kids deden het goed dus wilden ze die nacht verder niks doen want alles wat ze nog konden blijven zitten was mee genomen. vervolgens om half 8 weeën die begonnen. ..nmeteen weer aan ctg en hiwroo was de actviteit goed te zien dus tien was het nu je man bellen dat die kont en wordt het spoed ks. om 9 16 uur is jari geboren en 9.17 is nomi geboren.

ik zelf heb heel veel bloed verloren na de ks. .2 liter ondat baarmoeder niet wilde krimpen dus na veel geduw oo de buik stopte dat gelukkig. heb 2 zakken bloed gekregen en nu gaat het redelijk. lig wel nog in zh want ben nog niet mobiel en net monenten erg misselijk en duizelig.

de kids doen het goed. liggen niet meee in couveuse wel nog aan monitir. vanaf gisteren zijn ze weer wat aan het bijkomen in gewicht.
    ze wogen bij de bevallibg beide tussen 2100/2200 gram netjes dus voor die termijn.

het gaat nu goed met de kids. j. zit al op 7 voedingen en heeft zijn sonde uit. tot nu toe drinkt hij zijn flesjes allemaal goed op!!
    n. vindt het nog wat moeilijker allemaal en krijgt nog 8 voedingen en krijgt ook nog via de sonde en flesje voeding.....dus hopen dat ook zij het snel door krijgt!!

@rittjuh wat vervelend meid :( ik hoop voor je dat ivf bespaard gaat blijven!!!
    moeten jullie dan daarvoor naar een ander zh of doen ze dat ook hier in dit zh?

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ sasje ; hoe ver was je nu eigenlijk?

balen dat je zoveel bloed verloren hebt! Ik had 1 liter verloren en had daar al enorme last van dus doe rustig aan meid!

Fijn dat de kleintjes het goed doen en dat ze de couveuse al uit zijn!

Wat super dat J.ari al zo goed drinkt! Hopelijk pikt N.omi dit ook snel op!!
    Leuke namen trouwens, echte tweeling namen! :D

Wanneer mogen jullie naar huis?

Geniet lekker van je kleintjes!!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben vorige week zondag naar huis gekomen, was het zh moe en moest anders sowieso de maandag naar huis.
    denk dat de kleintjes nog wel min 2 weken moeten blijven.

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Sterk maar goed aan! Wat een mooie namen zeg :D
    We hebben het vooronderzoek gewoon in ons eigen ziekenhuis en de behandeling in het MCK in Leiderdorp. Daar is meer kennis aanwezig, dus vandaar dat ze daarmee samenwerken. Gaat met de IUI nu zo en eventueel met IVF ook. Inderdaad hopen dat het niet nodig gaat zijn. Maar als dat de manier is om zwanger te raken, dan ben ik alleen maar blij dat die mogelijkheid er is.

@ kzh: Wat ziet jullie dochtertje er mooi uit zeg :) Geniet maar lekker van dr!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja tuurlijk rittjuh!!!
    ik ben het ook dankbaar dat het eindelijk via ivf voor ons wel is gelukt hoor!!

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Sasje, hoe is het met je 2 kleintjes?

Rittjuh hoe is het bij jou?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hie gaat alles goed!!!
    ze doen het super goed!!
    J. heeft wel een aantal moeilijke dagen gehad met veel krampjes maar geef hem nu standaard druppels en deze doen goed hun werk gelukkig want dat brak mijn moederhart....je kleintje zoveel pijn zijn lijden en niks kunnen doen! ook slaapt hij sinds zondag in de puckababy en dit is ook de uitkomst voor hem! hij slaapt nu tenminste rustig en aan 1 stuk door!
    met N. alles prima rustig meisje!!!

hoe is het met jou?!

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    T zelfde probleem met lotte, krampjes, zo zielig!
    Ze had ze zo heftig dat er bloed bij de ontlasting zat, schrok me kapot!
    Hadden al andere voeding voor reflux, nu ook cinebaby, en stuk minder krampjes gelukkig!
    Wat voor druppels heb jij?

Hoe gaan de praktische dingen? Zal soms wel even lastig zijn met een tweeling..

Deel Deze Pagina