meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het wordt echt spannend! Wat leuk :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    iedereen is enthousiaster dan ik zelf ;)

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Hahaha... Als je morgen een mooie test hebt, dan ben je vast veeel enthousiaster dan ons :p

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    helaas meiden test was nega!

5. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Ach, Sasje, wat ^#$&%&$ voor je, zeg!
    Is er nog een kans dat het alsnog positief is en dat je te vroeg getest hebtof weet je het precies?

Jee, meis... Ik ben er stil van. Had het zo voor je gehoopt!

Heel, heel, heel veel sterkte en op een volgende ronde. Kan me voorstellen dat je denkt dat het nooit gaat gebeuren, maar ik mijn gevoel zegt dat het snel raak voor je zal zijn!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee denk niet dat het nu raak zal zijn...dus op naar poging 2...

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Tjee wat vreselijk balen voor je meid!! dikke knuffel voor jou!!

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Wat balen van die test zeg :( Je zit toch al op 14 DPO? Maar nog geen ongi... Hoop dan maar dat die doorzet als je niet zwanger bent, zodat je op kunt naar poging 2!

9. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    He sasje! Balen meis... Dat je idd maar snel ongi mag worden zodat je verder kan. Heb nog wel zoveel voor je geduimd! Misschien is het alsnog raak maar nog niet genoeg HCG? Even afwachten...

Even een vraagje; Heb je normaal gesproken de eisprong om de kant? Dus maart links, april rechts, mei links? Of hoe gaat dat in zijn werk. Of kan het ook 2 x achter elkaar aan dezelfde kant zijn?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik hoop ook dat mijn ongi snel komt zodat we door kunnen voor poging 2....

@rens nee het gaat niet om en om...ik heb nog iedere eisprong vanaf de mmm links gehad zitten

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Ben je ongi geworden vandaag? Wat balen zeg :( Hopelijk mag de 2e IUI meer geluk gaan brengen dan.

@ Rens: Het kan om en om zijn, maar net zo goed een paar keer aan dezelfde kant. Ligt er volgens mij net aan waar je eitjes het snelst groeien en als eerste gaan springen.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt ik ben idd vandaag ongi geworden, morgen wordt ik gebeld door de gyn...

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    sasje wat kl*ten zeg!!! ik heb er ff geen woorden voor! dikke knuffel!!

14. Sara86

Sara86 Lid

8 jun 2009
    80
    0
    0
    Sasje wat enorm rot!!! Rustig aan, en vol goede moed voor de volgende poging gaan! (ook al is het soms moeilijk)

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Heeft de gyn je nog gebeld? Hoe gaat het nu verder? Weer fm's en moet je eigenlijk ook hormonen spuiten om je eitjes te laten groeien?

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hey meiden!

Als het mag sluit ik me graag bij jullie groepje aan.

Ik ben Saskia (online meestal syrae), 24 (19-06-1986), wordt 25 en lief en ik gaan dit jaar voor een kindje (deze maand 1e ronde)

Ik ben zelf al in feb. gestopt met de pil, en wilde eerst ontpillen. Mijn laatste (huidige) ongesteldheid voelt eindelijk een beetje zoals het was voor de pil dus nu gaan we ervoor.

We trouwen ook nog in september, en we zouden het helemaal geweldig vinden om dan te kunnen melden aan de familie en vrienden dat we ze allemaal enkele maanden later weer op n feestje verwachten ;)

Grtz Syrae

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@ritjuh ik ben inderdaad weer begonnen met hormonen en vanaf a.s. maandag weer naar het zh voor metingen......en vanuit daar weer afhankelijk wanneer ik mijn iui krijg....

@welkom syrae veel succes met zwanger worden! hopelijk lukt het je voor jullie bruiloft om te vertellen dat jullie een kindje verwachten!

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Ik lees hier en overal verder over zoveel jonge meiden die al met de mmm bezig zijn, t lijkt me echt veschrikkelijk. Ik had zelf altijd gedacht dat dat alleen voor oudere vrouwen was met hier en daar een uitzondering...

Ik denk dat jij meer die succes wens kan gebruiken dan ik Sasje, ik ben pas net begonnen, zo te lezen ben jij al even bezig. Heel veel succes de komende tijd.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    helaas is de mmm niet alleen voor oudere vrouwen nee....ik ben zelf ook pas 25 jaar en helaas zal er bij mij nooit op een normale manier een kindje komen :(
    je gaat er niet vanuit als je begint voor een kindje dat je in de mmm terecht gaat komen!! dus daarom even goed voor jou ook succes en ik hoop van harte dat overigens alle meiden hier snel een super test in handen krijgen!

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    syrea welkom!

hier is vanmorgen MvM geweest! had zelf al een testje gedaan, gewoon voor mijn eigen gevoel en die was knalpositief! de test van MvM is veel minder gevoelig, maar ook die was positief, dus ik mag mee doen!! kan 9 weekjes meedoen, ben nu al 7 weken, dus de eerste week valt al af.
    heb een mooie armband gekregen (die ik nog maar niet om doe) en als ik tot het einde mee doe krijg ik nog een leuke tas!

Deel Deze Pagina