nou ik heb net ook al potje gejankt hoor......maar wat moet ik dan......we willen toch erg graag een kindje...dus ja....
Sasje, nog even positief blijven, misschien is een 3e keer wel niet nodig, misschien was je gewoon wat te vroeg met testen. I hope so! Ik vroeg het omdat je vriend het er toendertijd niet zo 100% mee eens was als ik me niet vergis. Maar ik begrijp je volkomen, ik zou ook alles uit de kast halen wat mogelijk is...
dat klopt rens, maar de laatste keer zei hij dat hij ook nog wel ivf zou willen doen mocht dit nodig zijn...
sasje dat lijkt me toch een fijn gevoel ( hoe raar het ook klinkt) dat je vriend ook bereid is tot ivf, mocht dat nodig zijn hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken, hoop natuurlijk voor jullie dat ivf niet nodig is!
Zo, er is een hoop gekletst zie ik al. Even bijlezen hoor @ Merelleonie: Idd fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Bij mij istie nog niet 1x hetzelfde geweest helaas. Ook mooi dat het maar 3 dagen heeft geduurd Op naar de volgende ronde! Een ovutest kun je het beste doen tussen 10.00u en 20.00u. Het liefst dagelijks rond dezelfde tijd. 's Ochtends zit er idd nog weinig LH in je urine, waardoor je een vals negatieve test kunt krijgen. 19.00u lijkt me een prima tijd. Ik deed het altijd zo rond 18.00u uit mn werk. Op zich is 1x per dag genoeg om te testen. Daar heb ik altijd mn ei mee gevonden. @ Syrae: GEFELICITEERD!! Wat fijn dat je zwanger bent meid! Nu duimen voor een plakbeeb @ Rens: Pff, wat vervelend dat je er zo misselijk van bent Hoop dat het snel voorbij is! @ Sara: Ik hoop voor jou dat het deze ronde raak gaat zijn! Waar in je cyclus zit je nu ergens? @ Sasje: Hopelijk betekenen die steekjes wat goeds... Hoop op een mooie test voor jou morgen! Zie net dat je al getest hebt. Wat balen dat er niks te zien is Misschien ben je echt nog te vroeg geweest. Anders misschien over 4 dagen nog eens testen als er geen ongi is? Hoeveel IUI's gaan ze doen voordat je overgaat op IVF?
volgens mij gaan ze er 6 doen...maar daar hebben we het eigenlijk nog niet over gehad want mijn eigenlijke dokter is weg, dus krijg nu een andere dus dit moet ik nog even checken...
nee geen ongi en ook niet meer getest..dat heeft ook nog geen zin als ik gisteren heb getest ik ga pas weer zaterdag testen....
@Rittjuh: Ik zit nu op dag 18, nog 10 dagen voor mijn eventuele testdag.. Maar het is de 2e poging, dus weet nog niet precies hoe mijn cyclus eruit ziet dit keer. De vorige keer was het vrij regelmatig, de ene keer 27dgn, de andere keer 29 dgn, maar wel steeds rond de 28 dgn. Vind het wel weer erg spannend!! @Sasje: Wat ontzettend naar dat de test neg. was.. Toch hooop ik echt van harte voor je dat je te vroeg was met testen.. Wat fijn ook dat je vriend, mocht het met dit niet lukken, toch ook voor IVF wil gaan. Knuff voor jou!
Sasje, balen meis! Ben je nog steeds niet ongi? Als het echt niks is geworden, hoop ik dat het snel doorkomt zodat je weer verder kunt... Verschrikkelijk! Waarom moet het bij sommige mensen zo moeilijk gaan terwijl er zoveel mensen ongewenst zwanger raken?? Echt oneerlijk...
ja dat vraag je aan de goede persoon rens daar kan ik je ook geen antwoord op geven,is ook erg oneerlijk allemaal!!! nee ben nog niet ongi nee...
Geen bloed is moed he En als het dan niet zo is, dat maar snel die verschrikkelijke 4/5 dagen komen, ben je daar ook weer vanaf. Denk dat niemand me daar een antwoord op kan geven. Maar moet wel zeggen dat ik me er de laatste tijd steeds meer op betrap dat ik het niet eerlijk vind hoe het leven soms is. Tienermoeders die van 1 x sex zwanger worden en het weg laten halen etc. Wanneer zijn wij dan aan de beurt?
@ Sasje: He, wat balen dat de test nega was Laat die ongi dan maar snel komen. Of miss maak je wel heel langzaam HCG aan, want je bent tenslotte nog niet ongi! Op welke dag zie je nu? @ Rens: Het is idd zo oneerlijk. Helaas hebben we daar zelf geen invloed op @ Sara: Ik hoop voor jullie dat het raak is deze ronde. Nog ff geduld dus
bah balen sasje. Ik duim hoor! Maar zowiezo is het raar verdeeld. Ik heb in de periode voor we echt aan kinderen begonnen (al bijna een jaar ervoor dus) Regelmatig mn pil vergeten en getest en op totaal verkeerde momenten mn pil vergeten (ben er gewoon niet secuur mee) En niet zwanger. Ik begon al te twijfelen aan mijn eigen vruchtbaarheid (zeker als je hem gewoon een week vergeet te slikken enzo) Nu ben ik dan wel ineens in 1 keer zwanger... Okey, ik heb 4 maanden de tijd genomen om te ontpillen, maar toch, meteen regelmatige cyclus etc...
@sasje, klote zeg! Veel sterkte en weer vol goede moed een nieuwe ronde in! Hier begonnen met de ovu testen, echt alleen nog maar een tuurstreepje, dus nog even wachten.