meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik had het gemerkt haha! Geeft niks;) ben overal en nergens aan het rondneuzen, op zoek naar de groep die het beste bij me past.
    Sinds enkele dagen heb ik een eigen onderwerp geopend en al een aantal reacties gehad, best leuk!

Een korte intro van mezelf: 24 jaar, woonachtig in Noord-Brabant, acht jaar samen waarvan 2,5jaar samenwonend, hondje van 14 maanden (Luna) en werkzaam als salarisadministrateur.
    Altijd in de kinderopvang gewerkt en sinds mijn 21e een serieuze kinderwens. :D Nu ook vriendlief toe is om papa te worden de keus gemaakt om de stoppen met de pil (nog maar 3 dagen!!)
    Jij?

x

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

oh je bent nu nog bezig met de laatste strip?
    spannend hoor en zeker voor wat komen gaat :)

voor vragen ben je altijd welkom.

hier ik ben 25 jaar en mijn 27 jaar. we hebben nu al 1 jaar een kinderwens maar hier heeft het nog niet zo mogen zijn. ik loop sinds 7 januari in het ziekenhuis bij de gynecoloog om te onderzoeken wat er mis is....dit ligt aan mij want het zaad van manlief is helemaal ok.
    dus spannend allemaal!

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Jep! Vrijdag laatste pil, zondag of maandag zal de 1e dag van mn 'ongesteldheid' zijn. Meestal duurt dit maar een dag of 4, dus dat betekend dat we +/- 4 maart aan de klus kunnen ;)
    Hopen dat er bij de gyn iets uitkomt waar je verder mee kunt knutselen. Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk!

Gr. Nori

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je moet positief blijven! sommige mensen hebben hulp nodig en bij andere lukt het snel genoeg!!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar is iedereeen????????

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zie dat hier weer meer mensen actief zijn (geweest). Ben hier al een tijdje niet meer geweest, want het was zo stil.

@ Sasje: Zie dat je in de MMM zit. Gaan ze nog meer onderzoeken doen waar het aan ligt? Of gaan jullie IUI krijgen? Mn beste vriendin heeft 2x een negatieve samenlevingstest gehad en krijgt nu 9 IUI's. De eerste 5 zijn helaas mislukt :(

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

goh er reageert weer eens iemand in dit topic ;)

nee ik ga nu eerst spoelen en dag erna weer samenlevingstest....kijken of dit helpt! dus even afwachten hierop zal ik volgende week wel antwoord krijgen.

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hoe bedoel je spoelen? Kijken of er verstoppingen zitten in de eileiders ofzo?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Nee ik moet met speciaal spul mijn vagina spoelen zodat het zaad kan overleven als het goed is

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hoi meiden, leuk dat er een topic is voor meiden uit 1986 die voor hun eerste kindje gaan! Mag ik me ook hierbij aansluiten? Ik ben van 15 april 1986 en kom uit Veldhoven. Ik en mijn vriend gaan in mei trouwen en zijn sinds Januari bezig om zwanger te raken.

@ Sasje: Veel succes met de komende samenlevingstest meid. Lijkt me moeilijk als je al zo'n tijd bezig bent, en het lukt niet. Ik duim voor jullie.

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Ik hoop dat het spul gaat helpen :)

@ Jade: Welkom! Tuurlijk mag je hier gezellig komen kletsen. Leuk dat jullie in mei gaan trouwen. Moet er nog veel geregeld worden?

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

Danjewel Rittjuh. De voorbereidingen voor de bruiloft zijn in volle gang! Steeds meer dingen kunnen we van ons 'to do' lijstje afvinken gelukkig. A.s. donderdag gaan we in ondertrouw. Spannend!

Sommige mensen in mijn omgeving begrijpen niet dat we niet wachten met zwanger proberen te raken tot na de bruiloft (i.v.m. met misselijk zijn en een misschien eventuele miskraam rond de tijd van de bruiloft) maar wij zien dat anders. Ik heb al zo lang een kinderwens en ik kan niet wachten totdat het raak is!

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Jade: Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt. Misschien ben je wel niet zwanger en moet je er langer op wachten. Dan zijn het toch weggegooide kansen. Tenminste, zo zou ik het zien. Hoop natuurlijk dat het lekker snel raak is :D
    Veel succes met in ondertrouw gaan en de verdere voorbereidingen.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom jade!

leuk trouwen!!! veel succes met de voorbereidingen!!!

dus jullie hebben het mensen verteld dat jullie bezig zijn voor een kindje?

tja....ik kan je mijn gevoel ook niet beschrijven hoe ik me voel rondom het hele zh gebeuren! dat moet je eerst zelf ervaren wil je dat gevoel herkennen!!
    met momenten heb ik het erg moeilijk vooral als ik vreemde mensen er over moet vertellen bijv op het werk! dan is het iedere keer dikke tranen.... maar er zijn ook momenten bij dan kan het me allemaal niks schelen en dan komt onze tijd ook nog wel! maar het is allemaal wel een heel gedoe!!

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Sasje: het zal inderdaad erg moeilijk zijn...... KNUFF

16. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ jade: welkom en succe smet de voorbereidingen voor de bruiloft!!! (leuk om te doen he ;))

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hopelijk is het snel raak en kan je lekker genieten zonder zh gedoe.

@ Mom: Hoe is het met jou? Beetje vertrouwen in deze ronde?

18. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Hallo allen,

Hier nog iemand uit '86!

Leuk om leeftijdsgenoten te spreken. Hebben jullie soms ook het idee dat je omgeving je te jong vindt voor kinderen?

Ik woon al drie jaar samen met mijn vriend. juli 2009 ons eerste huis gekocht, hebben allebei een goede vaste baan en zijn klaar voor de volgende stap. Trouwen willen we (nog) niet, maar het eerste kindje mag komen!

Ik kan over zeven dagen testen! Spannend...

Hoe gaat het bij jullie?

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Merelleonie: Welkom hier! Hopelijk is het snel raak voor jullie. Zijn jullie al lang bezig?
    Het klopt inderdaad helemaal wat je zegt. Wij hebben het om die reden ook nog niet aan veel mensen verteld dat we bezig zijn om kids te krijgen. Alleen mn beste vrienden en mn nichtje weten het. We vinden zelf dat we er klaar voor zijn. Hebben bijna 3 jaar een relatie, maar ken hem al een jaar of 8. Sinds april vorig jaar hebben we een koophuis met ruimte genoeg haha. Wij hebben ook (bijna) een vast contract. Trouwen zou ik al wel willen, maar mn vriend wil heel graag dat de kinderen bruidskinderen worden, dus ja, nog even geduld dus ;)

20. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    @ Rittjuh: wij hebben het ook niemand verteld. Alleen één collega. Het mag straks een grote verrassing zijn! En natuurlijk vinden de opa's en oma's het uiteindelijk wel leuk, daar ben ik van overtuigd.

Wij zijn nog maar net bezig. Vorige maand dacht ik dat het raak was. Veel verschijnselen, echter toch ongesteld geworden. Deze maand weer 'spierpijn' in mijn buik. Erg zware borsten en zere tepels, we gaan het afwachten...

En weet je wat het ergste is... de babyuitzet hebben we bijna al volledig in huis :)!

Zijn er anderen die ook al zo voorbarig spullen aan het kopen zijn?

Deel Deze Pagina