hoi meiden!! Eigenlijk zou ik nog paar rondes wachten met ovutesten maar ben er toch mee beginnen om meer duidelijkheid te krijgen over mn eisprong.. Hier het rijtje.. Omdat dit de eerste keer is dat ik ze gebruik weet ik niet zo goed of ik die van vandaag als positief moet beschouwen.. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 156459
@ kzh: Alvast een fijne vakantie! Zie dat het je eerste ronde is. Die kan zomaar heel lang duren. Bij de een is het wel rond de 28 dagen en bij een ander rond de 40. Bij mij wastie 36 dagen. Sindsdien alleen maar kortere cycli gehad gelukkig. @ IngiePingie: Die laatste lijkt me idd positief. De testlijn moet donkerder dan of even donker zijn als de andere lijn. Dan springt je ei met 24 tot 48 uur. Ik zou zeggen, nog ff lekker aan de klus @ Sasje & Delilah: Heb ze gisteren gelijk maar even gekocht. We zullen zien of het wat doet. Kwaad zal het vast niet kunnen.
Hallo allemaal, Goed hemelvaartsweekend gehad? Ik wel, heerlijk zo vier dagen vrij! @Ingie: dat wordt klussen! Hoe gaat het met de rest? Sasje, wanneer mag je testen? Hier kort ongesteld geweest. Maar drie dagen! Vanaf donderdag beginnen met ovu-testen. Eens kijken of dat meer duidelijkheid geeft. Gelukkig nu wel twee keer een 33 dagen cyclus, wel lang, maar ik elk geval regelmatig!
@rittjuh ; thanks! ik wacht gewoon geduldig af, vanacht op vakantie.. en ik neem geen tests mee! dus dan kan ik niks anders dan afwachten iedereen succes met klussen, testen etc!
ik ben zwanger!!!! Heb alleen wel voor mn NOD getest, dus ik zit hier een beetje bangig te zijn dat ik alsnog hartstikke ongesteld wordt (wat dan dus een miskraam is ma goed) hartstikke blij maar wel een beetje bang dus
Syrae, gefeliciteerd! Wat goed, meid! En zo snel! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt en gewoon mooi negen maanden mag voldragen! Heb je klachten?
Qua klachten ben ik vooral errug moe en nogal opgeblazen in mn darmen (ech vaag, ik laat normaal bijna nooooit scheetjes en als ik dat al doe ruiken ze eigenlijk niet... Nu, echt serieus, ik blijf stinken!) En ik ben zo mogelijk nog geliefder bij muggen en andere steekbeestjes. Ben ook nog eens net terug van een weekeindje Drente en gelukkig geen last van eerste vormen van hyperpigmentatie (zwangerschapsmasker) Geen idee hoe snel dat zou kunnen vormen maar ben verschrikkelijk verbrand ondanks het vele smeren en continue onder een parasol zitten. Ik had van het weekeinde een twijfel test (indroger?) daarna omowit (ander soort test) weer een twijfel met daaropvolgende dag nog een twijfel (Wel allemaal zelfde merk) en was t een beetje zat dus maar clear blua digital gekocht. Snap nu ineens wel waarom ik zo verschrikkelijk moe was op de camping. Das nu gelukkig een stuk minder maar toch, ben moeier dan normaal
Dwingeloo Op de camping bij oma. Mijn opa is afgelopen noveber overleden en ze stonden altijd samen het hele seizoen op die camping. Oma was zo aan het twijfelen of ze er nog wel heen wilde dat ik ons weekeindje proefcamperen (met onze nieuwe piepkleine opgeknapte predom hefdakcaravan uit '91) Op haar camping heb ingeplanned. Aan t einde van t weekeinde heeft ze toch maar besloten op de camping te blijven want het was eigenlijk best wel heel er leuk
jup Hoop dat ze volgend jaar nog goed genoeg is voor de camping, dan wordt t pas een leuk familie weekeindje (sow loop ik ff op de zaken vooruit!)
Leuk he, met zo'n kleintje op de camping! Ik kan er ook al naar uitkijken en ben nog niet eens zwanger? Wanneer is je NOD en weet je het 'officieel'?
Heej hallo dames! Syrae; dat zou héél mooi nieuws zijn zeg... Hoop voor je dat het zo blijft, wanneer ga je nog eens testen? Heel erg veel succes! Ik heb gisteren mijn laparoscopie gehad. Pff, zondagavond ben ik helemaal gebroken. Na een dag katten op mijn vriend vond hij het ook wel prima met me... Heb hem die avond alles verteld hoe ik erover denk en dat ik bang ben en bla bla. Gistermorgen om 07.30 moest ik me melden in het zh. Om 9.30 werd ik opgehaald en vanaf dat moment weet ik nix meer Om 12.15 uur was het klaar en was ik weer bij en mocht ik terug naar de kamer. Daar kwam mijn vriend met een dikke bos mooie bloemen. Ik voelde me eigelijk prima. Ik moest wat eten, drinken en plassen voordat ik naar huis mocht. Ik voelde me op en top dus allemaal maar direct afgewerkt. Om 14.45 uur mocht ik naar huis (paar uur eerder dan verwacht). Maar ik was het zh nog niet uit of ik werd me toch een partij misselijk! Niet normaal... Ben weer teruggelopen naar de WC daar... Nu thuis kan ik niks verdragen, geen eten, geen drinken, zelfs geen water. Van alles trek ik lijkwit weg en krijg ik het spaans benauwd en moet ik binnen 5 sec op de WC zijn. Ze hebben me 3 wondjes gemaakt. 1 daarvan zit bij de navel, deze doet pijn. Ofja pijn, ik kan niet draaien/zitten/etc. Als ik lig, is er nix aan de hand. Maar dan het opstaan... Grr! Ik ga zo douchen en de pleisters eraf halen. En dan zonodig weer nieuwe pleisters erop... Nou dames, ik ga weer plat... Ik hou het forum in de gaten, zodat ik kan zien wie wat meemaakt. Sorry als ik wat minder post nu, ik zal het allemaal inhalen als ik er weer lekker aan ben.
goedemorgen meiden, @rens heftig meid, hoor je er zo slecht van aan te zien?? komt natuurlijk ook wel een stukje door de narcose denk ik of niet? heb je wel al een uitslag gekregen?? en wat lief van je vriend zeg!!!
@Rens: jee, meid wat een inpact heeft dat op je lichaam gehad, dan! Sterk maar lekker aan. Weten ze al iets meer? Of moet je ook nog in spanning op de uitslag wachten?
He dames, Het 'ergste' van alles, alles is helemaal prima. Geen verklevingen, eileiders waren mooi open, etc etc. Aan de ene kant supernieuws maar toch dubbel; als ze iets hadden gevonden was dat mss een reden geweest waarom het tot nu toe niet is gelukt. 20 juni moet ik terug naar de gyn, bespreken wie/wat/hoe verder. Ik ga wel proberen het eerder te plannen, dat is net de eerste dag na mijn vakantie. Net de pleisters eraf gehaald. Vriendlief moest erbij blijven, want ik durfde het niet alleen. Die bij de navel bloedde heel erg, was bang dat het zou blijven plakken ofzo? Maar was niet zo. Ziet er allemaal heel netjes uit, komt geen vocht/bloed meer uit. Nu maar genezen... Me rustig houden en liggen op de bank. Zo nix voor mij he!!
@ Rens Sterkte! lijkt me erg vervelend! Hoop dat je idd die afspraak wat eerder kan plannen inderdaad. Mijn NOD is 9 juni, maar aangezien mijn eisprong pas 2 dagen later was verwacht ik hem eigenlijk de 11e. Voor de zekerheid nog 2 daagjes eraan en als ik dat allemaal doorkom moet het volgens mij al een stuk beter lijken Aan de andere kant ga ik ook niet bang zijn van een beetje bloedverlies. Mijn moeder is zowel bij mij als bij mijn broertje 5 maanden lang nog ongesteld geweest (dan wel maar 2 of 3 daagjes en weinig bloedverlies maar toch) dus als ik een klein beetje ongesteld wordt hoeft het nog niets te betekenen. Ik ben vandaag wel weer naar de sportschool geweest en moet zeggen dat ik me verschrikkelijk anders voel tijdens het sporten. Ergens een lichte hoofdpijn en veel sneller buiten adem/vermoeid/moeite met diep adem halen. Vindt ik errug irritant aangezien ik pas een maand flink aan het sporten ben en behoorlijk wat verbetering zag... Was vandaag weer bijna terug bij af.