Ik hoop vooral dat je snel duidelijkheid hebt. 8 dagen over tijd is wel veel. Zou natuurlijk super zijn als je alsnog snel positief mag testen. En desnoods maar de ongi lijkt me, als je maar duidelijkheid hebt. Wel balen dat de ha niets wil doen
Ja, ik bedoel ook niet in de vorm van onderzoek. Maar een bloedtest om te kijken of je zwanger bent. Omdat je testen negatief zijn zeg maar. Misschien maak je niet genoeg hcg aan en kan een bloedtest je meer zekerheid geven. Zo bedoelde ik het
Maar miss wel als je het zelf vraagd? Je zit nu al ruim over de 40 dagen toch met deze cyclus? Zo lang istie nog nooit geweest. Misschien anders in de loop van deze week nog een keertje testen? Als dat bruine verlies een innesteling was, kan het nog best zijn dat je straks een posi test hebt. Lijkt me echt slopend al meer dan een week in onzekerheid Sterkte iig nog meis!
Pff nog steeds in onzekerheid Sasje ik zou echt een bloedtest aanvragen dan ben je tenminste uit al die onzekeheid.
Heerlijk zeg Wonderful. Hier nog bijna 2 dagen werken. Dat overleven we ook nog wel Sasje, nog steeds niks? Misschien nog een testje doen? Je laatste test is alweer een week geleden toch?
hey dames, ik kijk eigenlijk niet zo vaak op dit topic..omdat het nog rustig hier is dan vergeet ik deze....als ik telang geen antwoord geef moeten jullie me pb''en nou hier dus nog steeds geen ongi!!! ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi wordt! bruin verlies wat ik iets heb gehad was met 1 dag ook weer weg..en is trouwens ook alweer 1 week geleden en tja wat je bruinverlies kunt noemen!! eigenlijk was het niks!! morgenvroeg ga ik nog een keertje testen want ik heb het 2 wkn terug ofzo ook aan mijn moeder verteld dat we bezig zijn! en eergisteren met haar gesprek erover gehad en zij teste ook pas met 6 wkn positief!!! met 4 wkn bleef de test ook wit en had ze ha gezegd dat ze niet zwanger was! dus zij maakte ook pas erg laat hcg aan! we zullen zien! mocht ik morgen nega testen dan ga ik weer naar de ha bellen! dus even afwachten wat het wordt!
Spannend Sasje. Laat je weten als je zo getest hebt? Hoop het zo voor je hoor, want die onzekerheid is slopend!
Het zit ook niet mee ook he?! Heb je de ha al gebeld of doe je dat volgende week? Misschien toch een bloedtest die meer duidelijkheid kan geven? Op hoeveel dagen zit je nu inmiddels al? Hoop niet dat je na 6 weken pas duidelijkheid hebt zeg! Of zit je daar nu al ruim overheen?!
ik zit idd al over de 6 wkn heen dus zwanger ben ik zeker niet!! ik heb voor de 29e een afspraak staan bij de ha,. en ik hoop dat ik een verwijzing krijg voor de gyn!
Dus nog 1,5 week duimendraaien Hoop dat je voor die tijd al duidelijkheid hebt of dat ze je anders doorverwijzen idd. Want dit begint wel heel vervelend te worden zo. Sterkte nog ff!
dank je rittjuh..tja ook al wordt ik ongi, ik ga evengoed want zon lange cyclus is ook niet normaal....
Nee, precies. Sowieso ff langsgaan en hopen dat ze iets kunnen ontdekken. Ontpillen kan het niet echt meer zijn toch na zo'n tijd? Nog ff volhouden. Denk aan je hoor! Laat je nog wel weten hoe het is verlopen?