hi meiden, Ja het is echt leuk dat het hier al zo druk aan het worden is!!! Wij gaan vanmiddag even op visitie bij de schoonouder en daarna uit eten met mijn ouders. @ Sasje: balen dat je nog steeds niet ongi bent! @ Lupita: veel plezier bij je paardjes... (ohw wat mis ik het rijden....) @ Wonderful: ja de klusperiode is indd wel leuker
Hier ook eentje uit '86, maar wij hebben al een zoontje van 9 maanden. Gaan wel in het nieuwe jaar voor nummer 2
@ Sasje: Ja dat snap ik maar kan me voorstellen dat als je testen nega blijven, je wel dan maar ongi wilt worden. @ mama van finn: welkom!
NOD-Lijst: OKTOBER NOVEMBER; 3. Lupita, Ronde 3 5. DeniseG1986, Ronde 7 6. MamaCharlotte86 7. Mom23 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011 Zo ik heb het lijstje ook maar even aangevuld. Zit nu op het wachtbankje, die eerste week is gelukkig nooit zo'n probleem, maar die 2e is niet goed voor je hart hihi. Heb nu een lichte blaasontsteking dus das minder
NOD-Lijst: OKTOBER NOVEMBER; 3. Lupita, Ronde 3 5. DeniseG1986, Ronde 7 6. MamaCharlotte86 7. Mom23, Ronde 3 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011
vidn het wachtbankje inderdaad ook heel lang duren, met name de 2e week. Ik heb ook nooit blaasontsteking gehad, hoop dat het snel over is!
NOD-Lijst: NOVEMBER; 3. Lupita, Ronde 3 5. DeniseG1986, Ronde 7 6. MamaCharlotte86, Ronde 13 7. Mom23, Ronde 3 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011 Ik heb ook even mijn ronde erbij gezet Waarschijnlijk is mijn NOD een dagje eerder, omdat ik gisteren al mn eitje heb gehad Maar we gaan het merken! Oeh, blaasontsteking is erg naar! Veel sterkte ermee! Ik heb het ook eens gehad en plaste toen ook bloed, zoo pijnlijk!
Nee ik plas gelukkig geen bloed, heb tijdens mijn pil regelmatig blaasontstekingen gehad, nu is weer voor het eerst in bijna een jaar tijd. Ik drink nu heel veel in de hoop dat ik het uit plas dan hoef ik niet naar de huisarts. Mijn nod is mss een dag later want ik had mijn ei gister pas.
@ Mama van finn, Welkom.! @ DeniseG1986, Blaasontsteking is niet fijn hoop dat je er gauw vannaf bent en veel water drinken idd. Ben er helaas wel mee bekent heb dit jaren gehad bij mijn heeft het gelijd tot nierbeckontsteking. Gelukkig heb ik er geen last meer van (ff afkloppen).
ja rustig idd...iedereen heeft het druk met allemaal die familiebezoekjes...of met bank hangen ik kruip ook mijn bedje in heb slaapdienst! ben morgen de hele dag van de partij!
Hallo Dames. Hoe gaat het met jullie? Fijne dag gehad vandaag? Ik heb de hele dag gewerkt van 7 tot 5 ben blij dat ik weer thuis ben mun liefje kookt nu lekker voor ons. Jullie nog iets leuks gedaan gisteren? Wij zijn lekker heel de dag thuis geweest filmpje kijken lekker bank hangen heerlijk..
nou wat een rustig topic is dit zeg.. nou ik heb gisteren dus gewerkt....en morgen weer slaapdienst..dus zal er morgen ok niet veel zijn..pas later op de avond misschien even!
Jammer dat het zo rustig is! Zijn alle dames uit 1986 zo rustig? Hier alles goed, nog steeds aan het afwachten. Niemand leuke, spannende, rare, toffe dingen meegemaakt?
rustig aan het lezen Ik weet mijn NOD nog niet...eerst maar eens regelmaat erin krijgen! (hoeft niet maar er zou maar 1 reden zijn waarom niet )