meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wanneer krijg jij je eerste echo?

2. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    @ Delilah: wat een mooie echo! Een echt mensje al! Hartverwarmend! :D

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ sasje, ja iedereen weet het al, hebben we na de eerste echo verteld! en het gaat inderdaad hard! hopelijk voor jou ook snel het moment dat je een echo mag laten maken!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe echo's die maak ik genoeg...alleen nog geen kleintje te zien maar alleen slijmvlies en eierstokken ;)

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ja dat bedoel ik ;) maar dat had je vast wel begrepen ;)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja tuurlijk ;) was inkoppertje om er zo op te reageren :)

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    geen idee wanneer ik mijn echo krijg, voorlopig eerste afspraak vlos op de 6e, en ze maken pas vanaf 10 weken een termijn echo. Dus nog ff afwachten ;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke..dacht dat je de 1e keer al met 8 wkn terecht kon...

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    nah, heb er al over gebeld ;) wilde graag bij deze verloskundigen omdat ze maar met zn drieen in een praktijk zitten. Leek me prettiger dan 5. Dan helaas maar minder snel een echo.

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Delilah: Wat een prachtige echo :D Lekker genieten nu je de 12 weken grens hebt bereikt.

@ Merelleonie: Het ligt eraan wanneer je test. Je kunt in principe met een gewone test op 14 DPO testen. Die 14 dagen daarvoor krijg je cadeau. Als je dus precies op 14 DPO test, zit je volgens mij altijd op 4 weken. Niet meer, niet minder.

11. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Dan zeggen we volgebs mij hetzelfde ;). Ik kan dus eerder testen: vanaf woensdag 29 juni! Spannend.

Ik ben vannacht wakker geworden met erge rugpijn en ben sinds vanmorgen erg misselijk. Daarnaast constant aanwezige krampjes in mijn buik.... Ik wil het niet jinxen :p. Haha, maar het gaat de goede kant op.

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ben benieuwd!

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ delilah86 ; wat ontzettend mooi zo'n echo! :) tis dan al zo echt!

hier beginnen de krampen alweer, en ik dacht net wat bloedverlies te zien.. dus eindelijk komt de menstruatie eraan!

Maar, als mijn cyclus dus zo onvoorspelbaar is.. hoe weet ik dan wanneer ik mijn eisprong heb? kan moeilijk weken lang ovulatie testen gaan gebruiken..

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    merelleonie spannend hoor! ga voor jullie duimen dat jullie deze ronde geluk hebben!

kzh misschien moet je lijf nog ontpillen, en als je dan denkt in je vruchtbare periode te zitten, 'gewoon' om de dag klussen, dan kan je je ei bijna niet missen. anders denk ik afwachten tot je een regelmatige cyclus hebt en dan testen doen? ik weet het ook niet precies hoor:)

heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho met 16 weken! ze gaan dan een korte 3D/4D echo maken inclusief geslachtsbepaling! we krijgen dan ook een cdtje met foto's mee! 20 juli mogen we! heb er al helemaal zin in!

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    inderdaad, gewoon om de dag doen en je afscheiding in de gaten houden! afscheiding is altijd een hele goede indicatie voor je vruchtbaarheid.

16. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    @Delilah: wat tof!!! En willen jullie het ook al aan iedereen vertellen wat het wordt? Of houden jullie dat voor jezelf.

Ja, ik heb sterk het idee dat ik zwanger ben...

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Merelleonie, ik ga proberen om het voor me te houden en het aan niemand te vertellen ;) als me dat lukt :p
    ik denk dat ik het hier wel ga vertellen, hier kent toch niemand me (hoop ik ;) )

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @delilah86 ; ja dat hebben we afgelopen keer ook gedaan, om de dag, maar waarschijnlijk zat ik er dit keer vet naast omdat ik uitging van 35 dagen en nu zit ik al op 57 :p

@syrae ; waar moet ik dan precies opletten?

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ga een vruchtbaarheidskalender bijhouden. Je kan fertility friend proberen, maar das wel in het engels. Ik gebruikte altijd menstruatiekalender.net en daar ben ik erg tevreden over.

Daar staat ook goed uitgelegd hoe het allemaal meot met je afscheiding in de gaten houden en kan je het ook bijhouden dus dan ga je patronen herkennen, ook bij een onregelmatige cyclus

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    thanks! dat ga ik proberen :)

Deel Deze Pagina