Gefeliciteerd! Lekker vlot al in de 3e ronde Geniet ervan. Had jij nog bepaalde klachten waardoor je dacht 'Ja, ik ben zwanger'?
Ik heb ook het Foliumzuur van de Etos. Lekkere kleine tabletten haha. Dit is voldoende hoor, die andere vitamines zijn niet perse nodig. Maar het kan ook zeker geen kwaad om ze te nemen. Na 4 weken heb je genoeg foliumzuur in je lijf zitten. Daarna wordt aangeraden dit tot week 10 van de zwangerschap te gebruiken.
ik gebruik foliumzuur van de apotheek (neemt mijn schoonzusje voor me mee van der werk)... verder slik ik geen vitamines ofzo...
Hee Rittjuh en mom23, Tnx voor jullie antwoorden. Dan hou ik het gewoon bij deze Maar ik zie dat jullie pendel onder jullie banner hebben staan.. hoe komen jullie daar aan? En wat moet je diegene sturen? ik zag nl. wel 1 "bekende"naam er tussen staan die ik hier wel vaker heb gezien op het forum. Jullie trouwens lekker genoten van jullie weekend? Ik heb geslapen.. zit in de nachtdienst.. en mag strakjes weer.. Dus voor mij stond er het weekend niet veel op de planning.. Liefs
@ Draak, Idd wat de meiden al zeggen alleen foliumzuur is voldoende. Aangezien ik helemaal geen fruit eter ben hebben ze mijn deze aangeraden. (Achteraf gezien zou ik ook andere genomen hebben deze zijn namelijk niet de goedkoopste kwam ik later achter maarja toen had ik ze al Haha). @ Rittjuh, Ik ben vorige week de hele week ziek geweest en thuis van me werk. Dat begon vanaf maandag. het begon met ernstige hoofdpijn en erg veel zwete maar geen koorts. Ook vond ik het eten wat vriendlief met alle liefde voor me bereiden erg stinken en moest er van kokhalzen was natuurlijk erg sneu voor hem. Ik had helemaal niet gedacht dat ik zwanger was omdat het nu erg heerst. Maar toen kwam mijn NOD en ik werd niet ongi en toen ging er wel een belletje rinkelen natuurlijk maar dacht ook weer het kan langer wegblijven omdat ik ziek ben. Heb toen even op internet gekeken en zag dat wat ik had allemaal zwangerschapssymptonen waren Dat was donderdags toen heb ik vrijdag toch een testje gewaagd en zwanger was het resultaat.
@ Draak: Er zijn diverse mensen die pendelen. Weet even niet precies waar je dat kunt vinden (sowieso in sommige handtekeningen van forumleden). Je kunt ze dan een pb (persoonlijk bericht) sturen. Ze hebben je voornaam, achternaam en geboortedatum nodig. Verder moet je er even bijzetten wat je wilt weten (bijv. wanneer je zwanger raak en wat het geslacht is).
hey dames, zo ik ben net pas terug van het werk.... foliumzuur..ik slik deze van de albert heijn. en voor de rest weet ik ook al niet meer at ik heb gelezen mijn hoofd zit een beetje vol voor vandaag...
@ Rittjuh Oke, tnx.. ga ik eens kijken.. ben wel benieuwd nl. wist alleen niet echt wat je moest sturen enzo.. Duurde het lang voordat je antwoord krijgt? heb gekeken bij het pendel forum en heb het "vroeger" weleens zelf gedaan met moeder en zus en schoonzusje en toen ook gevraagd wat voor geslacht kindjes ik zou krijgen.. dus ben benieuwd of de meiden dat ook gaan zeggen.. en natuurlijk ook wanneer.. @ sasje24, Ben je weer een beetje bijgekomen? Eventjes kunnen rusten? Tot hoe laat moest je eigenlijk werken? en wat voor werk doe je?
@ wonderful, Ik bedacht me dat je vandaag terug gebeld zou worden om een afspraak te maken bij de vk. En heb je een datum?
@ Draak: Het ligt er een beetje aan wanneer je een antwoord krijgt. Bij de één na een dag of paar dagen en bij sommige na een aantal weken pas. Hangt af van het aantal verzoeken en hoeveel tijd ze hebben om te pendelen.
Ja dat klopt ik had eerst een afspraak op 16 dec was wel grappig want ben 17 dec. jarig maar die heb ik verzet omdat vriendlief anders niet mee kan nu is het 20 dec. geworden erg spannend. Hoe is het met jullie meiden.? Gaan jullie nog iets leuk doen vant weekend.?
vrijdag komen vrienden op visite. Zaterdag eerst werken tot 12uur en savonds naar een optreden van henk damen. Zondag naar de Efteling met mijn werk. druk maar gezellig weekend.
Hoi hoi meiden, Sorry duurde ff! @ sasje.. ik werk ook in de zorg ook met gehandicapten.. Hahaa.. Ik heb vandaag lekker geshopt met een vriendin.. zij heeft een meubelwinkel bijna leeggekocht.. en ik ben gezellig mee geweest.. haha Morgen heb ik lekker niks.. ff huisje schoonmaken.. en ik ga lekker alleen filmpje kijken.. En zondag ben ik samen met vriendje thuis.. @wonderful, Wat leuk dat je een datum hebt! en idd wel zo leuk dat je vriend mee kan! Wat leuk dat je naar de efteling gaat.. veel plezier!! Liefss
in provincie utrecht.. werk je al lang in de zorg? En werk je op wonen of op dagbesteding? Ik werk al 5 jaar in de zorg en alleen maar op wonen.. Liefss
oww wat grappig!! haha! En je bent dit weekend ook lekker vrij?? Weet je al of je met kerst of oud &nieuw moet werken??