hey meiden, net terug vanuit het zh......1 follikel deze was 16 mm !! erg vroeg voor mijn doen....dus woensdag nog een keertje terug en denk dan donderdag iui2....nu zat hij overigens rechts....heeft die nog geen een keer gezeten
hier vandaag de echo gehad!!! en het was allemaal goed! hartje klopte, en het kindje lag verder goed op schema!! we zijn zo blij!! heel apart om te zien, dat er zo'n klein boontje met een kloppend hartje in je buik zit gelukkig konden ze het goed zien met een uitwendige en was een inwendige niet nodig gelukkig heb geprobeerd met mijn telefoon een foto van de echo te maken, is niet heel duidelijk maar je kunt het zien
Wat mooi, delilah! En ontroerend om te zien. @rittjuh: ik weet het niet zo goed, ben te bang om te zeggen dat het goed zit. Ik heb weinig klachten, op zware borsten na, maar... ik heb ook geen ongikrampen en die heb ik normaal al ruim een week voor nod. Dus ik blijf hopen. Gisteren wel maagzuur, maar als je er zo mee bezig bent ga je alle pijntjes etc. analyseren. Gewoon nog even rustig (!) wachten. En hoe gaat het bij jou? En met de rest, hoe is het? @sasje: wat een mooi nieuws! Ben benieuwd wat ze woensdag zeggen.
mooie echo meid!! en inwendig stelt ook niks voor hoor moet ik 3 keer per week als het circus weer begint voor mij! dus geen zorgen @merelleonie ik duim voor je meid!
merelleonie ik duim ook voor jou! sasje wat fijn dat de follikel al zo groot was, ben benieuwd wat ze morgen zeggen!
@ Sasje: Wat fijn dat er al zo'n groot eitje te zien is. Misschien gaat het wel geluk brengen dat hij nu voor het eerst rechts zit @ Delilah: Wat fijn dat alles goed is Leuk om die echo te zien! @ Merelleonie: Dat maagzuur en wegblijven van de ongikrampjes klinkt goed Ga voor je duimen! Heb hier geen goed gevoel. Mn ei is denk ik wel geweest, maar hebben maar 1x geklust. Het kan genoeg zijn, maar ben bang van niet. We zullen het zien over een kleine 2 weken.
Nou, dat wordt hem niet hoor deze maand. Heb last van krampen in mijn buik, dus ga denk ik gewoon ongesteld worden. Waarschijnlijk weer een langere cyclus... Worden elke maand langer!
hoe is het gegaan sasje? merelleonie zou toch echt balen zijn als je ongie er aan komt, maar zolang er geen bloed is, is er hoop toch?
hoe was t ziekenhuis? Hier lekker aan de klus en verder neits speciaals. Ik duim voor je Merelleonie!
@Sasje, wat goed! Spannend! @rest: gisterenavond stiekem extra gevoelige test gedaan. Helemaal wit, dus laat die ongesteldheid maar doorbreken, dan kunnen we door naar ronde 5!
ik heb net het zaad er naar toe gebrachr en deze moet ik om half 2 weer ophalen...en dan meteen de iui....
ik hoop dat t deze keer wel wil! Zelf hier een positieve ovtest gehad vanmorgen Dat geeft de burger moed! gnffl