Ben net terug van de gyn! Had een erg leuke mevrouw dit keer. Mijn eitjes zijn ietsje pietsje gegroeid, maar nog niet heel erg. 11 mm op het moment. Moet dinsdag om 15.30 uur terug, ze kunnen ineens hard uitschieten zei de gyn. Heb tevens gevraagd over het syndroom waar ik aan leed volgens de vorige gyn, en het is inderdaad PCO. Maar aangezien ik een regelmatige cyclus heb en vorige maand een eisprong heb gehad, verwacht ze dat het bij mij niet heel veel zoden aan de dijk zal zetten. Ze heeft heel fijn uitgelegd hoe het allemaal zit en nam echt de tijd. Ben weer gerustgesteld... In tegenstelling tot de gyn van donderdag, kon deze mij meer vertellen over de onderzoeken mbt het zaad van mijn vriend. Hier was voldoende activiteit, ze zwommen allemaal goed en recht. Heel fijn dat ze de tijd heeft genomen dit een beetje voor ons na te zoeken. Ben je direct een stuk geruster als je het op een fijne en positieve manier wordt uitgelegd. Ik ga genieten van het prachtige weer hier en wens jullie allemaal een hele fijne zondag! Liefs
@ Rittjuh als meerdere pendels niet kloppen kan ik snappen dat je inderdaad er niet teveel waarde meer aan hecht, zou het überhaupt wel zo zijn dat die pendels kloppen? ik weet het niet hoor heb me er niet echt in verdiept, maar kan je zoiets voorspellen? @ Rens, wat fijn meid dat de gyn zo lief was en dat je helemaal weer gerustgesteld bent! wat een verschil kan er dan zijn in gyn's wel fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben gekregen! kan me voorstellen dat je graag wil weten hoe en wat! wel fijn dat je nu een beetje meer weet hoe het allemaal zit iedereen een fijne zondag!
fijn dat je nu goed geholpen bent rens!! @pendels hier geloof ik niet meer in..heb er zoveel gehad en zelfs ook een aantal voor 1 en dezelfde maand...maar helaas!
ik heb 2 keer een negatieve samenlevingstest gehad....dit betekent dat er gekeken wordt of slijm goed is en of er zaadcellen te vinden zijn...en dit is niet het geval dus daarom ook iui
Zo ben hier ook weer ff. @ Rens: Wat fijn dat ze de tijd hebben genomen om het rustig uit te leggen. @ Delilah: Heb de pendels meer voor de fun aangevraagd, maar stiekem heb ik dan toch weer hoop dat ze uit gaan komen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het te voorspellen is. Ze gaan alleen uit van jouw geboortedatum en je naam. Een zwangerschap is van zoveel dingen afhankelijk, daar heeft je naam niet eens iets mee te maken. Daarom ga ik ook geen nieuwe pendels meer aanvragen en gaan we gewoon lekker klussen en zien we het wel. Heb besloten om hier ff wat minder/niet te zijn totdat mn ei geweest is. Als ik uitga van mn 2 laatste cycli dan is dat rond volgende week dinsdag/woensdag. Daarna ben ik hier wel weer wat vaker te vinden denk ik. Wil gewoon wat meer afstand nemen, want ben er te veel mee bezig merk ik.
@ rittjuh ik vraag maar geen pendels aan, ben toch bang dat er iets negatiefs uitkomt of dat het nog heel lang duurt ofzo, ben bang dat ik daar dan teveel waarde aan hecht. jammer dat je hier niet meer zoveel komt de eerste tijd! maar wel begrijpelijk! succes met klussen in ieder geval! ik ben volgende week een weekje op vakantie van dinsdag tot dinsdag dus dan ben ik er ook niet heb besloten om de testen thuis te laten en pas te testen als ik weer thuis ben (als ik dan nog niet ongie ben) dat zou dus de 26e zijn! heb mijn eisprong gevoeld en druk geklust dus hoop stiekem op een knaltest de 26e!! hoop voor jullie ook op roze deze maand! allemaal op roze deze maand!!
Ha meiden, Hier wordt ook nog steeds flink geklust. NOD op 25 april, dus nog even wachten. Ik lees hier vaak dat meiden hun eisprong voelen. Welke symptomen hebben jullie dan? Ik merk er niets van en ben dus ook heel onzeker, heb ik mijn eisprong al gehad of niet, hebben we wel op de goede dag sex gehad? We doen het nu om de dag voor de meeste kans, maar het blijft onzeker. Voor iedereen natuurlijk! Succes allemaal En wat betreft de pendels: ik geloof er ook niet in, maar stiekem is het toch leuk om het uit nieuwschierigheid te laten doen!
hey meid, waarom ga je geen ovu testen gebruike? of tempe.??? nou ik dacht ook altijd mijn eitje voelen maar dit was ook helemaal niet mijn eitje want ik dacht dat deze altijd bij mij rond 14 dgn sprong maar dat is hier helemaal niet het geval .....dus ovutesten of tempe geeft het beste weer...
Hai hai, Ja temperaturen en ovulatietesten kan, maar ik heb met mezelf afgesproken om het de eerste maanden even op zijn beloop te laten gaan. We zijn pas drie rondes bezig en mijn cycus is redelijk regelmatig... Dus we gebruiken eerst nog even de kalender. Maar je hebt gelijk, tempen of ovu testen zijn het meest betrouwbaar. Omdat toch veel meiden aangeven het te voelen was ik even benieuwd. Ik voel mijn eisprong niet maar heb wel elke maand een week voor NOD erge pijnijke borsten en misselijkheid. Helaas al twee rondes aangezien voor eventuele zwangerschapssymptomen... Twee dagen voordat ik ongesteld word stopt het weer. Lekker vewarrend, trap er elke maand weer in. Haha!
haha ik herken je verhalen wel hoor....want je lichaam moet opeens alles zelf gaan doen.....die pil is echt rotzooi!!! ik begin er niet meer aan!!!
Zo, echt he! En dat merk je pas als je ermee stopt... Wat een troep en het erge is dat je niet eens weet wat je je lichaam aandoet als je eraan begint, tenminste ik wist van niets! Voor mij ook geen pil meer...
Hallo dames, Hoe is het hier? Wat een stilte, zeg de afgelopen week! Ik zit weer in de week voor mijn NOD en raak weer redelijk gefrustreerd van het wachten... Voel nog niets en meestal heb ik erg veel klachten vanaf 3 dagen naar mijn eisprong, misselijkheid, opgeblazzen buik. Nu, niets! Wel wat pukkels op mijn borst / rug / gezicht wat ik normaal niet heb. Op de een of andere manier heb ik wel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, alleen geen klachten. AAHHHHHHHHHHHHH, wat duurt dit lang!
merelleonie spannend zeg!! wanneer ga je testen? hier momenteel helemaal niet bezig met een eventuele zwangerschap, maar druk met koffers pakken en andere dingetjes regelen, morgen gaan we op vakantie naar Turkije! als het goed is is aankomende zondag mijn NOD, maar wacht sowieso met testen tot we weer thuis zijn, dus niet eerder dan woensdag de 27e! als ik dan nog niet ongie ben natuurlijk ik ben dus een tijdje weg hier, wens iedereen die mag testen en degenen die zwanger zijn veel succes! en alle andere veel klusplezier en veel succes in deze ronde! dames in MMM ook succes! tot volgende week woensdag/donderdag!
even een mooi gedicht wat precies omschrijft hoe ik me voel: [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Onze wens, is dat ene kleine mens, op deze wereld te mogen zetten. En er met ons leven op te mogen letten, ontstaan uit de liefde van ons beiden. Maar dat hangt nu aan een draadje van zijde. Waarom, vragen wij ons al even af, kinderen krijgen is toch geen straf? Waarom mag het niet gewoon lukken, en gaat zo onze wens in stukken? Waarom oordeelt de buitenwereld wat ik wel en niet kan, of hoe wij voor onze kinderwens in de markt liggen dan????!! De wachttijden in de zorg, zijn ons een kopzorg. Want oud zijn we nog niet, maar een tweede kinderwens daaraan denken wij nog maar niet. Want wie weet duurt de eerste wel zolang dat de tweede niet eens meer kan? Waarom die inbreuk op ons sexleven? Alles wat wij willen is liefde geven. Waarom dat geoordeel van de buitenwereld? Het is toch niet eerlijk verdeeld? Wij willen alleen maar liefde geven aan iets van ons beiden, waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde. Een draadje van zijde, waarvan veel mensen ooit zeiden, dat het de gewoonste zaak van de wereld is, maar helaas hadden zij het mis! Wel hebben zij vaak hun oordeel al klaar, maar nadenken over hoe wij ons voelen .....HOMAAR!!! Daarom is dat draadje van zijde mede een rode draad in ons leven, want al wat wij willen is liefde geven, aan iets van ons beiden, waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]</B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></I>
goedemorgen meiden, ik ben zo happy vandaag!!! eindelijk weer een goed nieuws...moet maandag ( dus toch wel 2e paasdag) terug naar het zh voor meting!!! eitje was nu rond de 13 mm....was moeilijk te zien aangezien eitje verstopt zat mijn gyn dacht di of wo de iui!!!!!! woehoeeeeeee eindelijk!!!!!!!!!!!!!