meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Ben benieuwd wat de ha je vrijdag gaat vertellen.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja denk dat ze een afspraak wilt maken....

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, dat denk ik ook wel ja. Als je al in april gaat starten met IUI moeten ze er wel vaart achter zetten denk ik. Geloof dat je steeds naar het zh moet voor fm's enzo.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja tuurlijk moet ik terug voor metingen...dat moest ik nu sowieso ook al iedere keer he...

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Sasje, ben benieuwd. Laat je wat weten vrijdag hier op het forum?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat komt wel goed hoor rens.... en anders wordt het zaterdag..

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Nog 1 dag geduld ;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja komt wel goed...net bloed gaan prikken om te checken of mijn eitje ook daadwerkelijk is gesprongen..dus morgen weten we meer :)

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hoop voor je dat daar idd niks mis mee is :) Gelukkig weet je morgen meer en hoef je geen dagen/weken te wachten op de uitslag.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee vorige keer was ie ook gesprongen en krijg nu sowieso clomid de volgende cyclus..dus komt wel goed..nee morgen meteen de uitslag van het bloed.

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    En hoe is het met de andere dames uit 1986? Hoever zitten jullie nu in de cyclus?

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ ritjuh hier nog niet zo ver in de cyclus helaas, wat duurt een maand lang zeg als je bezig bent met zwanger worden, je leeft geloof ik van NOD naar NOD ;) hier is de ongie net weg en volop aan het klussen natuurlijk :) hopelijk met een mooi resultaat aan het einde van de maand nog ruim een week tot mijn eisprong volgen de ticker, verwacht zelf dat die volgende week zondag/maandag zal zijn.
    maar ik geloof dat ik hem kan voelen dus we zullen zien.
    en hoe is het met de rest?

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Delilah: Dat had ik de eerste rondes ook. Het leek wel een eeuwigheid te duren. Nu ik er minder mee bezig ben geweest, was het ineens alweer klustijd. Dan gaat het toch behoorlijk snel. Ik zou dinsdag mogen testen als er geen ongi is. Worden weer spannende dagen. Als ik mn ei goed gevoeld heb zou ik met een lf van 10 dagen zaterdag al ongi worden.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend rittjuh!!!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Ja, vanochtend helaas wel een lage temp (36,7). Denk niet dat een zwangerschap er in zit deze ronde. Denk dat het met de nesteling dan fout is gegaan, want had op 7 DPO ff wat lichtroze met afvegen.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

de gyn heeft net gebeld. afwachten of ik volgende week ongi wordt..ik ga ervan uit dat deze zeker gaat komen..en dan dag 3 beginnen met clomid t/m dag 7. vandaag 12 weer naar het zh....

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Ritjuh hopelijk een beetje tegen je eigen gevoel in geen ongie voor jou maar een posi test!
    Sasje zou helemaal mooi zijn als er geen ongie komt, maar als je deze ronde zelf zwanger bent geworden zonder Clomid ;)in ieder geval sterkte ermee!

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hoop ook dat het gewoon raak is. Hoef je al die hormonen tenminste niet te spuiten of steeds naar het zh. Ga voor je duimen hoor :D

@ Delilah: Nou, een zwangerschap zit er echt niet in. Kon het niet laten, dus heb net een ovu gedaan. Helaas helemaal posi. Weet van andere forum meiden dattie posi zou moeten zijn. Nog niet eens een licht streepje te zien. Laat die verdomde duivels dan maar komen, kunnen we weer door. Voel al wel soort ongipijn, dus denk dat het er wel aankomt binnen nu en een paar dagen.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    balen zeg rittjuh dat het (weer) niet gelukt is. en als het toch niet gelukt is kan je maar beter zo snel mogelijk ongie worden inderdaad dan kan je weer door voor de volgende ronde
    maar kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest? je zit nog voor je NOD toch? heb verder geen verstand van testen met ovu testjes dus vraag maar ff :)

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Delilah: Denk het niet nee. Op dag 7 (3 dagen geleden al) heb ik wat roze gehad met afvegen. Dan had er nu HCG aangemaakt moeten zijn dat ook met een ovu opgepakt kan worden. Voel ook steeds meer ongi pijn. Denk morgen de duivels weer hier :(

Deel Deze Pagina