Helaas, gisteren avond ook bij mij de ongesteldheid doorgezet. Ik ben echt een leek wat betreft vruchtbaarheidsbehandelingen, wat is pregnyll precies? Wat doet het? Ik ben begonnen met temperaturen, eens kijken of er wel een eisprong plaatsvindt.
Balen zeg Merelleonie, kan je helaas niet verder helpen met je vraag over vruchtbaarheidbehandelingen ben daar (gelukkig) ook een leek in
pregnyl is een spuit die je toedient om een eisprong te krijgen..dus ik spuit en dan 24 tot 36 uur later springt mijn eitje..dit wordt gebruikt bij vruchtbaarheidsbehandelingen!!! dus meiden als jullie zwanger zijn allemaal mee doen met moeder voor moeders want dank zij deze lieve meiden die hieraan mee doen is het mogelijk dat wij geholpen worden!!! pregnyl wordt gemaakt van hcg wat van de zwangere vrouw af komt....
sasje weet je toevallig ook vanaf hoeveel weken je mee kan doen aan MvM ? was namelijk wel van plan om er aan mee te doen
@Delilah Volgens mij kun je meedoen met MvM vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent tot 10 weken. @Merelleonie Balen zeg! Zijn jullie al een poosje bezig?
heb net met de verloskundige gebeld, heb de eerste afspraak staan! 23 mei mag ik voor een echo, ben dan 8 weken en 1 dag! ze vroeg ook of ze mocht aanmelden voor MvM, dus dat heeft ze direct gedaan, word ik nog over gebeld. heb net ff op de site van MvM gekeken en je kan meedoen vanaf week 6 tot week 16 hier begint het besef langzaam te landen dat ik zwanger ben
Nee, hoor Sara we zijn nog niet zo lang bezig. Gaan nu ronde vier in! Dus ik moet vooral geduldig zijn, maar het is toch elke maand weer een teleurstelling. En als ik heel eerlijk ben, word ik ook wel een beetje jaloers als er mensen om mij heen zwanger worden. Maar natuurlijk ben ik ook wel heel blij voor ze hoor, Delilah! Meer dat ik dan denk: "wij willen ook zo graag!". Maar dat hebben we allemaal natuurlijk en ik moet ook helemaal niet zeuren, want er zijn meiden die al jaren bezig zijn! Ik hoop nu gewoon dat de pendel klopt!
hehe leonie iedere maand is te lang of je nou er zoals ik lang over doet of zoals jij nog niet zo lang....je gevoel zwakt wel af naar mate het steeds langer duurt...maar je hoort gewoon steeds vaker dat het niet meer normaal lukt zeg maar....1 op de 6 paren moet geholpen worden bij het zwanger worden...dat is eigenlijk best wel veel!! ik hoop van harte dat ook jij snel zwanger mag zijn!
merelleonie ik snap heel goed hoor dat het een beetje frustrerend is als anderen wel zwanger worden en jij (nog) niet. ik besef ook heel goed dat wij enorm geluk hebben dat het in ronde 1 gelukt is, terwijl er inderdaad genoeg meiden zijn die jaren bezig zijn, of die helemaal geen kinderen kunnen krijgen. maar het blijft rot als je zó graag wil en je word ongesteld, zou ook wel een beetje teleurgesteld zijn als ik deze ronde ongie was geworden. is heel begrijpelijk hoor
Thanx! Hebben jullie ervaring met temperaturen, want daar ben ik nu mee begonnen, maar ik vind het erg ingewikkeld allemaal. Hoe werkt het nou precies met je temperatuursverhoging tijdens de eisprong?
Ben begonnen bij Fertility Friend, maar pas twee dagen gemeten en niet helemaal eerlijk. Eergisteren avond om 19.00 uur was het 36.0 en vanmorgen (na het douchen) om 06:00 was het 36.8. Dus ik moet vanaf morgen gewoon 's ochtends voor het opstaan tempen en dan bijhouden. Ik ga de link nog wel op mijn banner plaatsen, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
ja daar heb ik dat ook bij gedaan....je moet iedere dag op hetzelfde tijdstip....voordat je op staat.....
@ Delilah: GEFELICITEERD!! Wat super dat het de 1e ronde gelukt is zeg. We gaan voor een plakbeeb Heb je al veel klachtjes? Of heb je getest omdat je over tijd was? @ Sasje: Zie dat je de 1e IUI achter de rug hebt. Ben benieuwd of je over een kleine 2 weken positief mag testen. Zal voor je duimen
@ Rittjuh ik was op vakantie en had expres geen testen meegenomen zodat ik niet eerder kon testen als wanneer ik thuis was, dan zou ik al 3 dagen over tijd zijn als mijn ongie uitbleef. dat was dus het geval dus heb 's morgens na thuiskomst meteen getest! en die was behoorlijk positief. hoe is het verder met jou Rittjuh? heb nu trouwens wel elke keer krampjes in de onderbuik, varierend van bijna niet te voelen tot best pijnlijk, hebben meerderen van jullie dit of gehad? ook beginnen m'n ()() sinds vanmorgen pijnlijk te worden voel me wel echt zwanger nu
@ Sasje: Ja, ben ff weggeweest. Had ff wat afstand nodig totdat mn ei was geweest. Die is nu wel geweest, dus het wordt weer afwachten de komende dagen... Fijn dat de 1e IUI geweest is. Hopen op een prachtig resultaat! @ Delilah: Leuk hoor dat je je al echt zwanger begint te voelen. Had je al bepaalde kwaaltjes voordat je ging testen?
@ Sasje: Of het raak is deze ronde? Denk het niet. Voel nog steeds niks. Verwacht maandag of dinsdag uiterlijk mn tempdaling en dan dag erna ongi. We zullen het zien. Heb jij een goed gevoel over deze IUI? Hoe is het met de andere meiden hier?