ja ik maak zelf de planning voor iedereeen..maar ik werk met kerstmis...wij zijn een 24 uur opvang dus draaien ook slaapdiensten...
Oww dat is leuk!! Dat heb ik ook gedaan.. maar nu niet meer.. sinds ik mn nieuwe baan heb! Wij zijn ook 24 uurs.. en ik heb alleen nachtdiensten..hiervoor ook dagdiensten gedraaid maar was er eventjes zo klaar mee.. vind dit wel lekker.. al heeft het ook zn nadelen... Ik werk met oud en nieuw.. vorig jaar ook.. maar vind het wel erg lekker! Ben liever met kerst vrij..
hoeveel uur werk je dan? op het moment wordt er bij ons ook nachtdienst gedraaid..maar dan extern zodat wij ff op 'adem' kunnen komen...oh nee ik werk liever kerst
draak ik zie dat jij al in 2009 hebt geregisteerd.....jullie zijn nu toch pas net begonnen of niet???
ik werk 32 uur.. jij? Hebben jullie veel moeten invallen en zieken gehad? of valt mee? Bij ons wel..al heb ik wel het geluk dat ik alleen s nachts werk dus nooit overdag hoef.. en mn collega's bijna nooit s nachts hoeven..
@ mom 23.. Oooh waar kom je vandaan? @sasje.. jaa klopt.. maar ik ben er al wat langer aan toe.. hahaha.. en wilde al eerder dingen weten enzo.. dus vandaar dat ik al een profiel had aangemaakt..
mom...draak wilt anoniem blijven draak...nee hebben bewoonster die nachts dwaald..waardoor wij niet meer konden slapen en dus nachtdiensten draaiden..maar dan vanaf 3 uur s middags al...pff trok het toen niet meer! dus nu vanaf maandag komt er een nachtdienst....
oww dat is wel lekker..!! Want vanaf 3 uur is ook geen doen hoor!! Dat doen wij ook niet.. maar zou je het ook niet willen in de toekomst als het erbij komt?
nou... ik ben niet heel erg anoniem meer geloof ik..whahaha.. iedereen die mij kent weet natuurlijk wat voor werk ik doe en dat ik er al lang aan toe ben.. aan een kindje.. zat ook steeds te bedenken okee wat schrijf ik wel.. maarja jammer dan hoor als mensen het door hebben.. dat hoor ik dan wel weer.. of niet natuurlijk
ja bij mij weten ook 2 pers het....jammer dan! ik wil best nachtdienst draaien daar geef ik niks om..maar wel pas vanaf 22.00 of 23.00 uur...
jaa van mij nog niemand geloof ik.. maarja.. pech.. anders is het ook lastig kletsen met jullie.. Jaa wij beginnen om 22.15 uur.. echt lekker hoor!! en heb week op week af.. ook wel lekker.. wel lang soms om te werken.. maar die vrije week is echt heerlijk!!
ja maar pff dat zou ik dan niet willen....wil best 1 a 2 keer in de week doen..maar niet 1 hele week..maar als goed is hoeven we dat niet..en kunnen we weer snel over naar de slaapdienst...
nou dat zou altijd lekker zijn toch.. gewoon je ritme houden die je al hebt! Al is het wel lekker voor je ORT hahaha..
Jaa idd..!! Lekker he.. Maar slaap lekker meis! Ben hier morgen vast nog wel te vinden.. ben lekker home alone..
Zo, er is ineens veel gekletst haha. Werk zelf niet in de zorg, dus kan er verder niet echt over meepraten. Zit zelf op kantoor. Dit weekend ook heerlijk geen verplichtingen. Dus dan maar het huis op orde maken enzo. Doordeweeks komt dat er verder niet echt van. Bij ons weten een paar mensen dat we nu gestopt zijn en voor het eggie gaan. Mijn allerbeste vriendin (die zelf al 2,5 jaar zwanger probeert te worden en nu haar 3e IUI heeft gehad) en m'n nichtje. Verder heeft m'n vriend het nog aan 2 bevriende stellen van ons verteld. Maar vind het wel fijn dat ik het er hier op het forum lekker anoniem over kan hebben haha