Zal ook even wat meer vertellen, ben 24 mijn vriend bijna 29 en we zijn bijna 6 jaar samen. Niet getrouwd wel samen een huisje
Ik zal ook even wat over me eigen vertellen. Mijn vriend is 27 en ik ben 23 we zijn 6 jaar samen waarvan we in januarie 5 jaar samenwonen. Ik werk in een supermarkt op de slagerij afdeling voor 32 uur in de week. Mijn vriend werkt voor zun eigen als timmerman ( Hij heeft ons huis zelf gebouwt..). We hebben een hondje het is een shelty, genaamd Elvis.
Gezellig weer wat nieuwe meiden. Voegen jullie je NOD in in de tabel? Die staat een paar pagina's terug... Even kopieren-plakken en je eigen gegeven toevoegen...
Goeiemorge Dames. Hoe is het hier.? Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag of gisteren gedaan.? Ik had mijn nod al toegevoegd + Ronde maar zal het lijstje ff hier neer zette kunnen we hem weer zien hihi.. NOD-Lijst: OKTOBER NOVEMBER; 6. MamaCharlotte86 7. Mom23 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011
Hierbij: NOD-Lijst: OKTOBER NOVEMBER; 3. Lupita, Ronde 3 6. MamaCharlotte86 7. Mom23 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011
Sasje 24 ik ben nu in ronde 3 en ben nog ongi nu maar das waarschijnlijk vanaaf of morgen vroeg over kunnen we weer aan de klus hihi is toch een leuker periode moet ik zeggen Haha..
Hier alles rustig, afwachten geblazen Ik denk dat ik vandaag nog even naar de paardjes ga, dacht dat het slecht weer zou worden maar nu ziet het er goed uit
woow! het is hier echt druk geworden .! Zal mezelf ook maar even voor stellen; Femme, 21 jaar, vriendlief is 29 jaar, werk in de kinderopvangD), niet getrouwd, maar wel gelukkig
hey dames, ik zie dat er nu meerdere op de wachtbank zitten..en 1 weer bijna aan de klus mag!! jaja dat is natuurlijk leuker dan ongi zijn hier nog steeds geen ongi te bekennnen! ik moet straks weer gaan werken