meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade86

Jade86 Bekend lid

He balen! Nou moet je nóg langer wachten!
    Maandag weer terug dus.... Ik blijf voor je duimen dat ie maandag flink gegroeid is meis.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja we zullen zien.....

3. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

hoi! ik ben ook van 1986!
    gestopt met de pil in november..

cyclus is nog niet op regel, maar ik weet ook niet zo goed hoe hij wel moet zijn..

groetjes Pip.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom pip...

hoe verlopen je cyclussen?

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Pip: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.

@ Sasje: Balen dat het nog niet echt gegroeid was :( Hopelijk maandag beter nieuws! Krijg je anders hormonen om de groei te stimuleren of om de cyclus af te breken?

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mag ik ook mee komen praten? ik ben ook van 1986 en wij beginnen vanaf volgend weekend met proberen zwanger te worden :D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tuurlijk mag ook jij mee komen praten :)
    spannend!

ja idd ritjuh ik krijg dan anders hormonen..

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dankje Sasje24 :D

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Delilah: Welkom! Veel succes met zwanger worden!

@ Sasje: Zijn die hormonen om de groei te stimuleren of om je cyclus af te breken?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee je krijgt hormonen om je eitjes te laten groeien...met provera kun je je cyclus afbreken.

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Pip en Delilah: WELKOM meiden! Gezellig!

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hopelijk zijn ze maandag gewoon goed gegroeid :) Zal voor je duimen meid!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik weet eigenlijk niet waar ik blijer van moet worden ;) ergens hoop ik dat ik gewoon nu clomid krijg..dan groeit er wel zeker iets!

ey meiden,

zo ik ben er ook weer :) gisteren feest gehad van werk vriendlief...nou nou wat een terug weg naar huis pff.....vriend en collega alleen maar overgeven :( dus iedere keer de vluchtstrook op en hebben er gewoon een 3 kwartier langer over gedaan voordat ik pas thuis was....!! was echt niet meer verantwoord rijden zo...vriendlief die de hele tijd de deur zomaar openmaakte...ook op de snelweg die mafkees!!! maar ja nu heeft die echt een vette kater..en dat is helemaal niet erg ;)!!

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Haha, boontje komt om zn loontje ;) Kan me voorstellen dat het niet echt fijn rijden is zo. Gelukkig zijn jullie nog veilig thuisgekomen!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier net terug van het zh..mijn gyn moest al lachen en vroeg al op de strippenkaart bijna vol was :) eitje was nu 13.9 mm volgens haar groeit deze vanaf 13 mm elke dag 2 mm..ik moet woensdag weer terug voor een meting om te kijken hoe groot die dan is. ze achtte de kans groot dat ik donderdag dan weer terug moet voor een samenlevingstest... mocht het dan deze ronde niet raak zijn dan wordt er de volgende ronde met clomid gestart zodat er op kort termijn een goed eitje groeit. ze wilde deze cyclus niet afbreken omdat er wel een eitje groeit maar dus pas heel laat en dat vond ze zonde maar deze niet te gebruiken zeg maar! dus we moeten afwachten tot woensdag....hopelijk pas vrijdag de samenlevingstest want is voor mij anders een heel gedoe donderdag :( en zeker als deze later op de dag pas kan plaatsvinden dan moeten we of om 6 uur al aan de bak s morgens ( en lees ik dus om 5 uur s morgens gaan spoelen) of vriendlief moet zich dus vrij nemen hiervoor :(

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hoe bedoel je spoelen? Snap het niet helemaal... Wel fijn dat er nu een eitje groeit. Hopelijk idd vrijdag die test. Hoop met goed resultaat en dat het gewoon raak gaat zijn. Ga voor je duimen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik moet spoelen met spul om mijn zuurgraad om laag te brengen want het zaad kan niet overleven in mij aangezien mijn zuurgraad te hoog is..

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Wel fijn dat ze weten waar het aan ligt. Mn beste vriendin had dat ook, maar dan ook nog in combi met wat slechter zaad. Daarom moesten zij na 2x een nega samenlevingstest over op IUI,
    Hopelijk is dat bij jou niet nodig!!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier is het zaad prima in orde ;) dus dat scheelt al...als spoelen niet helpt dan weet ik niet wat dan nog de opties zijn....denk dat iui dan geen zin heeft als ik het zaad dood maak....

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Geen idee of IUI dan de oplossing is. Bij mijn vriendin denken ze van wel. Het is dus 2x een nega samenlevingstest geweest. Zij heeft een te hoge zuurgraad en hij iets mindere kwaliteit zaad. In plaats van 6 pogingen krijgen zij er 9, omdat ze nog jong is (24 jaar). Er zijn helaas al 5 pogingen mislukt. En het schijnt dat de eerste 3 het meest succesvol zijn... Dat is dan weer niet zo'n fijn nieuws om te lezen.

Deel Deze Pagina