@Rittjuh mijn cyclus was sinds het stoppen met de pil heel regelmatig elke keer 28 dagen, maar zoals je aan mijn onderschrift kunt zien is de ongie doorgekomen deze cyclus was 30 dagen. aan de ene kant vind ik het wel jammer, ging toch een beetje geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, nu ik toch niet zwanger ben dat ik ongie ben, kunnen we beginnen met het echte klussen! @Sasje24 hoe gaat het nu met je? iedereen fijne zondag!
het gaat wel redelijk met me. schoonmoeder heeft gisten met vriend gesproken en zij denkt dat hij wel bij draait aangezien hij ook ontzettend graag kinderen wilt dus alles komt goed!!! tenminste dat zegt zei...nu nog afwachten of hij dit ook zo tegen mij zegt.
Hier nog eentje uit 86. Kom een beetje laat binnen, maar beter laat dan nooit he Heb me net voorgesteld in het 'even voorstellen' topic. We zijn nu net de medische molen ingegaan, spannend dus. Weet niet wat ik ervan kan en moet verwachten. Hopelijk kan dit forum mij antwoorden geven op verschillende vragen... Groetjes
@ Sasje: Ik hoop voor je dat ze gelijk krijgt! Maar als hij echt graag kids wil en het kan niet zonder de MMM, dan is de kans groot dat hij wel bij gaat draaien ja. Misschien niet morgen, maar misschien wel over een paar weken. @ Rens: Welkom hier! Hoelang zijn jullie al bezig voor een kleintje? En wat is de reden dat jullie nu de MMM in gaan als ik vragen mag?
welkom rens....join the club om de mmm in te gaan wat is jullie reden hiervoor? @ vriend vanavond denk ik maar eens praten met hem...maar eigenlijk durf ik niet zo goed
@ Sasje: Snap het wel dat je er tegenop ziet, maar het is natuurlijk wel heel belangrijk voor jullie toekomst. Zal aan je denken en hoop dat hij toch de MMM in wil!
Hallo dames, Wij zijn vanaf vorig jaar maart bezig, vandaar dat we de medische molen ingaan. Het is eigenlijk best snel gegaan tot nu toe. Ongeveer 3 weken geleden bij de huisarts geweest, 1,5 week erna naar de gyn, nu bloed af laten nemen en vriendlief heeft zijn zaadjes (hopelijk) in moeten leveren. Nu aan het wachten op de uitslag. Ik moet de 3e dag van mijn ongesteldheid (zal ongeveer volgende week maandag zijn) bloed laten prikken voor de 2e keer en dan 10 dagen na mijn eerste dag van ongesteldheid, weer terug naar de gyn. Dan gaat ze alles nog eens onderzoeken of het goed is gegaan en de uitslagen met ons bespreken. Erg spannend allemaal. Vooral omdat ik een aantal jaar terug een hele periode (jaar of 2) bij de gyn heb gelopen ivm verkeerde PAP waardes. Ze hebben me toen ook weefsel weggehaald (ben naam even vergeten, ze halen weefsel wat van de baarmoedermond en branden het daarna dicht, iets met scopie...). Nu is alles alweer een hele tijd prima, gewoon PAP 1. Evengoed spoken er soms gedachtes door mijn hoofd dat het misschien daar wat mee te maken kan hebben? Moet wel zeggen dat het druk is hier Zal wel even duren voordat ik de verhalen achter de namen doorheb haha. Denk dat ik maar gewoon 1 thread ga uitzoeken waar ik in ga schrijven en me mee ga bezig houden. Hebben jullie nog tips of zeggen jullie; dit is de gezelligste.
hoi rens, je kunt als je daarin interesse hebben in een ander groepje van mij aansluiten dit gaat veelal over de mmm...misschien wat meer wat bij jullie aansluit? omdat veelal de meiden hier pas net bezig zijn het heet wie net als ik net in de mmm....en staat onder het kopje vruchtbaarheidsbehandelingen
@ sasje fijn dat het wat beter gaat en dat je schoonmoeder met je vriend heeft gesproken, misschien hebben mannen langer tijd nodig om te wennen als vrouwen? is ook niet niks natuurlijk. veel succes met het gesprek vanavond hoop op een positieve uitkomst, zal voor je duimen! @ rens, welkom! inderdaad spannend zeg dat jullie de MMM ingaan, hopelijk met een mooi resultaat natuurlijk
jeeee vriendlieg wilt een aantal pogingen gaan doen..hoeveel weet hij niet.....maar ja dat zien we dan wel weer
wanneer mag je beginnen? en je start met iui zie ik in je onderschrift? spannend allemaal, hopen op een positief resultaat
ik moet nu eerst wachten tot ik ongi wordt en dan vanaf 3 hormonen tot dag 7..en dan vanaf dag 10 naar het zh.... maar hoe en wat verder weet ik eigenlijk niet...mijn arts belt me a.s. vrijdag op...
@ Sasje: Wat fijn zeg dat hij nu toch wil Volgens mij zijn de eerste 3 pogingen met het meeste succes. Daarna gaan veel mensen over naar IVF. Hoop dat het allemaal meezit en dat het gelijk raak zal zijn.
we zullen zien..het ivf traject gaat hem hier neit worden denk ik, ik ken trouwens ook genoeg mensen die wel 6 pogingen hebben gedaan...
@ Sasje: Ja, over het algemeen doen ze er volgens mij 6. Bij mn vriendin zelfs 9. Maar het schijnt dat de kans dat je met IUI zwanger wordt na de 3e keer niet erg groot is. Daarom gaan sommige meiden al eerder over op IVF.