meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja we gaan met mijn familie...dus zus en pap en mam en eigenlijk ook opa maar deze is afgelopen maandag met spoed opgenomen...plast bloed, dus deze ligt nog steeds in het zh en kan dus helaas niet mee...

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    sasje fijn weekend, lekker genieten!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rittjuh ; dankje! we zijn pas in de eerste ronde.. maar we zijn al wat langer bezig met voorbereidingen.. slik nu al een aantal maanden foliumzuur en heb medicatie moeten veranderen (afbouwen en dan weer opbouwen)

Dus het is nog allemaal ontzettend spannend! ben nu aan het afwachten wanneer ik ongi word.. had het eigenlijk al verwacht, maar test geeft negatief.. dus we wachten af!

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Wat vervelend van je opa :( Gaat het wel de goede kant op?

@ Delilah: Hoe voel je je? Op en top zwanger? ;)

@ kzh: Hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Op welke dag van de cyclus zit je nu? Kan de eerste keer best wat langer zijn. Soms word je het pas na een half jaar regelmatig. Hoop voor jou eerder natuurlijk :)
    Wat voor medicatie moet je slikken als ik vragen mag?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee gaat nog niet de goede kant op, moet maandag hoogstwaarschijnlijk in de scan mits het bloed weg is en gisteren zag je alleen maar bloed dus ben er bang voor...

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @rittjuh ; Ik zat steeds rond de 36 dagen, dat was dus afgelopen dinsdag.. maar nog niks gekomen. Ik dacht dat het wel zou komen, omdat ik al een aantal dagen flinke krampen had, wat ik altijd had.. maar die zijn sinds eergisteravond weg. Test gedaan, maar die is negatief. Dus ik wacht gewoon "geduldig" af :p

Ik heb epilepsie, en hierdoor moet ik medicatie slikken, ik slik nu lamectal.
    Zat op Tegretol wat nogal een gevaarlijk medicijn lijkt te zijn en veel kans geeft op spina bifida.
    Dus daar ben ik al geruime tijd geleden mee gestopt.
    En ik slik al maanden foliumzuur tabletten van 5 mg.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jij bent pas net gestopt met de pil of niet???

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik weet niet wat net is.. maar ik ben in januari gestop met de pil

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    kan nog ontpillen zijn meid.....

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja, ik houd er ook rekening mee dat mn cyclus niet helemaal stabiel is nog..
    maar ik was ervan overtuigd omdat mn lichaam signalen af gaf dat het zou komen, is dat normaal bij ontpillen? Heb echt 4 of 5 dagen krampen gehad zoals ik altijd heb..

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja je lichaam kan je goed voor de gek houden ja

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hmmm.. wat verschrikkelijk irritant haha.
    volgende week dinsdag ga ik op vakantie, had eigenlijk gehoopt de menstruatie dan achter de rug te hebben..
    maar dan moet ie toch echt morgen komen!

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Kzh kan inderdaad ontpillen zijn, maar hoeft niet. ikzelf ben ook in januari gestopt met de pil, en ben nu ruim 9 weken zwanger! nu had ik wel het geluk dat alles weer heel snel op orde was. maar het kan dus wel! de 1 moet een half jaar ontpillen, terwijl de ander direct zwanger is.

Sasje wat kl*ten van je opa! sterkte!

Ritjuh ja voel me op en top zwanger! mede door de beroemde kwaaltjes haha, ben echt enorm moe en behoorlijk misselijk, maar verder heerlijk aan het genieten! en hoe gaat het met jou?

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @delilah ; ik wacht af..
    ga er eigenlijk niet vanuit dat het de eerste ronde raak..
    maar toch blijft het spannend!

en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat je zo snel zwanger was joh!

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Sasje, wat erg van je opa! Hopelijk knapt hij snel op. Ik hoop dat je ondanks alles een beetje kunt genieten van je weekendje weg. En als je terugkomt is het alweer bijna test-time! :)

Dankjewel voor de succeswensen voor maandag. Zie er toch wel een beetje tegenop nu. De ingreep op zich vind ik niet zo heel spannend, maar wel het gedoe er rond om heen. Ik lig daar naakt (mocht me ook nog niet eens scheren/epileren daar van de anasthesist, ivm infectiegevaar) en wie ziet me daar allemaal liggen? Zijn er leerlingen bij? Mensen die ik ken? Pff, moet mezelf maar eens niet zo druk maken haha. Hopelijk vinden ze een oorzaak waardoor het tot op heden nog niet is gelukt... Maar ook dat is dubbel, als het een reden heeft, is daar een oplossing voor?? Pffff...

Gelukkig heb ik veel afleiding. Morgen gaan we gezellig een dagje ouderwets gezellig naar Bobbejaanland met mijn ouders, zus en haar vriend. Ook zijn we bezig met de tuin verbouwen. En ik heb lastige buren die niet meewerken en me daar lekker druk over kan maken.

Hoop op veel positieve testjes binnenkort, zodat we allemaal kunnen genieten van een mooie roze/blauwe wolk ;)

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Rittjuh, wij zijn vanaf maart 2010 bezig... Dus welke ronde zit ik nu?? Hahaha... De 15e volgens mij ;)

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Rens: Hoop echt dat ze wat vinden en ze jullie kunnen helpen met zwanger worden mocht dat nodig zijn.

@ kzh: Misschien had je wel een laat ei en waren die krampen van een nesteling. Zou anders over een aantal dagen nog een testje doen mocht er geen ongi zijn. De een maakt wat langzamer HCG aan dan een ander. Desnoods kun je een bloedtest aanvragen bij de ha. Succes met wachten!

@ Sasje: Dat klinkt idd niet best dattie zoveel bloed verliest :( Wat is er dan gebeurd of moeten ze nog onderzoeken waar dat ineens vandaan komt?

@ Delilah: Volgens mij heeft ontpillen geen invloed op het zwanger worden. Het is alleen lastiger om goed te klussen, omdat je niet weet wanneer je ei zal zijn (tenzij je tempt en/of ovu's gebruikt).
    Hier gaat het prima. Heb alleen geen kwaaltjes, dus denk morgen helaas weer een tempdaling. Dat heb ik tot nu toe elke keer gehad op 10 DPO... Ff afwachten dus nog.

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hier helaas ongi geworden vandaag :( Mn lf is nu nog maar 9 dagen... Zit er toch over te denken om de zwanger worden pillen van de Etos te gaan kopen binnenkort. Extra vitamines kunnen sowieso geen kwaad ;)

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb vandaag weer een vroege test gedaan (kon het niet laten) maar daar kwam weer niks uit, dus ik laat het nu even rusten tot na de vakantie. (dinsdag voor 11 dagen naar turkije)

Ben ik daarna nog niet ongesteld geworden dan ga ik zeker langs de huisarts! en ondertussen blijf ik op mn voeding letten en geen alcohol..

Ik weet niet of mijn medicatie invloed kan hebben op een zwangerschapstest?

Balen dat het deze ronde niet gelukt is..
    en inderdaad extra vitaminen kunnen nooit kwaad!

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Ritjuh wat balen zeg dat je ongie bent geworden! en inderdaad vitamines kunnen nooit kwaad, baad het niet dan schaad het niet toch?

Deel Deze Pagina