@ Merelleonie: Ja, precies. Ben er ook van overtuigd dat ze er heel blij mee zullen zijn hoor. En anders jammer, we doen het voor onszelf en niet voor anderen. Soms dan zie ik wel leuke dingentjes op internet ofzo, maar wil me toch nog inhouden totdat ik echt een aantal weken zwanger ben. Stel dat het nog een jaar of langer duurt, dan zit ik steeds tegen die spulletjes aan te kijken. Maar kan ook al genieten van het snuffelen op internet haha.
welkom leonie... hier ook nog geen babyuitzet...dan had ik er al nu 1 jaar naar moeten kijken..vindt ik veel te confronterend....! @rittjuh..welk zh gebeuren me bespaard blijft....?? ik loop al vanaaf januari in het zh..dus bespaart blijft het me niet
@ Merelleonie: Welkom hier meid! Ben benieuwd voor je deze maand. Hopelijk is het meteen raak! Zou wel super zijn he? Een vriendin van mij deed veel van haar babyspullen weg..... en ze vroeg of ik ze wilde hebbe. Van babybedje tot kinderwagen tot wipstoeltje. Ik vind het leuk om al die dingetjes al te hebben. Staat nu allemaal op zolder te wachten totdat het raak is.
Ja, hier ook alles op zolder. De 'grote' spullen wel al uitgezocht, maar nog niet gekocht. Wippertje / babyfoon via Marktplaats en voor de rest boekjes en knuffels etc. Er was opheffingsuitverkoop bij een babywinkel in de buurt, dus toch even langs. Kon het niet laten en natuurlijk ook daar weer wat leuke spullen gekochten (zwaar afgeprijsd natuurlijk!) Dus als iemand in Noord-Holland nog goedkope(re) autozitjes etc. zoekt. babyplanet in Westzaan houdt opheffingsuitverkoop. Veel is al weg, maar er staan ook nog mooie combi-kinderwagens met aanzienlijke kortingen.
@ Jade: Kan me idd voorstellen dat je het in zo'n geval wel overneemt en alvast ergens opslaat. Scheelt weer voor straks. @ Merelleonie: Hoop dat er over een tijdje als ik zwanger ben nog ergens een uitverkoop is Maar als je al vroeg in de zw begint met rondneuzen, dan lukt het vast wel om koopjes op de kop te tikken.
@Rittjuh: dat zal toch wel! Ik ben er gewoon altijd belachelijk vroeg bij. De koffers voor de vakantie staan vaak ook al een maand van te voren gepakt... Toen wij besloten een huis te gaan kopen ben ik gelijk gestart met inpakken, we hadden nog niet één bezichtiging gehad. Als ik eenmaal de smaak te pakken heb, ben ik moeilijk te stoppen...
haha moet wel om jou lachen leonnie....daar zal manlief niet altijd even blij mee zijn of wl met die eigenschap meiden ik ben werken ben er straks nog even.
@ Merelleonie: Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen met die tassen Ben juist altijd meer van het laatste moment. @ Sasje: Werkze! Ben er zelf misschien straks nog ff en anders morgen pas. Heb vanavond diplomauitreiking van mn zusje.
hier net weer terug vanuit het zh...tja er was niks te zien op de echo....dus geen ei wat groeit...die van maandag is dus toch niet door gegroeid. ik moet nu vrijdag weer terug...en dan is het even afwachten of er dan wel iets groeit ja of te nee...zo niet dan weet ik niet wat er gaat gebeuren... __________________
@ Sasje: Wat vervelend Maar het kan nog gaan groeien toch? Je hebt eerder ook al een lange cyclus gehad. En misschien is je lf wel wat korter dan 14 dagen. Lukt het nog om je er weinig zorgen om te maken?
ze kijken maar mee tot dag 20...als er dan niks is gegroeit breken ze je cyclus af want dan wordt ie anders abnormaal lang zeg maar...mijn vorige lf was mooi 12 dgn...dus ik zit nu nog goed hoor..maar is afhankelijk van vrijdag of er iets is gegroeid..en misschien dat ze dan ook nog wel eerst maandag nog een keertje wilt mee kijken..
hey meiden, dank je wel voor jullie lieve woorden. ik moet vandaag om 11.50 naar het zh....vindt het nu wel spannend hoor want dit gaat toch het moment worden vandaag....
hey meiden, ik ben alweer terug van het zh....er is eitje gegroeid naar 11 mm...dit is eigenlijk nog veel te klein dus....na lang nadenken toch besloten om maandag nog een keertje te komen meeten dus weer afwachten...niet doorgegroeid dan krijg ik hormonen...