Sasje, eindelijk!!! Gefeliciteerd, meid. Heel veel succes maandag. Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Zit nu op dag 29 van mijn cyclus. Woensdag getest (negtief), na een halve liter water te hebben gedronken. Wel veel ongestelheidsachtige krampjes, dus ik weet het niet meer. Morgen maar eens testen met ochtendurine. Fijne Pasen!
Sasje hoe gaat het met je? merelleonie en al wat meer duidelijkheid? hier vannacht weer gekomen van vakantie, moest zondag ongie worden, dus was al 3 dagen over tijd. vanmorgen getest en wat denk je? 2 strepen!! ben zwanger!! kan het nog moeilijk geloven, maar ben heel blij!
goedemorgen meiden, wat lees ik nu...delilah......gefeliciteerd meid!!!!! wel ff een foto spammen he @leonie hoe is het bij jou???? @hier gisteren mijn 1e poging iui gehad...dus zit nu op het wachtbankje...
Hier ook een mama die uit 1986 komt Wij hebben al een zoontje van 15maanden, we gaan nu voor een tweede kindje!
Sara welkom!! Sasje thanx!! ik zal ff een foto toevoegen van de test van vanmorgen, hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws!! blaas het hcg jou kant op!
@Sasje; Iets over mezelf.. Ik ben dus mama van een prachtige zoon. & getrouwd met een geweldige man. Onze zoon is nu 15 maanden, en bij mij kriebelt het al een poosje voor een tweede kindje, maar mijn man was er nog niet klaar voor. Maar nu wil ook hij ervoor gaan, happy me Maar over mijn pilgebruik ook een verhaaltje; Ik ben na de zwangerschap van onze eerste weer aan de microgynon 30 gegaan. 3 weken terug moest ik weer beginnen met een strip na mn stopweek maar kwam erachter dat mijn strippen op waren op het moment dat ik weer een pil moest nemen..De volgende ochtend ben ik naar mijn moeder gegaan, en haar om een strip gevraagd. Alleen zij slikt ethinylestradiol/levonorgestrel. Men zegt dat het t zelfde is als Microgynon. Alleen ik ben nu sinds een anderhalve week steeds erg misselijk, eigenlijk de hele dag.. Ik moest officieel morgen de laatste pil slikken, maar ben maandag ermee gestopt, want misschien reageer ik anders op die pil? Offf misschien ben ik al zwanger?? We wachten het maar even af, moet officieel maandag weer ongi worden, als ik de strip af zou maken @Delilah: Wauw een positieve test!! Gefeliciteerd!!!!
Bij de 4e ronde was het raak bij ons eerste kindje. Erg snel! En dat na 8 jaar pilgebruik. Vind het nu ook wel erg spannend!!! Aan de ene kant denk ik, ik heb afgelopen maand keurig de pil geslikt, dus het kan haast niet, maar aan de andere kant, het is wel een andere pil.. Dus ja, je weet t niet.. Krijg de zenuwen van mezelf haha
Hoi dames, Leuk weer wat activiteit hier! Bij mij nog geen ingesteldheid te bekennen, maar zondag opniuwe negatief getest. Ik weet het nu ook niet meer. Ik wacht rustig (!) af! Delilah.......... WHAT! Gefeliciteerd, meis! Wat is dat snel gegaan. Sara, welkom! Ben benieuwd...
Dat weet ik niet Sasje, ik voel dat niet bij mezelf en we werken nog niet met temperaturen of ovulatietesten. Volgende ronde wil ik die gaan gebruiken... Ik heb wel al wat krampen, maar ook steken die ik niet herken. Vooral in mijn zij. Vorige kreeg ik echt enorme pijnscheuten. Zou het nog kunnen dan, dat ik alsnog positief test?
Ik weet het ook niet... Ik probeer geduldig te wachten. Duurt alleen wel erg lang. Hoe gaat het bij jou dan, sasje?
@ Sasje, wel spannend hoor. Hopelijk is het direct deze keer bingo. Duim voor je... @ Delilah86: super meid! Hartelijk gefelicteerd. Geniet er lekker van en stuur ook even wat HCG onze kant op
Nou, de ongi is om het hoekje komen kijken.. Dus ws toch de bijwerkingen van die pil.. Ach, één voordeel, ronde 1 begint nu officieel!