dat is idd niet zo goed leonie dat je er zoveel last van gaat krijgenm en zeker in die fase waar jullie nu inzitten......
ik moest ff diep graven in mijn geheugen maar volgens mij was ik er in het begin ook wel veel mee bezig hoor....want je wilt zo graag! maar naar mate je langer ervoor bezig bent zwakt dit gevoel ook af.....!
Merelleonie, wat balen meis! Pff, das geen leuk nieuws. Had gehoopt dat hetbij ons samen roze zou zijn!! Kop op meis, volgende keer beter. Ik weet eigelijk niet zo goed wat iknu moet doen? Naar huisarts? Verloskundige bellen? Nog wachten? Hoe hebben de andere dames dit gedaan?
ik heb mijn NOD afgewacht, ben daarna gaan googelen naar e verschillende praktijken in de buurt en diegene met de minste VK heb ik uitgezocht (voorlopig ) bij hen stond toevallig ook op de site dat ik zo snel mogelijk moest bellen dus dat heb ik gedaan. Heb ergens vorige week mijn huisarts ook maar even op de hoogte gebracht, zovan dan weet hij dat ook mocht het absoluut noodzakelijk zijn ofzo... Die wilden dat ik nog even langskwam voor een gesprekje over wat ik allemaal mocht eten enzo maar dat heb ik afgeslagen, dat heb ik in mijn verpleegkunde opleiding al tot in den treure geleerd... (heb toevallig laatst ook de boeken over zwanger en bevallen alvast maar weer even doorgenomen, toch handig)
Ja, dat zou ik ook doen. Eerst mijn NOD afwachten en dan de verloskundigepraktijk bellen. De afspraak kan maar gepland staan. Daarna Moeder voor Moeders regelen en dan even genieten tot na de eerste afspraak. Een kort gesprekje over wat je wel en niet mag eten lijkt mij wel handig. Natuurlijk weet je heel veel, maar als je nog vragen hebt zou ik vooral het gesprek aangaan. Kan natuurlijk ook met de verloskundige! Oh, Rens ik ben echt zo blij voor je! Wat fijn, zeg!!!!! En zo snel na de operatie, heerlijk!
rens hoef jij niet het zh te bellen??? ik zou daar denk ik al eerst naar toe bellen omdat jij eigenlijk onder behandeling bent toch?
Sasje, een hele goeie. Heb net direct gebeld en heb 18 juli de eerste echo van de arts waar ik de afgelopen tijd bij onder behandeling ben geweest. Dusss... Verder hoef ik nu niks te regelen, lekker chillen en genieten zei de assistente. Andere dames! Ik hoop echt zo dat het bij jullie heeeeel snel raak mag zijn! Ik gun het jullie zo!!
Rens van harte gefeliciteerd meid! wat een mooi nieuws! hier heb ik een paar dagen na dat ik wist dat ik zwanger was, de vk gebeld, hun willen dat graag optijd weten zodat ze je optijd kunnen inplannen! de huisarts heb ik verder niet gebeld, die hoort het van de vk. misschien een tip om MvM alvast te bellen als je van plan bent om daar aan mee te doen? merelleonie, meid wat balen zeg, duim voor je voor alsnog een positest! knuffel voor jou!
@ Rens: Lijkt me niet dat al die testen onterecht posi aangeven hoor meid! Laat die knaltest maar komen JAAAH!!! Zie nu je test. Duidelijker kan niet he. GEFELICITEERD @ Merelleonie: Ow, wat ontzettend balen. Die test van kv2v5 is heel gevoelig en kan je al 4 dagen voor je NOD gebruiken. Het kan zijn dat die andere indrogers zijn geweest. Volgens mij moet je binnen 10 minuten het resultaat aflezen en zijn ze daarna ongeldig. Zou het nog ff aankijken allemaal. Kan ook zijn dat het een vmk is.
Dankje dankje allemaal... Vind het nog steeds moeilijk te geloven. Bij mij hadden Alies en Gimena de pendel goed, bij een andere meid hadden die 2 het ook goed. Wel grappig...
@ rens ; wat gaaf! gefeliciteerd joh @merelleonie ; he, balen joh! Ik heb geen idee wat de reden kan zijn voor de verschillende uitslagen, maar hoop echt voor je dat je snel een echte positieve uitslag hebt! dat wordt nu dus even afwachten.. en daar zijn we allemaal zo goed in! :s
Hoi meiden, Nou, het is definitief: ik ben niet zwanger. Vandaag ongesteld geworden. Heel snel na de negatieve test, terwijl ik pas zaterdag eigenlijk ongi moest worden. Ik ga idd uit van een vkm Rittjuh. Ik weet echt 1536% zeker dat er bevruchting heeft plaatsgevonden. Niet voor niets een posi test op zondag. Maar ja, we gaan weer een volgende ronde in.
@ merelleonie ; echt balen dat het dit keer niet zo heeft mogen zijn.. succes voor de volgende ronde meid! hopen dat het dan wel raak is.
hey meiden, ik ben ook weer terug vanuit het zh.... weer geen goed nieuws follikel is niet doorgegroeid...was nog maar 10 mm dus ze stoppen ook met deze cyclus. deze gyn gaat morgen overleggen met mijn eigenlijke wat te doen.....dus wordt vervolgd.....nu wachten op mijn ongi over een dag of 10 zo niet dan bellen dan krijg ik provera...nou lekker dan...ben ik dadelijk ongi op vakantie balen dat je ongi bent geworden leonie....waarom test je eigenlijk 1 week voor je nod als ik vragen mag??
@ sasje24 ; vervelend dat het niet lukken wil joh.. hoop dat je voor je vakantie ongi wordt! en dat je snel wat geluk hebt en een stap dicherbij zwangerschap komt!
Klote Sasje! Ook dat je dan ongi bent op vakantie. Ik heb 11 dagen DPO getest. Mijn eisprong was eerder, dus vandaar dat ik ook eerder mocht testen. Nog steeds te vroeg, hoor. Maar ik kon het niet laten!