meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rittjuh ; he balen meis!!! jij bent ook al zo lang bezig, had het je echt gegunt!!
    hopen dat de HA je verder kan helpen!

2. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    @rittjuh: Hoe lang is je lf?

Ben benieuwd wat de ha zegt. Je zal wel een maand moeten tempen voor ze iets doen. Maar met tien rondes mag je best wel aan de bel trekken. Beter safe then sorry...

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Merelleonie: Mn lf is 9 of 10 dagen geweest. Soms met een paar dagen spotting al en mn temp daalt al op 10 DPO. Heb al diverse rondes mijn temperatuur bijgehouden, dus dat kan ik zo laten zien. Soms ook in combinatie met ovutesten. Denk dat ik op dat gebied wel genoeg gedaan heb al. We merken het volgende week wel :)

4. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Oh dat is mooi. Dan is het voorwerkal gedaan. Kan ze niet wegsturen met de mededeling dat een paar maanden te moeten proberen. Ik ben benieuwd wat ze zeggen... Succes!

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Merelleonie: Nee, precies. Daar kan ze geen commentaar op hebben ;) Misschien wel dat we nog geen vol jaar bezig zijn. Maar ga nu ook echt alleen vanwege die korte lf. De ene ha zegt dat het lang genoeg is en een ander te kort. Weet niet hoe de mijne daarover denkt. Hoop dat het gunstig voor mij uitpakt :p

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik haak weer in!!!!!vakantie was echt super!!!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hey sasje!!!
    welkom terug :D
    fijn dat je een super vakantie hebt gehad!!
    helemaal bijgekleurt en uitgerust? :p

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dag 43 en eindelijk de rode duiveltjes! Natuurlijk precies waneer t mij niet komt. Hadden vandaag ons jaarlijks familie dagje. En uitgerekend VANDAAG ongi! Niet te geloven... Maargoed we kunnen straks dus weer met nieuwe ronde beginnen :D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja heerlijk lekker niks gedaan....of ja niks gedaan hebben met dolfijnen gezwommen en een boottocht gedaan, de rest alleen maar lekker liggen zonnen!! en niet met zwanger zijn bezig geweest ;) morgen vroeg om half 9 weer naar het zh dus ben benieuwd!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ roozjuh ; eindelijk, dan kan je weer op naar de volgende ronde (helaas!!!)
    haha en ja hier komt het ook altijd op het verkeerde moment :p

@sasje ; oooh wat gaaf, met dolfijnen zwemmen! lijkt me zo ontzettend bijzonder!!
    is ook wel eens lekker denk ik om er even niet mee bezig te zijn.. je bent er al zo lang mee in de weer!

succes in t ziekenhuis!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sasje: met dolfijnen zwemmen?? Waar?! O ik ben zo jaloers!! :D ik wil oowk, vind die beesten helemaal geweldig!

Nou ik ben weer vroeg op. Manlief had zaterdag uitgeslapen tot 11uur. Gister zou mijn dag zijn maar ik moest helpen met het potje enzo (manlief snapt nog niet helemaal hoe hij dat moet aanpakken) Dacht vandaag even tot 9uur te kunnen slapen maar manlief vond dat ik gister mn uitslaap dag al heb gehad dus 3x raden wie nu nog in zn bed ligt...

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ roozjuh ; mannen! :p
    mijn man heeft geluk, ik hou niet van uitslapen, vind het zonde van mijn tijd! maarja, wie weet verandert dat als we een kleine hebben..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahahahaha dat zei mijn man ook!!! 'slapen doe ik wel als ik dood ben' idd zonder van zn tijd bla bla bla. maar zodra de kleine er was.. wauw wat een verandering! hij ligt 9 van de 10x in zn bed als ik al beneden ben met de kleine.

hou je dus maar vast voor wat komen gaat ;)

zoals iemand hier dat op t forum zei: uitslapen doen moeders savonds. kortom, vroeg naar bed want smorgens sta je net zo vroeg op als de zon :p

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ roozjuh : ojee, ben benieuwd of mijn man dan 2 x zo lang uit gaat slapen, aangezien hij op zondagen al tot 12 uur in zn bed blijft liggen.. (behalve als ik hem "Per ongeluk" eerder wakker maak..)

Ik ga liever eerder naar bed, dan dat ik langer blijf liggen..
    heerlijk muziekje aan en langzaam weg dommellen..

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben naar portugal geweest, naar de algarve ;) en daar zitten dolfijnen in de oceaan :)

@hier nou fm gehad....2 grote follikels van 30 mm!!!! niet goed dus!
    hoogstwaarschijnlijk heb ik mijn vorige cyclus dus later dan dag 20 2 eitjes gekregen, die door de nieuwe clomid van deze ronde dus zijn overgestimuleerd :( mijn hormoonhuishouding klopt dus geen steek van. heb eindelijk een naam eraan gekregen.....pco dus!
    nu net bloed moeten laten prikken voor de hormoonwaardes, en woensdag nog een keertje bloed laten prikken! en donderdag telefonische afspraak.
    deze cyclus wordt er in ieder geval niks gedaan, hij wilt nu echt eerst mijn ongi afwachten en dan meteen op dag 1 een fm om te kijken of er niks meer achter is gebleven van follikels e.d. en dan dus te gaan doseren met hormonen! alles komt goed volgens mijn gyn.....:( heb dus ff potje gehuild daar want had het ff helemaal gehad....had zo gehoopt dat er nu gewoon wat zou zitten en dan moeten we dus weer een maand wachten :(!!!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ sasje ; he balen dat het weer niet goed is gegaan! vind het echt kl*te voor je!!
    ik weet niet wat pco is, maar is dat iets waar je iets mee kan qua behandeling enz?
    Snap goed dat je er doorheen zit! word nu wel eens tijd voor wat geluk!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeetje sasje, zit je niet mee he! en dolfijnen zouden juist healing en strenght moeten geven :(

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt was ook heel gelukkig en lekker niet bezig met zwanger worden hoor ;) helaas zaten deze follikels er dus toen ook al met de dolfijntjes ;)

ja baal er ook ontzettend van!!!! hoeveel pech kan iemand hebben :(

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sasje: kzie dat je al ruim een jaar bezig bent. word je er ondertussen niet beetje moedeloos van? :( ik zou m echt uit de pan flippen denk ik. wij gaan nu 3de ronde in en word al flink ongeduldig ;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zelfs al bijna 1.5 jaar...... natuurlijk wordt je er moedeloos van...kan het gevoel ook niet uitleggen wat ik heb!
    maar je gaat het steeds meer een plek geven.

Deel Deze Pagina