Hi Rittjuh, welkom terug weer! Tijd niet 'gezien'. Hier alles rustig. donderdag toch nog ongesteld geworden, dus we beginnen weer aan een nieuwe maand. Ben begonnen met temperaturen, maar begrijp er niets van het schommelt heel erg. Gisteren ochtend in rust 35.8 vanmorgen, 36.2... Ik moet het allemaal nog even onder de knie krijgen. Wanneer beginnen jullie met de ovulatietesten? Week twee van de cyclus? Goede Koninginnedag gehad?
@ Rittjuh hier totaal geen kwaaltjes gehad tot NOD eigenlijk, terwijl ik andere keren van alles dacht te voelen! pas op NOD en de dagen erna menstruatie-achtige krampjes in de onderbuik, maar geen menstruatie natuurlijk en vanaf gistermorgen pas zere (.)(.) dus wie weet is het juist wel een heel goed teken dat je deze ronde niks voelt/gevoeld hebt
hey meiden, @rittjuh ik weet het echt niet...ik durf ook niet te veel te hopen eigenlijk.....dus we wachten geduldig af @hier gisteren naar eindhoven geweest.....waar zijn jullie allemaal geweest? vandaag sta ik op beurs met parfum dus hopelijk een goed dagje
sasje zou heel mooi zijn meid als jij je ook kan aansluiten bij de club zwangeren, het is je zo gegund!!! hier gisteren heerlijk met een aantal vrienden op een terrasje gezeten, is bijna traditie aan het worden haha veel plezier vandaag op de beurs!
@ Merelleonie: Ik ben idd weer terug van weggeweest haha Had ff wat meer afstand nodig. Denk wel dat het me goed heeft gedaan. Nu nog ff op de wachtbank. De ongipijn is er alweer sinds gisteravond, dus denk morgen of uiterlijk dinsdag een tempdaling. Ben toch weer gaan tempen in de loop van mn cyclus Je kunt het beste 's ochtends tempen voordat je opstaat. En dan gewoon elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip. Na een aantal rondes krijg je dan vanzelf een beter inzicht. Zo ben ik erachter gekomen dat mn lf maar 10 dagen is. Dat zou net genoeg moeten zijn voor een nesteling. Op Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest kan je voor je eigen cyclus berekenen wanneer je het beste met ovutesten kunt beginnen. Hopelijk heb je er wat aan! @ Delilah: Ik hoop dat het een goed teken is Nog ff geduld en dan weet ik meer. Ben gister lekker thuis gebleven. Heerlijk van het zonnetje genoten in de tuin.
@Rittjuh: dank voor je uitgebreide reactie! We gaan wel kijken hoe het gaat deze maand. Ik heb met koninginnedag lekker rustig aan gedaan. Even de vrijmarkt op en daarna lekker in de tuin gezeten en een filmpje gekeken. Ook weleens lekker! Wanneer is jullie NOD deze maand? Ik ben pas laat (28e) aan de beurt.
@ Sasje: Heb je dan geen hormonen meer in je lijf die eventueel een vals positieve test kunnen geven? Zou wel mooi zijn als het raak is @ Merelleonie: Mijn ongi is morgen. Vanochtend een lage temp, dag erna zijn bij mij de duivels er dan. Mijn volgende NOD zal ergens begin juni zijn.
sasje dat zou wel een heel mooi cadeau zijn voor moederdag, want het is dan toch een beetje je eerste moederdag toch ik duim voor jullie!!!
@ Sasje: Op hoeveel dagen na je IUI zit je dan? Als het zo rond de 12 dagen is, kan je denk ik wel een testje doen. Maar zou gewoon doen wat goed voelt!
sasje gewoon doen wat goed voelt, al zou het wel een heel mooi cadeautje zijn als het posi is natuurlijk duim voor je!
Hallo forrumers, Ik ben een meid uit '86 die graag mammie wilt worden, waardoor ik me bij jullie aanmeld en dit topic in de gaten hou en graag met jullie dingen wil delen omtrent onze periode van en naar de zwangerchap. Ik en mijn vriend hebben ook een wens om binnen een jaar pappie en mammie te worden en zijn al weer enkele maanden actief op dit forum om alle leuke topics in de gaten te houden en advies te vragen. Gr. UsMiracle
Welkom hier Klets gezellig mee zou ik zeggen. Zie dat je al 2x een mk hebt gehad Wat ontzettend vervelend. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van een plakbeeb!
welkom oei idd al 2 keer een mk....dat is vervelend.....hebben ze daarin een reden kunnen vinden? en hebben jullie tussendoor een rustpauze genomen? omdat je nu schrijft dat jullie de wens hebben binnnen 1 jaar zwanger te worden...???? aangezien de 1e mk in 2009 was.... ik gun het je dat het binnen het jaar gaat lukken...maar zie mij