@Rens: leuke verjaardag gehad? Nog iets leuks gedaan in de avond, naast klussen natuurlijk ... @Delilah: fijn dat je je wat beter voelt! Ik kan me daar nu al mee bezig houden. Ik reis 's morgen namelijk 2 uur met de trein en moet om 05:30 uur op. Die combinatie met morningsickness lijkt me verschrikkelijk. Was jij in de ochtend vaak misselijk of gedurende de hele dag? Leuk, hoor dinsdag de tweede echo. Spannend ook! Is het al goed te zien dat je zwanger bent? @Syrae: lekker, toch, die bevestiging. En een tweeling zal wel meevallen, komt het in de familie voor? Zo nee, dan is de kans al een stuk kleiner. Heb je al een afspraak gemaakt voor een eerste echo? Wat betreft MvM: ik ga ook zeker meedoen, echter op mijn werk kan ik niet in beker gaan plassen. Dus dat wordt alleen de thuisopbrengst, maar alle beetjes zijn mooi meegenomen!
met mij gaat het wel redelijk...heb weer veel last van opvliegers, en slaap daardoor slecht...maar vandaag mijn laatste clomid en dan zijn we daar ook weer klaar mee...
merelleonie heb dagen gehad dat het echt alleen 's morgens was, maar heb ook dagen gehad, dat ik echt de hele dag misselijk was, dat ik van ellendigheid om 7 uur in bed kroop ja je begint het hier nu echt te zien, krijg ook heel veel reacties op mijn buik, dat het al zo duidelijk te zien is ik zou me nu nog niet druk maken over misselijk zijn en zolang reizen hoor, misschien heb jij geluk en ben je helemaal niet misselijk, en wie weet is het wel heel goed onder controle te houden. voor MvM hoef je ook alleen de urine van thuis op te vangen zeg maar. je hoeft op je werk of waar dan ook niet je urine op te vangen (gelukkig)
Heej hallo dames! Vanmorgen bij de gyn geweest. We moeten het nog een half jaar proberen voordat we kunnen beginnen met IUI en hormonen Bij mij was alles (zoals ik na de opartie ook al had gehoord) in orde. De kans op een spontane zwangerschap is momenteel 42/43 %. Pff, dat gaat een lang half jaar worden denk ik... Hopelijk is het snel raak. Alleen ik weet niet wat 42/43 % inhoud. Is dit veel? Hoeveel is het bij andere? En is dit over een jaar? Of een maand? Ik snap er nog niet veel van, morgen maar eens even googlen als niemand hier antwoord kan geven. Heb ook aan haar gevraagd wat de beste tijd is om te klussen. En als je een positieve ovutest hebt, die dag klussen en de dag erna. Dus wij hebben het goed gedaan Gisteren is het er helaas niet meer van gekomen. Erg gezellige maar drukke verjaardag gehad. Dus lag pas laat in bedje en toen hadden we allebei geen puf meer haha. Heb nog wel moeten lachen gisteren. Een vriend van mijn vriend/man was er ook. Het is een beetje zo'n onzeker typje. En opeens komt mijn moeder aan met een knuffel van een ooievaar/pelikaan. Iedereen keek me aan en dacht dat we iets moesten vertellen.... Het was een groot raadsel waar die knuffel opeens vandaan kwam. Later bleek dat die vriend van mijn vriend die had meegenomen als cadeautje maar blijkbaar niet heeft durven geven... Hahahahaha! Domper! Nee nee, ze moeten nog even wachten op goed nieuws. @ Sasje: rot lijkt me dat, die hormonen. Heb je ook erg last van stemmingswisselingen of dat toch niet? Fijn dat vandaag de laatste is, ben je daar ook weer vanaf. En dan móet het onderhand eens raak zijn bij je... @ Roozjuh: jammer meis! Op naar de volgende ronde! Toitoitoi @ Syrae: denk ook wel dat het mee zal vallen. En als het komt, dan komt het he! Kun je weinig meer aan veranderen dan. Bij mij zit het er wel in. Mijn oma heeft een tweeling en de oma van mijn oma ook. Ze zeggen dat het vaak een generatie overslaat en alleen wordt overgegeven op vrouwen (dus: mijn moeder is de dochter van mijn oma die een tweeling heeft gehad). Maar wat er ook komt, ik zal er niet minder gelukkig door zijn
mijn oma ook idd, en mijn tante (dochter van die oma) ook.... ach komt goed. Voorlopig ben ik vooral moe en moe en moe... Zo moe! Ga zo lekker slapen en dan morgen lekker uitslapen
hey meiden @rens ik denk dat die kansberekening per maand is zeg maar, en dat is een hoog percentage!!!! want ik met iui zit maar op 35 % geloof ik..en dat is nog hoger dan een normaal koppel zeg!! dus ik denk dat jullie kans er goed inzit!! en laten we hiervoor duimen!!
@ Sasje: Weet je al wanneer je de 3e IUI hebt? In dat zh van mn vriendin gaat ook niet iedereen tegelijk op vakantie, maar de fertiliteitspoli is wel gesloten een deel van de zomer. @ Rens: Nog gefeliciteerd met je verjaardag Heb je het leuk gehad? Zie dat je een posi ovu hebt gehad. Lekker kunnen klussen deze ronde? Hoop echt dat het snel raak gaat zijn nu jullie het nog een half jaar zelf moeten proberen. Ik denk dat die kans niet per maand is, maar totaal over dat half jaar. Hier kan je er meer over vinden: Kansen om zwanger te worden - Zwangerschapspagina. Als die kans per maand was, dan had je al lang zwanger moeten zijn. @ Merelleonie: Fijn juist dat je een lange lf hebt. Wou dat ik met je kon ruilen haha. De ovu's werden bij mij ineens ook posi toen ik ze nog gebruikte. Daarom is het ook belangrijk om het elke dag te doen, zodat je je piek niet mist. @ Sara: Hoop over een paar dagen op een mooie test @ Syrae: Goed dat je meedoet met MvM! Haha, zou je dat erg vinden als het een tweeling zou zijn? Al geshopt ook zie ik voor de kleine. Wat leuk zeg! Geniet er maar lekker van. @ Delilah: Geniet maar van je echo dinsdag! Fijn dat de klachtjes af beginnen te nemen. @ Roozjuh: Balen van de negatieve test. Misschien ben je wel te vroeg geweest. En anders hoop ik op meer geluk de volgende ronde!
@ syrae ; gefeliciteerd! leuk! na 11 dagen op vakantie te zijn geweest, nog steeds niet ongi.. zit nu op dag 55, wat ontzettend frusterend! heb ook nog geen krampen dus nog geen naderende duidelijkheid test negatief, dus ga er nu helemaal vanuit dat ronde 1 niet geslaagd is. Wel nog steeds lichamelijke klachtjes, zoals vaak misselijk zijn.. maar dat zal dus ergens anders aan liggen, daarvoor morgen maar even een afspraak bij de ha maken!
ja dat is balen meid, mijn laatste 2 cyclussen voordat ik naar de ha ging was ook in de 40 en 61 dgn dacht ik....ff in de gaten houden en anders aan de bel trekken!!
Dames, wat een stilte vandaag op dit topic. @kzh: balen, zeg! Hier inmiddels vijf dpo, begin de maandelijkse symptomen alweer te voelen. Last van mijn borsten, onrustige darmen. Dit is de eerste mnd dat ik mijn eisprong herkent heb, dus vandaag zou de innestelling moeten zijn. Ik houd mijn buik sterk in de gaten. Wel wat steekjes, maar om dat nou toe te wijzen aan de innestelling, nee... Op de een of andere manier heb ik wel een goed gevoel over deze maand, maar ja, misschien zeg ik dat wel elke mnd. We blijven hopen. Wanneer kan ik testen? Echt pas NOD of al eerder. ALS ik zwanger ben, dan ben ik op NOD al 4w4d. Er zijn meiden die al eerder positief testen met een kortere cyclus, toch?
@ Merelleonie: Ik was al ff niet meer geweest, dus had een hoop terug te lezen Daarom was het berichtje wat langer dan normaal. Hier gaan we vanavond weer aan de klus. Ben erg benieuwd wanneer mn ei komt nu met die capsules. Ga er verder niet op letten, dus wordt gewoon veel klussen en afwachten. Waarom ben je op je NOD al 4 weken en 4 dagen? Je kunt testen met een gevoelige test (kv2v5) op 4 dagen voor je NOD. Je krijgt altijd 2 weken na je ei + 2 weken ervoor cadeau. Als je een langere cyclus hebt, is het niet zo dat je met je NOD al verder bent. @ Roozjuh: He, wat jammer Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes! @ kzh: Misschien maak je wel heel langzaam HCG aan. Dan kan een bloedtest van de ha misschien wel uitsluitsel bieden. En als je niet zwanger bent, kunnen ze misschien wat geven om het op gang te brengen.
Vandaag bij de HA geweest,. volgens haar geeft een bloedtest niet meer duidelijkheid dan een urine test. Dus moet ik afwachten.. maar eigenlijk ga ik ervanuit dat ik niet zwanger ben en ik gewoon aan het ontpillen ben. Hopen dat er snel een menstruatie komt zodat we een nieuwe poging kunnen doen!
Ik heb een cyclus van 33 dagen en ik ben 30 mei ongesteld geworden, dus op 2 juli heb ik mijn NOD als ik dan niet ongesteld wordt en positief test, ben ik dus volgens de officiele telling al 4w4d. Of doe ik iets niet goed? Mijn eisprong was op volgens mij op 15 juni. Ach, we proberen gewoon rustig af te wachten. Ik heb hier nog van die dipsticks liggen (ben er niet tevreden over...) dus die kan ik altijd opmaken in de week voor mijn NOD. Gewoon om mezelf bezig te houden. Op 2 juli doe ik de kv 2v5, mits ik nog niet ongesteld ben dan. Gisterenavond en vanmorgen erge steken in mijn buik, nu rustig, maar erg opgeblazen. Spijkerbroek zit erg strak. @kzh: laat die ongesteldheid maar komen dan!
die dipsticks waren bij mij ook allemaal tuurstreepjes! ( werden zelfs vager! (allemaal voor NOD getest BTW)) terwijl de kruidvat, 1 dag na mn nod meteen een knaltest was.
even een ego bericht hier vanmorgen de 12 weken echo gehad! wij zijn verliefd! de kleine doet het hartstikke goed, lag eerst mooi te slapen, erg fijn voor de foto's met zijn handjes bij het hoofdje en de beentjes ook duidelijk zichtbaar! ze kon zelfs de vingertjes al tellen! zo bijzonder! toen hebben we hem ff wakker gemaakt, en begon hij mooi te spartelen wat een geweldig gezicht was dat! echt afzetten tegen de kant en armpjes en beentjes bewogen! geweldig gewoon zal ff foto's toevoegen voor de liefhebbers
oh wat een mooie echo meid!! en alweer 12 weken..wat gaat het snel zeg!! heb je het al iedereen verteld?