goeiemorgen meiden! mag ik ook meekletsen? ben ook uit 86 en we gaan voor de 1e ik woon samen met mn lief in de buurt van rotterdam. we hebben in oktober 4 jaar, en we wonen nu 1,5 jaar samen. en we hebben sinds december een lief hondje. bij mij kriebelde het al wat langer, maar vriendlief zei dat ie er nog niet klaar voor was. paar maanden geleden was hij dat wel dit is ronde 3 en voelde soms wat krampjes en erg moe afgelopen week. gister getest maar negatief... dus ik denk dat ik ongesteld ga worden.
welkom, je moet wel goed onthouden dat je ook moet ontpillen en dat ze daar 3 tot 6 maanden voor tellen geloof ik!
@ Roozjuh: Wat een timing idd voor de duivels. Veel plezier in de Efteling. @ Rosemarie: Welkom hier, klets gezellig mee zou ik zeggen. Hoe waren je vorige cycli? Ontpillen kan soms zelf wel een jaar duren. Maar dat heeft totaal geen invloed op het zwanger kunnen worden. Je cyclus is alleen onregelmatig, dus het wordt wat lastiger als je niet weet wanneer je ei is.
nou rittjuh het heeft toch wel degelijk invloed op het zwanger worden, omdat je idd een hele andere cyclus kunt gaan krijgen! meiden ik ben er van tussen...tot over 1.5 week!~
@ sasje ; Veel plezier!!!! @ Rosemarie86 ; welkom! heel veel succes met zwanger worden hopen dat het snel raak mag zijn!
tnx mijn vorige cycli waren heel netjes: 35 en 27. dus mag niet zeuren ga je op vakantie sasje? fijne vakantie!
Sasje, geniet er lekker van met je mannetje! Even lekker niks aan het hoofd en volop met en van elkaar genieten... Enne, neem wat zon mee van daar naar hier aub????
doe mijn best. willen jullie me pben als er iets gebeurd wat ik moet weten, want kan niet terug gaan lezen van 1 week
Doe ik... Als er echt wat belangrijks is, laat ik het je weten. En verder moet jij je niet druk maken om hier nu... Genieten met je mannetje is het allerbelangrijkste nu ff!
Inderdaad, sasje moet even flink relaxen! lekker genieten van het zonnetje, de zee en het heerlijke eten. En van elkaar natuurlijk!
oh meiden jullie zijn lief, maar dat komt ook wel helemaal goed hoor!!! maar ga het wel moeilijk krijgen want ik klets hier al 1.5 jaar iedere dag dus dat wordt afkicken, want vorig jaar zijn we niet op vakantie geweest meiden tot over 1 week!!
@ Sasje: Geniet van de vakantie en tot over een week. Als er iets belangrijks gebeurd, stuur ik je een PB. Ga meer lekker genieten in Portugal.
Hoihoi meiden, voor mij al weer een tijdje geleden dat ik hier was.. erg druk gehad helaas.. Ook nog noet het goede nieuws gehad dat het gelukt is.. Maar we blijven gewoon doorgaan Ik moet nog heel wat terug lezen maar @sasje zeg ik, ook al ben je waarschijnlijk al weg, fijne vakantie en geniet er even van!
Hi meiden, Zo ik ben ook weer present. Ik heb me een beetje op de vlakte gehouden. Was wel nodig even een maandje, ik was er TE veel mee bezig. Deze ronde rustig aan gedaan. Ben denk ik ook niet zwanger. We hebben wel gevreeen, maar geen rekening gehouden met mij ei. Dus in augustus gaan we er weer voor. Was wel goed even pauze na de vmk. Te veel van mijn energie ging zitten in het zwanger willen worden en de frustratie dat het niet gaat. Maar nu week lekker bekomen... Nog drie weken en dan dient ook voor ons de vakantie aan! Wanneer gaan jullie en wat zijn de bestemmingen?
@ ingiepingie ; he jammer! hopen dat het snel raak mag zijn!! @ merelleonie ; goed dat je even een "time-out" hebt genomen! hopen dat je er nu wat relaxter onder kan blijven.. en dat het snel raak mag zijn natuurlijk! waar ga je naartoe op vakantie? Wij zijn naar turkije geweest begin juni, gaan in augustus een paar dagen amsterdam om onze trouwdag te vieren, en in oktober gaan we weer naar turkije (we worden meegenomen door mijn schoonvader, dus dat kon ik natuurlijk niet weigeren!)