@ Roozjuh: Wat fijn dat je duidelijkheid hebt. Jammer alleen van de timing ja Heb je een leuke dag gehad ondanks de duivels? @ Sasje: Dat klinkt geweldig zeg met dolfijnen zwemmen Inderdaad even helemaal weg van het circus rondom het zwanger worden. Hoop dat jullie er nu met frisse moed tegenaan gaan en dat het snel raak mag zijn. Op naar een mooie fm morgen! He, wat naar. Lees net dat je oversimulatie had. PCO betekent toch dat je niet altijd een eisprong hebt? Hopelijk komt het echt allemaal snel in orde. Dit schiet niet op zo elke keer Wel een enorme domper zo na die leuke vakantie...
O meiden ik moet toch ff iets delen met jullie want hier zit een onwijs trotse mama! Zoonlief heeft nu 3x geplast op het potje!! Paar dagen teru moest hij er nog niks van weten. Eergister op potje gezet toen ik zn badje ging vullen, 'perongeluk' een plasje erin gedaan maar snapte niet helemaal dat dat ook echt de bedoeling is. Gisteravond weer badje gevult en weer op potje. Toen weer een plas gedaan en nu snapt ie t al iets beter want hij ging zelf klappen haha. En vanmorge 3de x!!! En nu ga ik nog ff uurtje slapen want ben kapot de mannen zitten beneden een feestje te vieren haha
wat goed roozjuh van je zoontje!!!! hopelijk heeft hij het snel door @rittjuh jawel zonder hormonen krijg je dan geen eisprong....tenminste vaak is het zo......voor de rest weet ik er ook niet het fijne van...heb dat wel eens een beetje gelezen op internet maar daar wordt je niet bepaald vrolijk van...
@ roozjuh ; wat gaaf! lijkt me zo mooi om te zien hoe je kinderen stap voor stap alles ontdekken en leren! geweldig!
@ Roozjuh: Dat is fijn zeg! Dat hij er steeds bewuster van wordt. @ Sasje: PCO lijkt me niet iets om vrolijk van te worden nee Hier donderdag naar de ha. Ben benieuwd of ze iets willen doen aan de korte lf. Ga in ieder geval zeggen dat we een jaar bezig zijn nu. Het is wel een vervangende ha, want die van mij is met vakantie. Niet dat ik het erg vindt, want heb mijn eigen ha ook nog nooit gezien. En volgens de assistente kan ik het gewoon met deze ha regelen. Ben benieuwd
@ Sasje & KZH: Dat hoop ik ook. In ieder geval hoop ik op een spermatest. Als dat goed is, ben ik al weer een beetje opgelucht. Maar aan de andere kant, dan ligt het 'probleem' bij mij. We zullen het zien
@ Sasje: Dat is waar. Heb op het forum al een aantal meiden gezien die ineens in ronde 13 zwanger waren. Maar het kan maar beter onderzocht zijn. Misschien dat ze wel iets voor die lf kunnen geven, zodat die wat langer wordt. Dat zou me ook al helpen natuurlijk.
Kom net bij de ha vandaan. Ik moet morgen mn bloed laten testen op anti-stoffen voor chlamydia, gewoom om dat uit te sluiten. Ga er dan ook vanuit dat die test negatief is. Maandag gaan mn vriend zn sperma inleveren bij het lab. Een week daarna kan ik bellen voor de uitslag en gaan ze verder kijken hoe en wat. Ze heeft bij mij ook gelijk met een eendenbek binnen gekeken en de baarmoedermond e.d. zien er goed uit. Ook geen pijn aan de eierstokken gelukkig. Iemand hier al richting zijn ei/NOD?
@ rittjuh ; hopelijk heb je snel duidelijheid over waarom het niet lukken wil, en dat het dan nog iets is waar je iets mee kan! Hoe is je partner eronder dat zn sperma getest word btw? ben benieuwd hoe mannen hiermee omgaan.. hier trouwens nog geen verandering.. aan het wachten op mn ongi. zit nu op dag 41..
@ KZH: Balen dat je weer zo'n lange cyclus hebt Mijn vriend was niet mee naar de ha, maar had al gezegd dat ik ging proberen een spermaonderzoek te krijgen. Hij vindt dat prima en heeft er geen probleem mee. Eerst was hij nog zo stoer dat hij 'uberzaad' had haha, maar nu begint de twijfel toch wel toe te slaan Hoop gewoon dat alles in orde is en ze niks gekd vinden eigenlijk. Dan kan iets om de lf te verlengen misschien al genoeg zijn.
@ rittjuh ; oke, fijn dat ie het zo oppakt. hier slecht nieuws.. na jaren van klachten en vage diagnoses heb ik vandaag een bio resonatie sessie gehad (alternatieve geneeswijze) in mijn bloed was iets te zien dat sterk het vermoede geeft dat ik ziekte van lyme heb in een ver gevordert stadium. Ik weet nog niet of ik blij ben met deze diagnose want net zoals de diagnose die al eerder gestelt is ( fibromyalgie) is dit ook een redelijke vage ziekte en is de behandelmethode onduidelijk is. Zwanger raken met ziekte van lyme is gevaarlijk voor de baby. Dus moet wachten tot de lym e bacterie behandelt is (en dat duurt lang!) Volgende week heb ik nog een scan bij de bio en dan ga ik ook even naar de Ha want wil ook weten of hij achter deze diagnose staat. Fibromyalgie is klote maar lyme is ook niet veel beter :s Ga straks naar mn ouders, samen een weekendje weg. Proberen hier niet over te piekeren. sorry als mn bericht heel vaag is..
@ kzh: Dat lijkt me geen diagnose om blij van te worden. Helemaal omdat je nu jullie kinderwens tijdelijk moet uitstellen. Hoelang staat er voor genezing? Of kan je er niet van genezen?
De bio resonantie therapeut zegt een jaar, maar dat gaat me dan wel tussen de 400 en 500 euro PER MAAND!!! kosten, voor een jaar lang.. maar ik weet niet of ik voldoemde vertrouwen heb in die therapie om dat te doen.. Verder word er een hoop verschillende dingen geschreven over genezing.. ook dat het niet volledig te genezen is, maar dat je wel de infectie uit kan roeien maar dat er dan een rest synfroom vormt en ik dus alle klachten hou die ik nu heb, en dat is een flinke lijst.. Heb maandag een bodyscan bij de reso, en dinsdag een scan bij de ha.. ga nog even opzoeken of er een arts/lab/ziekenhuis is met kennis over lyme en dan hopen dat het uitgesloten of gevonden kan worden..