hm oke..... als je het mij uitlegt werkt dat dan toch ook niet.....als je te hoge zuurgraad hebt maak je toch alles dood..??? maar ja ik ben geen dokter dus hopelijk mag het snel raak zijn bij hun.
@ Sasje: Zou het idd niet weten... Misschien dat het komt omdat je het zaad al bijna direct bij het eitje brengt. Weet niet zeker of hij te hoog is, maar in ieder geval aan de hoge kant. Wanneer heb je weer meting in het zh voor je eitjes?
sasje24 spannend, is het goed gegaan? hier aan het wachten tot mijn ongie doorkomt zodat we voor het echie kunnen beginnen, als het goed is word ik vrijdag ongesteld
@ Delilah: Ik hoop het voor je En daarna de komende 9 maanden dan niet meer... @ Sasje: Heb je morgen weer samenlevingstest?
hey Wat vreemd dacht dat ik hier al gepost had....moet morgenvroeg om half 9 voor samenlevingstest dus spannend, dacelijk spoelen mocht morgen weer niet goed zijn en ik wordt ongi dan starten met hormonen en iui
@ Sasje: Dat wordt nog ff spannend dus. Ben benieuwd. Over een uurtje weet je meer. Ga voor je duimen dat alles ok is en je geen IUI hoeft. Heb gemerkt aan mn vriendin dat het echt geen pretje is. Gelukkig weet je waar je het voor doet!
ik ben erg emotioneel...... geen goede uitslag gekregen vanmorgen,dus ben vanuit zh in tranen naar mijn zus gegaan en net half uur met mijn moeder gebeld vandaar dat ik nu pas reageer. er was helemaal geen zaad meer te bekennen...waar deze blijft weet niemand.......!!! zuurgraad was nu wel in orde gelukkig! ook is mijn eitje gesprongen..maar helaas dus weer 1 ronde weg gegooid als er geen zaad is volgende week do moet ik bloedprikken en dan gaan we de volgende cyclus starten met iui. hoe en wat verder weet ik nog niet......vriendlief staat ook niet meer achter me dus dat wordt ook nog een heel groot probleem...want als hij dit niet wilt is onze relatie ook over en uit want ik wil dat dat hij voor mij bepaald dat ik kinderloos door het leven zal gaan!! dus sorry maar moet ff tot me zelf komen
Lieve Sasje, Heel begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zit! Wat een &#&&%&$#dag voor je! Ik weet niet hoe wij je kunnen helpen / steunen, maar heel veel sterkte gewenst en zoek vooral steun bij je omgeving! Je staat er (ondanks dat het zo voelt) niet alleen voor.
wat verdrietig allemaal Sasje! wat vreemd dat er helemaal geen zaad meer te vinden was, en helemaal naar zeg dat je lief op dit moeilijke moment ook nog eens niet achter je staat. kan me voorstellen dat je emotioneel van bent hoor, is ook niet niks!
@ Sasje: Jeetje, wat heftig zeg Hoezo staat je vriend niet meer achter je? Wij hebben het er hier wel eens over gehad mocht het zover komen. We willen allebei echt heel graag kinderen, dus wij zouden wel overgaan tot IUI of zelf IVF mocht het nodig zijn. Mn vriendin ervaart het niet als prettig, omdat je constant hormonen moet prikken, op speciale tijden moet klussen of juist niet mag klussen. Het is gewoon niet echt leuk meer om zwanger te worden. Het is echt plannen, plannen en nog meer plannen. Hoop echt dat je vriend weer snel achter je staat. Dat is echt zo belangrijk. Zeker als je zo'n proces ingaat. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!
mijn vriend heeft eigenlijk al gezegd niet de mmm in te willen gaan.... maar ja.....als dit de enige manier is om een kind te krijgen zal er toch weinig anders op zitten ik kan er nu ook even niet meer over praten hiero.ik praat jullie maandag weer bij dan is het weekend voorbij want er staat nog vanalles op de planning..zijn moeder die met hem gaat praten en schoonfamilie ook nog...
@ Sasje: Wat vervelend allemaal. Heel veel sterkte in ieder geval. Hopelijk draait hij nog bij. Zal voor je duimen meid! Ik ga er nu vandoor. Gezellig bij een vriendin eten en naar Gooische Vrouwen. Ben zo benieuwd!
Rittjuh veel plezier vanavond! hier aan het wachten op de ongie die maar niet komt, heb gisteren ook al een test gedaan omdat iemand aan me zag dat ik zwanger was omdat we na deze ongie zouden beginnen met klussen zijn we afgelopen maand niet zo heel voorzichtig geweest, dus het zou kunnen maar denk het niet. we wachten rustig af, als ik morgen nog niet ongie ben doe ik een test 's morgens direct, schijnt beter te zijn
je kunt idd beter met ochtendurine testen ja dat klopt nou spannend..dat zou wel te gek zijn als het nu al raak zou zijn natuurlijk @gooise vrouwen is een leuke film..ik ben er ook al geweest
@ Delilah: Op welke dag in je cyclus zit je nu? Het kan best in het begin nog onregelmatig zijn. Maar hoop idd dat je gewoon hartstikke zwanger bent