Moeders voor Moeders is hier vandaag langsgeweest en ondanks dat het eigenlijk nog best vroeg is daarvoor was de test al positief! ik ga dus definitief meedoen Wel fijn dat die test al positief is, aan de andere kant maak ik dan wel heel veel HCG aan en wordt ik dan een beetje bang voor een tweeling
dan doe je 10 weken in een pot plassen, en van die hormonen in de urine wordt pregnyl gemaakt, die wij meiden n de mmm moeten spuiten!!! dus allemaal aan mee doen want ik heb dit ook nodig
nee maar ben wel blij met die positieve test! das een hele ongevoelige test, normaal is geloof ik 5 eenheden hcg per ml in je urine al genoeg (gevoelige testen) deze meet pas vanaf 50 eenheden ofzo... Iig de mevrouw was me al helemaal aan het voorbereiden op een negatieve test omdat ik pas net 5 weekjes zwanger ben ma goed t zit goed... of ik maak super veel HCG aan of er zit n tweeling in me buik (en dat hoop ik eigenlijk toch niet...) Toevallig vandaag naar de kringloopwinkel geweest (die zit bij ons om de hoek, is altijd leuk snuffelen) Eigenlijk ga ik er de laatste tijd heen omdat ik een mooie antieke commode met marmeren blad wil maar we liepen tegen een er nog heel goed uitziende mutsy kinderwagen met alles erop en eraan behalve een regenscherm voor maar 17,50 (en dan bedoel ik nog echt een nette wagen, paar krasjes en alleen t parasolletje wat verkleurd, verder ook nog redelijk schoon) dus die hebben we meegenomen Ik wilde eigenlijk een baby jogger uit america laten overkomen (ong. 700 eu) maar dit was zo'n mooi koopje, we zouden wel gek zijn om dan zoveel geld uit te geven.
Syrae, hardstikke leuk dat babyshoppen. Verheug me er ook al weken/maanden op hahaha... Hier net weer een smiley gehad, dus vnv nog maar een keer aan de klus. Ook heb ik nu krampjes, dus het ei is in aantocht En ja, elk zaadje is er weer 1tje Hopelijk is het deze ronde raak. En natuurlijk voor alle andere ook. Duim voor iedereen.... Liefs
Goedemorgen weer! Gisteren toch nog een positieve ovu test gehad, dus weer lekker geklust! Heb vandaag geen krampen meer, dus ik verwacht dat ik vanavond negatief zal testen. Maar goed, dan hebben we in elk geval op de goede dagen sex gehad! Leuk he, Syrae, dat shoppen. Ondanks dat ik nog niet zwanger ben heb ik mij met Koninginnedag al uitgeleefd op de tweedehands prentenboeken. Zo leuk! Natuurlijk komt het grootste deel straks pas! Maar om er mee bezig te zijn, is ook al leuk. En ja, als het nog heel lang gaat duren dan heb ik in elk geval al een beetje voorpret. @Rens, wanneer mag jij testen. Qua ovulatie lopen we mooi gelijk. @Rest, als je eisprong eerder is dat de calculator aangeeft kan je dan ook eerder testen? Of kan het dat je LF dan gewoon langer is?
Heej hallo! Ik durf niet te zeggen wanneer ik mag testen. Als ik een 32 dagen cyclus zou hebben, zou ik aankomende zondag pas de eisprong hebben. Maar mijn cyclus is anders, veel korter. Dat gevoel had ik ook al, vandaar ook de ovutestjes. Hopelijk blijft ie nu weer lekker rond de 27/28 dagen, zou mooi zijn. Denk dat ik rond de 28e kan testen. Heb er dit keer een heel raar gevoel bij. Net of nu het ergste (zh bezoekjes, laparoscopie) is geweest en er een soort 'prima' gevoel is. Denk ook dat de gyn morgen gaat zeggen dat we nog maar ff aan moeten plaren. Maar we wachten af... Heb nog geen verjaardagscadeautje van mijn man (zeg nog hele tijd vriend ) gehad vandaag, maar dat (dat = zwangerschap) zou wel het allermooiste cadeautje zijn wat er maar te bedenken is...
gefeliciflapstaart! Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij Niet omdat ze jarig is maar om de snoeperij!
van harte gefeliciteerd rens! @merel...je lf is iedere maand hetzelfde..er zit soms 1 of 2 dagen verschil in, dus je moet nu ff tellen vanaf je eisprong tot je ongi...en dat is je lf zodat je het de volgende keer ook weer ongeveer.....en je moet vandaag ook nog klussen hoor.....je eisprong vindt pas 24 ur later plaatst bij posi ovutest...
@Sasje: thanks! En I know, we gaan we lekker aan de slag vanavond en wellicht morgenavond en dan lekker als we zin hebben.
merelleonie, hier gaat het wel redelijk, heb de zwaarste weken volgens mij achter de rug, veel misselijk geweest en overgeven, ook erg moe. maar het gaat de goede kant op! lief dat je dat vraagt dinsdag de 2e echo! enorm veel zin in, ben benieuwd hoeveel ons ukkie gegroeid is! veel plezier vanavond Syrae hier ook iemand die meedoet met MvM ik ben begonnen met 7 weken, had toen ook een vrij duidelijke test, maar was natuurlijk ook al 7 weken en jij 5 dus das alleen maar mooi toch dat ie nu al positief is toch? Rens gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een mooie dag van! Sasje hoe gaat het met jou?