wilt niet altijd wat zo zijn dat je afscheiding krijgt zeg maar....want ik heb deze ook niet..... hey meiden, ik ben er ook weer.....gyn was niet blij om me te zien nee duh ikke ook niet!!! denk dat we alleen deze iui nog proberen en dan overstappen op andere medicatie...waarom weet ik niet...misschien om meer eitjes te gaan produceren ofzo? nou in iedergeval was het zaad wel allebei de iui's super goed geweest dus daar kan het niet aan liggen! nu was er nog helemaal niks te zien allemaal kleine follikels..pff dus wordt denk ik wel aan lange cyclus!!
@ Merelleonie: Haha, ja idd Hoop dat die verschijnselen een heel goed teken zijn! @ kzh: Misschien voel je je eisprong? Of anders toch testen. Als je die goedkope dipsticks neemt van Z&K ben je niet zo heel veel geld kwijt. Of je kunt gaan tempen. Soms heb je voor je ei een tempdaling. Na een paar cyclussen weet je meer hoe je lijf in elkaar steekt. @ Delilah: Leuk zeg, over 4 weekjes dus als een pretecho en de geslachtsbepaling. Wat denk je zelf dat het gaat worden? Of wat hoop je? @ Syrea: Die afscheiding hoeft niet altijd wat te zeggen. Niet iedereen heeft dat. Maar zou wel prettig zijn als je het daaraan kunt zien ja. Bij mij werkt dat helaas niet @ Sasje: Hoeveel mm waren je eitjes de vorige rondes rond deze tijd dan? Wel balen dat je cyclus langer wordt. Heb je niet gevraagd waarom je andere medicatie krijgt?
@Sasje: ... Idd, Rittjuh, hoe waren je follikels vorige cyclus rond deze tijd? De gyn dacht wel dat ze nog in ontwikkeling waren, je eitjes? Spuit je eigenlijk al hormonen met IUI of is dat pas bij IVF? 'Gelukkig' weet ik nog heel weinig van de MMM... Wat is de reden dat je andere medicijnen krijgt? In elk geval fijn dat het zaad goed is, dan weten jullie in elk geval waar het 'probleem' gezocht moet worden. Is weer een babystapje verder...
hey meiden, ik gebruik nu clomid, dit om mijn eisprong te versnellen ( heb van me zelf dus wel een eisprong maar pas heel laat....lees later dan dag 22) nu de 1e iui had ik op dag 18 pregnyl moeten spuiten en mijn 2e iui op dag 15 pregnyl moeten spuiten..dus en op dag 12 nog alles heel klein! dus denk dat ik weer richting dag 18 ga. ze meten je follikels niet als ze allemaal nog even klein zijn maar....ze wachten altijd tot er 1 tje iets groter wordt. waarom andere medicatie...dit weet ik niet...ik denk misschien om meer follikels te maken???? hebben het er verder niet meer over gehad..dat zie ik tegen die tijd wel...
Misschien een hele domme vraag. Maar als je eisprong laat in de cyclus is, betekent dat dan automatisch dat je minder kans maakt om zwanger te worden. Omdat je lf te kort is ofzo? BTW: vanmorgen getest. Een heel licht streepje te zien op de dipstick... Zelfs vriendlief zag het! Helaas zag hij er nog drie, dus hoe geloofwaardig is dat? Nu maar wat extra testen ingeslagen. Zaterdag t/m woensdag dipstick gebruiken, dan kv 2v5 en als dat posi is, dan de clear blue! Wish me luck!
I know, het is voor mijn eigen gemoedsrust... Drie keer is scheepsrecht, toch? Dus voor mij drie verschillende tests! Haha
Rittjuh ikzelf heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje word, ik heb niet echt een voorkeur, maar als ik echt moest kiezen zou ik een meisje toch een ietsjepietsje leuker vinden denk ik maar denk dat de meeste vrouwen dat zo vinden en de mannen een jochie, maar we zien het wel. het is de 1e dus het maakt me eigenlijk nog niet zoveel uit, als het (hoe cliché, maar echt waar) maar gezond is Merelleonie ga voor je duimen meis! hier geveld door een blaasontsteking nou ja geveld, kan alles nog gewoon maar vervelend is het wel!
@ Delilah: Ik zou juist het liefst een jongetje willen. Als 1e dan haha. En de twee graag een meisje Maar laten we eerst maar eens zwanger worden @ Sasje: Ik hoop dat je eitjes snel gaan groeien. Wil je zelf niet weten waarom je over moet gaan op andere medicijnen? @ Merelleonie: Heb je een dipstick zwangerschapstest gedaan? Is wel heeeeel vroeg. Je ei is een dag of 5 geweest? Dan is nu pas de nesteling. Dus dan zal er nog geen HCG genoeg zijn voor een posi test. Zou het over een dag of 5 pas proberen als ik jou was. Straks ga je hopen voor niks en dan is de teleurstelling straks een stuk groter. Ga voor je duimen hoor hier!
zoals ik al eens eerder heb gezegd, dat ga ik wel navragen mocht het tegen die tijd nodig zijn ,ik ga me nu niet gek maken om iets wat misschien nog niet gaat gebeuren!
@merelleonie ; succes met het testen! ik hoop dat je echt zwanger bent @ delilah86 ; beterschap! blaasonsteking is zo irritant! @all ; hier eindelijk mijn duidelijkheid, ben vanochtend ongi geworden! (dag 59 van de cyclus :s) Op naar ronde 2 dus maar het blijft me nog steeds een raadsel waar de misselijkheid vandaan kwam.. (die nu al een paar dagen weg is, en hopelijk niet meer terugkomt!)
@ kzh: Fijn dat je duidelijkheid hebt. Hopelijk is de volgende cyclus korter. Of juist een hele lange van 9 maanden
Dames even een snel berichtje voordat ik na het werk toe ga... Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Heb zaterdag een zwangerschapstest gedaan, dat zou dan ong 3 dagen voor mn NOD zijn. Ik zag toen een héél licht streepje, maar dat was bijna niet van het wit te onderscheiden, dus niks aan de hand. Vanmorgen weer een test gedaan en zie dus een duidelijk streepje naar voren komen... Deze is wel nog lange niet zo roze als het 2e streepje. Wat moet ik nu? Zal het raak zijn? Onnodige paniek? Weet niet zo goed wie/wat/hoe. Als het goed is heb ik morgen mijn NOD, tenminste wat ik zelf heb berekend aan de hand van mijn eisprong in de cyclus. Mijn cyclus is namelijk wat korter dan voor de operatie. Heeft iemand raad? (sorry voor mn paniek berichtje, kan hier niet zo goed mee omgaan zo vlak voor het werk geloof ik ) Liefs
oh lieve rens, en dan is er ook nog even niemand om je te ondersteunen ik denk dat je zwanger bent hoor oh ik hoop het zo!!! ik zou over 2 dagen nog een keertje testen want hcg bouwt om de 2 dagen op....dus woensdagmorgen nog een keertje testen......!!!! ik hoop het echt zo voor je meid!!!!! @hier ik ga zo richting zh, heb er wel een goed gevoel bij dat er iets is gegroeid.
Sasje, weet je wel hoelang 2 dagen duren??? Wil het liefste vanmiddag weer testen! Haha, ongeduld! Maar hoop het idd zo... Wil mezelf alleen niet voor de gek houden, daarom vraag ik hier raad. Heb ook geen symptomen, terwijl ik juist andere maanden wel soms zoiets had van: dit is het! Sasje, heel veel succes vandaag. Hoop dat er een mooie dikke zit! Succes en laat het deze keer raak zijn he?? Toi toi!
haha kan het me helemaal voorstellen rens.....maar ik denk dat het weinig zin heeft om vandaag weer te testen...als je je echt niet kan bedwingen dan misschien morgenvroeg nog maar een keertje, maar beter is pas woensdag tja klachten willen niet altijd wat zeggen!!!!! oh ik ben helemaal hyper!! @hier net terug vanuit het zh....follikel was nu 12 mm dus er zit een klein beetje schot in de zaak......woensdag weer terug...weer bloed moeten laten prikken voor mijn hormoon spiegel want deze was nog laag. mijn slijmvlies was wel al mooi dik...6.9 mm dus dat is wel perfect! __________________