Pff, nog steeds geen ongi maar ook nog geen positieve test. Ik knijp hem nu wel een beetje... Ik mag niemeer ongesteld zijn voor de operatie maandag. Hoop eigelijk dat het snel doorzet, zo blijft het ook maar spannend...
Dan kan t niet doorgaan en moet er weer een nieuwe datum worden geprikt. Daar heb ik eigelijk weinig zin in...
rens dan hoop ik voor jou ook dat je ongie snel door komt, maar een posi test is nog beter natuurlijk! sasje hoe gaat het bij jou? hier gaat alles prima, op de kwaaltjes na voel ik me prima! heb vandaag al wel voor het eerst een positiebroek aan, wat een opluchting! mijn eigen broeken paste ik echt niet meer! en de knoop en rits los laten werkt ook niet optimaal
Ja hoop ook op een snelle ongi. Ben nog nooit zo blij geweest met buikkrampjes, maar tot nu toe nog niks te bekennen... Heb het ziekenhuis vanmiddag voor de zekerheid nog even gebeld, stel voor dat het net maandag zal zijn. En als ik dan nog maar een beetje ongi bent, maakt niet uit. Maar stel dat het pas zaterdag komt, dan moet ik even contact opnemen, dan kijken ze/we dan verder. Pff, normaal altijd netjes op tijd maar net nu niet Stel dat ik zwanger zou zijn, zouden de testen toch ook allang positief moeten geven of niet?
@ Rens: Hoelang zijn jullie al bezig nu dan? Zie dat je binnenkort onderzoeken krijgt? Balen van de nega test Ik weet trouwens niet hoe je je banner langer kunt maken. Misschien het aantal dagen verlengen? Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoeveel dagen ben je meestal ongi? Hoop dat je gewoon snel een posi test hebt of alsnog ongo wordt. Liefst het eerste natuurlijk! Misschien maak je maar weinig HCG aan en blijft je test daarom negatief. Heb je wel een regelmatige cyclus? Anders kun je miss een bloedtest aanvragen via de dokter i.v.m. maandag? @ Sasje: Hoop idd dat je gewoon zwanger bent nu Kan je daar lekker van genieten en ben je van de MMM af! @ Merelleonie: Balen van je ongi Hopelijk brengt deze ronde iets moois voor jullie! @ Sara: Jij ook balen van je ongi. Wel een mooie cyclus zo van 27 dagen @ Delilah: Fijn dat het goed gaat Gelukkig dat er zoiets is als een positiebroek
Pff, dat is een 'opluchting', Rens, dan kan je in elk geval rekenen op een onderzoek maandag. Hoe gaat het met de rest? Rittjuh? Sasje, als iets te merken? @Delilah, wel jammer dat je niet meer in je broeken past.... maar, dan wordt je toch wel echt zwanger, meid! Dat is ook mooi, straks kan iedereen aan je zien dat je stralend zwanger bent... En ze hebben echt superleuke positiemode tegenwoordig! Kan niet wachten tot het bij ons ook zover is!
Rens fijn dat je ongie is doorgekomen! merelleonie ja heb echt al een zwanger buikje haha, en inderdaad de positie mode is inderdaad heel leuk tegenwoordig, hopelijk mag je binnenkort ook!
@ Rens: Fijn dat je duidelijkheid hebt meid! Wat voor onderzoek krijg je maandag? @ Sasje: Hier gaattie goed. Nog eigenlijk geen kwaaltjes, dus denk niet dat het raak is deze ronde. We blijven dan gewoon vrolijk doorklussen Die vriendin is nog niet zwanger. Ze is al een tijdje overspannen, dus toen zijn ze ook tijdelijk gestopt. Nu proberen ze het wel weer, maar nog ff geen IUI. De kans dat het nu raak is, is niet zo groot helaas. Ze hebben 2x een negatieve samenlevingstest gehad en de eerste 5 IUI's hebben helaas niks opgeleverd nog.
Ja, ben er nog nooit zo blij mee geweest En tegelijkertijd ook niet blij, pff, wat een buikpijn!! Maandag krijg ik een laperascopie. Is een kijkoperatie in de buik. Tevens gaan ze via de vagina 'naar binnen' om de eileiders schoon te maken mocht het nodig zijn. Het is onder volledige narcose, best spannend allemaal. Weet ook niet wat ik ervan kan en mag verwachten. De een zegt dat je maar een dagje wat last hebt, de ander zegt minimaal een week. Hoop op het eerste en hoop ook dat ze iets vinden wat verklaart waarom het nog niet is gelukt. Vanmiddag telefoon gekregen dat ik om 7.30 uur al daar moet zijn maandagmorgen en om 9.45 uur wordt geholpen. Verwacht eigelijk toch wel het einde van de middag weer thuis te zijn... KZH: Welkom Hahah Delilah, heerlijk gevoel moet dat zijn... Hoop dat de andere meiden en ikzelf het ook snel mogen ervaren. Geniet van deze heerlijke tijd...
@ kzh: Welkom hier! Zijn jullie al lang bezig? @ Rens: Succes alvast en sterkte met alles. Hoe lang zijn jullie nu bezig? Ergens inderdaad te hopen dat ze iets kunnen vinden en dat het makkelijk te verhelpen is. Maar aan de andere kant ook weet niet natuurlijk. Lijkt me allemaal een beetje dubbel.
rens ik ga je ook alvast s6 wensen voor maandag aangezien ik morgen een weekend weg ga, en pas maandag terug kom! dus ik kan je dan niet vergeten
@ Sasje: Wens je een fijn weekend! Ga je met vriendlief weg? Wel fijn die afleiding denk ik, ben je er misschien wat minder mee bezig. Voor je het weet kan je dan testen