whaha moest lachen om je bericht, alles komt meid, als je over de 12 weken bent komt je fitheid weer terug zeggen ze altijd... ook hier verjaardag morgenavond en zondag...
syrae ; 3, dus! dat heb je mooi verwoord! Ik weet nog wel van mezelf toen ik in een moeilijke periode zat dat ik me echt niet druk kon maken om andermans problemen. en inderdaad, door alle kwaaltjes weet je inderdaad ook dat je toch echt zwanger bent! Fijn dat je partner trouwens kan lachen om je moodswings, kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mannen zijn die daar niet zo goed mee om kunnen gaan. (niet dat ze het recht hebben om erover te klagen!) Weet niet of je verjaardag al is geweest of nog komen moet, maar in ieder geval gefeliciteerd! @ sasje 24 ; jij ook (alvast?) gefeliciteerd!
@ Sasje: Probeer er wel in te blijven geloven he. Het kan echt nog makkelijk dat je met IUI zwanger raakt. Heb van mn vriendin gehoord dat poging 3 en 4 vaak het meest succesvol zijn. Mocht dat niet zo zijn, dan kan je altijd nog overgaan op IVF. Het is wel weer een stapje verder, maar de kans is dan wel groter. Ik blijf voor je duimen meid!!
Syrae; je hebt helemaal gelijk meis. En het soms even niet meer zien zitten is heel normaal. Net als het soms even oneerlijk vinden of weet ik veel... Dat hoort erbij. Je kan ook niet altijd aan andere denken. Maar als dat rotgevoel weg is, dan kun je weer als 'normaal' mens denken en komt alles goed Even voor de zwangere onder ons; ik heb best veel last van een soort ongikrampen. Hebben jullie dit ook gehad/nog steeds? Misschien stom, maar maak me direct een beetje zorgen. En doen jullie nog om de zoveel dagen een test? Ik ben beetje bang dat het misgaat en ik er niks van merk. Weet niet of je een miskraam merkt?
ik heb uiteindelijk 3 testen gedaan (die stomme vager wordende dipstiks niet meegeteld) en die van moeders voor moeders Wilde perse een test hebben waarbij de test streep dikker en duidelijker was dan de controle streep. Ongi krampen heb ik niet maar wel veel bandenpijn, misschien verwar je het? Heb ergens in week 5 een hele dag met een kruik op mijn buik gezeten omdat het zo verschrikkelijk zeer deed. Wordt nu gelukkig wel al minder pijnlijk. Bandenpijn is een scherpe pijn in je lies of bij je schaambod. Ik moet wel zeggen dat de minder hevige bandenpijn voor mijn gevoel heel makkelijk te verwarren is met ongikrampen. Bij mij is het alleen wel heel duidelijk uit het lood zeg maar, dus niet midden in waar ik gok dat mn baarmoeder zit, maar altijd net iets links of rechts. Verder lees ik wel heel veel (werd natuurlijk ook errug ongerust) Dat ongikrampen en of die bandenpijn die ik omschrijf er erg bij kunnen horen omdat je baarmoeder nu al is begonnen met groeien. Wat je ook eens zou kunnen proberen is of het minder wordt als je een dag lekker helemaal niks doet, ik heb vooral heel erg bandenpijn nadat ik naar de sportschool ben geweest (kan niet zo goed matigen) Sterkte!
@ Rens: Heb wel van meer mensen gelezen dat ze een soort ongipijn hebben in het begin. Probeer je dus niet te veel zorgen te maken. Blijven testen heeft ook niet heel veel zin, omdat je HCG in het begin nog erg kans wisselen. Als je zelf denkt dat het voor jouw gevoel beter is wel te testen, dan zou ik het gewoon doen hoor
@ hier, gisteren gebeld door de gyn, Krijg nu kuur voor provera,vandaag mee starten en dan toch weer clomid 50 omdat de vorige 2keer wel goed gaan. Helaas ligt het eraan hoe snel ik ongi wordt hiervan ( moet je 10 dagen slikken, en de vorige keer ook op dag 10 ongi)of ik deze maand nog iui krijg voordat we op vakantie gaan, de kans is erg klein maar we gaan het toch proberen in ieder geval...niet geschoten is altijd mis he @verjaardag ik ben zelf niet jarig, maar vriendlief is morgen eigenlijk jarig, maar we vieren het vandaag omdat we morgen beide graag naar een hele grote bbq wilde gaan @syrae van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!! @rittjuh ik weet dat ik het een kans moet geven ,want voor ons zijn dit echt werkelijk pas poging 1 en 2 zeg maar, en hoe vaak komt het voor dat een normaal stel ook meteen aantelt binnen 2 maanden...( nou in dit topic wel veel geloof ik ) dus rustig aan blijven! maar af en toe is het gewoon allemaal erg moeilijk, en zolang je dit zelf niet hebt ervaren kun je je er helemaal niks bij voorstellen. ook al maak je het van iemand heel dichtbij mee.... @ hier, gisteren gebeld door de gyn, Krijg nu kuur voor provera,vandaag mee starten en dan toch weer clomid 50 omdat de vorige 2keer wel goed gaan. Helaas ligt het eraan hoe snel ik ongi wordt hiervan ( moet je 10 dagen slikken, en de vorige keer ook op dag 10 ongi)of ik deze maand nog iui krijg voordat we op vakantie gaan, de kans is erg klein maar we gaan het toch proberen in ieder geval...niet geschoten is altijd mis he __________________
Ik had dat ook heel erg Rens. Ondanks dat ik niet (meer) zwanger ben. Bij mij was het al in week drie (na de innestelling). Twee dagen erge krampen. Lijkend op ongi, maar je weet zeker dat het geen ongi is, want dat voelt toch weer anders. Ik had het vooral als ik de hele dag (achter mijn computer) gezeten had. Met lopen ging het beter, maar echt als je zit dan duwt alles op je baarmoeder, dus die kan zich dan niet goed aanpassen aan de veranderingen. Dat hoort erbij! Maak je geen zorgen! Ik ging me pas zorgen maken toen ik het niet meer voelde...
Precies Sasje, kop op! Een kleine kans is ook een kans en die laat je natuurlijk niet aan je voorbij gaan! Succes!
nee vandaar dat ik ook gewoon start met de clomid en hoop dat ik op dag 14 mijn eisprong heb en ik op dag 10 ongi wordt dan lukt het allemaal net voor d vakantie!
@sasje24 ; inderdaad, niet geschoten is altijd mis! een kans is een kans! succes! wat doet clomid en provera eigenlijk? en, gefeliciteerd met je vriend dan!
provera zorgt ervoor dat je ongesteld wordt en je lichaam je reset wordt. clomid is een niet hormoon, deze zorgt voor eigenlijk voor een eisprong, maar bij mij helaas nu niet
Oke, bedankt voor de uitleg. moet je dan elke maand clomid slikken/injecteren (of hoe dat dan ook gaat)?
ah oke.. nou, hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn. Volgens mij is het, buiten het feit dat het emotioneel slopend is, echt een zware rit om elke keer naar het ziekenhuis te moeten en allerlei kuurtjes en pillen te doen!
klopt helemaal, ik moet vanaf dag 10 om de dag naar het zh...ik ben nu afgelopen keer 5 keer geweest in 1 week....
jeetje hoe doe je dat met werk? (sorry trouwens als ik teveel vragen stel, ben een beetje filosofisch dus denk overal overna en wil graag weten hoe het zit)