meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Het is voor het goede doel!!!!!!

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    het voelt ook wel lekker dat ik weer ben gegaan hoor! alleen tis zo vervelend dat ik weer daar ben waar ik begon voor mijn gevoel... Daarbij, las over zwangerschap en sporten dat je moet uitkijken met rechte buikspier oefeningen en je hartslag niet angdurig boven de 140 moet hebben. Dat terwijl mijn hartsalg tijdens het sporten eigenlijk altijd boven de 160 zit...

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet zo druk maken, ik heb altijd gehoord dat je gewoon lekker je dingen moet blijven doen zoals je zo voorheen ook hebt gedaan....

4. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Precies, alleen als je het niet gewend bent, kun je er beter niet tijdens je zwangerschap mee beginnen... That's all

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt leonie :)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gnffl :) ik zal me minder druk gaan maken :) Heb wel vandaag een mutsje gekocht, wilde graag iets hebben en t was dit mutsje of een paar super schattige sokjes :D

7. Sara86

Sara86 Lid

8 jun 2009
    80
    0
    0
    Humor, of toch niet? ;)
    Had even uitgerekend wanneer mijn bevaldatum zou zijn als ik deze maand zwanger wordt.. Nou dat is 27februari, en laat het nou net schrikkeljaar zijn in 2012, dus mocht het nu raak zijn, dan grote kans dat de baby op de 29e wordt geboren.. Zou net wat zijn voor mij haha ;) En de kans dat het raak is, zit erin, want gister was de beste klusdag volgens de calculator, en die hebben we nuttig besteed :p (tevens was het ook onze trouwdag :D) Maar ach, misschien is het ook wel niet raak. Bij de eerste was het de 4e maand raak.

Over het sporten; Tijdens je zwangerschap kun je ook wel beginnen met sporten, maar dan niet een hele actieve sport uiteraard, maar gewoon wandelen of fietsen. Beweging is namelijk wel goed, en als je tijdens de zwangerschap in beweging blijft, pak je het daarna ook weer sneller op, en dat is dan weer goed voor de overgebleven kilo's ;)

@ Rens; Lijkt me erg moeilijk dat je nu weet dat er niks aan de hand is, maar waarom het dan niet lukt.. Heel veel sterkte meid, en hoop echt voor jullie dat er een dag komt dat jullie een positieve test in handen hebben!!! Knuff!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha leuk bedacht sara...we wachten af of je gelijk gaat krijgen :)

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dat zou inderdaad wat zijn sara! ben benieuwd ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik ben zo bang dat ik ongi ga worden he.......krijg hoofdpijn en wat steekjes..dus dat zijn eigenlijk tekenen..:(

11. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Oh nee, Sasje! Houd moed...

Ik word hier GEK!!! Ik had net een voorgevoel dat ik moest testen, dus ik kon het niet laten. Ik weet het, hele gekke tijd om te testen. Ongesteld geweest en nog niet eens eisprong gehad, waarom dan test. Maar mijn voorgevoel zei me dat het moest. Dus ik heb een test gedaan (dipstick). Er daar stonden gewoon twee streepjes op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu een dik uur later, is het streepje lichter geworden en minder goed te zien, maar ik zie hem nog steeds... Ik krijg het niet goed op de foto, maar misschien zien jullie toch iets...

Bekijk bijlage 157505

Hoe kan dit? Ik ben gewoon ongesteld geweest, wel kort (drie dagen ipv vijf)... Ben ik zwanger of is het een toevalligheid? Hoe frustrerend. Morgenochtend maar weer een test aan wagen. Ik (en mijn lichaam) zal mezelf wel voor de gek houden.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend leonie....ik zou morgen vroeg idd nog een keertje testen......ik duim voor je!!1

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik zie toch echt ook een streepje hoor! Duim voor je!

Houd moet hoor Sasje

14. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Thanks meiden voor het meekijken. Ik ben dus niet gek: er staat iets. Of het een zwangerschapsstreep is, is een tweede...

Ik begrijp net ook dat je zwangerschapstest positief kan geven als je ovulatie moet er aan komt. Klopt dat, naar jullie weten. Volgens de berekeningen zou ik donderdag moeten beginnen met ovu-testen.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat weet ik niet meid, ik weet wel andersom...dus dat je ovu posi geeft en ook je zwangerschapstest bij zwangerschap...maar of deze ook reageren op je lh piek???? dat weet ik niet...

16. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Via het topic: vage en duidelijke testen begrijp ik net dat het niet klopt, wat ik zei:

Een ovulatietest kan je zwangerschap aantonen, maar een zwangerschapstest niet je ovulatie, want inderdaad de lh waarde is hij niet gevoelig voor.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dus dat wat ik al dacht :) nou dan morgen vroeg maar met ochtend urine meid!

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    juist vandaag dat over ovu testen gegoogeled en ik las dat LH in je bloed na bevruchting voornamelijk voorkomt bij PCOS en een vergrote kans op een miskraam geeft....

19. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Sorry, ik begrijp het niet... Wat is PCOS? Ik ben nog niet helemaal thuis in alle (nog niet) zwangerschapstermen. Wat bedoel je precies?:)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pcos is een syndroom...dan heb je bijna geen eisprong van nature, maar ik snap ook niet wat je nu bedoelt eigenlijk????

Deel Deze Pagina