meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    van ons weten het er heel veel..al onze vrienden weten het...heb het ook mijn moeder verteld dinsdag aangezien wij toch wel al een tijdje bezig zijn....maar dat ik hier op forum zit weten er gelukkig maar 2..

2. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoii meiden,

mijn vriend is werken.. Vandaar!
    Haha..
    Die is met eten weer thuis..
    Ritjuh, werk je de hele week? En wat voor werk doe je op kantoor?

3. wonderful

wonderful Niet meer actief

heey meiden.

Er is lekker gekletst hier. Ik kan er ook niet over mee praten werk niet in de zorg.

Bij ons weet nu bijna iedereen al dat we zwanger zijn wel vroeg maar konden ons mond niet houden en wij denken zwanger is zwanger en je moet niet denken stel dat het mis gaat want daar willen we natuurlijk niet vanuit gaan en gaat het wel mis vertellen we het alsnog dus kan nu lekker blij zijn en genieten.;)

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik werk van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 17.00u. Ben office manager. Doe een beetje van alles; telefoon, mail, facturen. Het is wel heel gezellig, maar niet waar ik voor gestudeerd heb. Ga over een tijdje wel wat anders zoeken. We willen nu eerst even kijken hoe snel ik zwanger raak en dan kijken we daarna wel wanneer ik wat anders ga zoeken.

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Wat is het hier stil :p Is iedereen zo druk?
    Of nog niks nieuws te melden? Ik eigenlijk ook niet hoor haha...

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jij zit ok op de wachtbank zie ik.....ik kom langs je zitten hoor! waar heb je dan voor geleerd??

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, nog 9 dagen wachten. Ga op z'n vroegst 11 december testen als ik nog niet ongi ben. Ben alleen zo bang dat de test negatief gaat zijn. En dan is het dubbel balen, want dan ben ik en niet zwanger en nog niet ongi. Mja, eerst nog ff de komende 2 weken doorkomen...

Ik heb HBO Communicatie gedaan. Het is heel breed, dus weet nog niet precies wat ik ermee wil. Schrijven vind ik wel heel leuk, dus ff kijken over een tijdje of er een leuke vacature te vinden is ofzo.

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zie trouwens dat jij nog maar 5 daagjes hoeft :D Voel je al dingen anders dan anders? Weet je al wanneer en of je gaat testen? Zooo spannend allemaal. En voor ons is het pas ronde 1 haha. Dat wordt nog wat als ik pas over ruim een jaar zwanger wordt ofzo.
    Zijn jullie al direct vanaf het begin bezig of ben je eerst gaan ontpillen?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee wij zijn nu al bijna 9 mnd bezig voor een kindje..we zijn meteen begonnen! ik voel helemaal niks anders..dus we zullen zien! ik ga pas dinsdag op zijn vroegst testen...

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nog even aftellen dus en duimen dat de ongi wegblijft! Zou zo leuk zijn als we nog in 2010 zwanger zijn :D

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meiden,

Daar ben ik weer..:)
    haha.. fftjes geleden..
    hier wel het een ander gebeurd..
    Ze hebben bij mn auto ingebroken:mad: gelukkig niks meegenomen..maar wel schade..heb mn frontje altijd mee, laat ik nooit in de auto zitten.. maarja!
    Dat iemand aan je auto zit en erin..en het sloopt! daar kan ik echt boos om worden!!
    Heb gelijk aangifte gedaan..!
    De auto is ook weer gemaakt..gelukkig maar was echt een baalmoment!
    En gister met vriendlief wezen shoppen een nieuwe broek en jas gekocht.. maar vandaag uitgegleden met mijn nieuwe broek..je raad het al...
    Jaja.. gat in mn broek!
    bij mn knie.. (had de broek nog geen dag aan:()
    Hopen dat de kleermaker er nog iets van kan maken..
    Ik geloof niet dat het mn week is:(
    vd week ook al samen met een vriendin en haar kleine dik in de file gestaan door de sneeuw..
    Dusss.. wie gaat er wat leuks vertellen:D

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Draak: Vet *** dat ze hebben ingebroken in je auto zeg! Gewoon het idee dat een vreemde aan je spullen zit :S
    Ook zonde van je broek. Het zat niet echt mee!

Hier verder geen nieuws...

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    @ Rittjuh,

Nee idd, het is balen.. maarja niks aan te doen..
    Al was ik het gister wel eventjes..

Hier ook voor de rest niet echt bijzonders gebeurd..
    Zag dat je HBO communicatie had gedaan.. wat kan je er mee dan? zag dat je schrijven leuk vindt..
    maar heb echt geen idee wat je kan doen met jou opleiding..
    Ik zou eigenlijk ook nog wel een opleiding ofzo willen doen.. maar heb echt geen idee wat..
    Maakt het wel lastiger.. en weet niet of het slim is om nu een opleiding te doen..
    Want dadelijk ben ik zwanger terwijl ik de opleiding doe.. maarja het kan natuurlijk ook nog even duren voordat ik zwanger ben.. dusja wat is wijsheid..;)
    Haha..

14. wonderful

wonderful Niet meer actief

Zo dat is wel balen dat er is ingebroken in je auto. En dan ook nog je broek kapot het zit je niet mee he.

Spannend voor de meiden die bijna mogen testen.!

Hier is verders alles goed wel nog af en toe misselijk en ben erg veel moe ga daarom ook slapen wanneer ik kan doordeweeks als ik moet werken ga ik al erg vroeg naar bed en dan gaat het wel.

15. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    @ wonderful,
    Je hebt heerlijk weer om te gaan slapen!
    Hoe was de efteling trouwens met je werk?
    Zal wel druk geweest zijn daar ofniet?

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @draak nou je hebt idd een pech week zeg :( nee ik heb je helaas nog niet leuks te vertellen...misschien volgende week :)

17. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Jaaa ik hoop het Sasje!!
    Wanneer wil je gaan testen?

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dinsdag...mijn nod is zondag..maar zaterdag gaan we kaarten..dus drink maar lekker paar biertjes, dus dan kun je beter de dag erna niet testen en zondagavond heb ik slaapdienst dus kan pas dinsdag voor het eerst testen...

19. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    oww spannend!!
    Gelukkig heb je wel een beetje afleiding de dagen ervoor..
    Heb je ergens last van? wat denk je zelf? zwanger of niet?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm ik weet het zelf echt niet....heb eigenlijk nergens last van dus denk eigenlijk dat het niet raak is....maar ja je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben..dus ik weet het echt niet! we wachten maar geduldig af :)

Deel Deze Pagina