hooi meiden. wilde laten weten dat darnet ik eindelijk ongestled ben geworden! en het doet zeer pfff. maar goed ga maar uit van het gemiddelde van al mijn cyclussen bij elkaar en dan is mijn nieuwe nod 2 januari! dus dit jaar gaat het me niet meer lukken zwanger te worden!
Balen lavendelmeid! Op naar de volgende ronde. Vervelend dat je cyclus alleen maar langer wordt i.p.v. korter of dattie gelijk blijft... Hoelang ben je nu gestopt met de pil en heb je deze lang geslikt?
Hier gaan we vanavond maar eens aan de klus Kijken hoelang we het volhouden om het om de dag te doen whaha. Moet natuurlijk wel leuk blijven. Weet helaas niet precies wanneer mn ei is, want ben pas gestopt met de pil. Wil ook nog niet direct ovutesten gebruiken. Misschien over paar maandjes.
Rittjuh, ben juist momenteel wel blij dat ik ongesteld ben geworden.. eind januari vorig jaar ben ik gestopt met de pil en slikte heb 7,5 jaar de pil geslikt. microginon 30
Als je idd al zeker wist dat je niet zwanger was, kan het me voorstellen dat je blij bent met je ongi Ik was dat vorige week ook haha. Weet ik tenminste dat alles weer gaat werken. Hierna hoop ik het niet meer te worden natuurlijk, maar zou wel snel zijn. Dus reken er maar op dat ik de komende maanden nog ongi ga worden...
@lavendelmeid, balen van je ongi, maar nu weet je wel waar je aan toe bent!! @rittjuh klus ze.... @mom is helaas vandaag ongi geworden!
Haha, succes Sasje. Welke ovutesten gebruik je? Denk dat wij deze en volgende cyclus nog zonder proberen. Daarna wil ik wel eens kijken of het met ovutesten beter gaat. Dan weet ik na 3 cyclussen hopelijk ook meer hoelang ze duren. Dat scheelt ook al een hoop natuurlijk. Nu heb ik nog geen idee. Hij kan weer 36 dagen zijn, wat korter of juist weer langer...
Volgens mij is niet iedereen daar heel enthousiast over... Heb wel veel positieve verhalen gehoord over de Zwanger & Kids ovutesten. De zwangerschapstesten zouden daarvan weer minder zijn. Zie tegen die tijd wel wat voor mij prettig werkt. Is denk gewoon een kwestie van proberen...
Zijn we soms nog de enige 2 op dit topic Sasje? Whaha Het is zo stil... Ja, heb ook een leuk weekend gehad. Zaterdag verjaardag van mn ma en zusje. Gisteren naar mn schoonouders geweest en naar de oma van mn vriend. Toen was het weekend alweer voorbij
Inderdaad rustig hier ben ook eventjes weg geweest van het forum, had het behoorlijk druk! Nu moet ik weer wachten dus hopelijk kan ik weer wat vaker reageren