@ kzh: Jeetje, dat is nogal een bedrag per maand. Ben je er niet voor verzekerd? Hoop echt dat je hier allemaal snel duidelijkheid over hebt. Een jaar is ook wel lang zeg... Sterkte voor nu!
nee, meeste verzekeringen dekken maar tot max 750 euro alternatieve zorg per jaar.. ik heb 300 euro per jaar :s Natuurlijk word het wel vergoed als ik gebruik maak van de reguliere zorg, maar van wat ik lees.. bestrijden zij alleen de infectie en niet de rest-syndroom hopelijk weet ik volgende week meer..
@ kzh: Hmm, dat is balen zeg. Dan gaan de kosten wel aardig oplopen. En als je eerst via de reguliere weg zou beginnen en daarna overstapt op alternatief?
ja dat zou inderdaad een optie zijn.. eerst de infectie dmv antibiotica en daarna het rest syndroom met alternatieve geneeskunde. Maargoed eerst maar eens zien of de diagnose gesteld kan worden
@ kzh: Hoop het voor je! Dan heb je tenminste duidelijkheid en kan er begonnen worden met de genezing. Succes de komende tijd
Hoi Allemaal, Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben eind mei 2011 gestopt met de pil en gaan voor onze eerste wondertje.
Hier vanochtend het sperma naar het lab gebracht. Kan met 1 tot 2 weken bellen voor de uitslag. Ga het vrijdag al proberen. Misschien zijn de resultaten van het bloedonderzoek dan al wel binnen. Anders gaan het 2 lange weken worden
komt wel goed rittjuh want ze moeten toch vandaag het zaad testen, dus vrijdag is de uitslag echt wel binnen toen wij dat hebben gedaan, heb ik dat s morgens weg gebracht en hadden we ook al meteen laat op de middag de uitslag!
Hoi iedereen! ook ik wil me graag bij jullie voegen. We zijn eind juni gestopt met de pil en ook bezig voor ons eerste kindje. Allemaal spannend dus! Groetjes!
@ Sasje: Dat zei een vriendin van me ook (die in de MMM zit). Anders is het zaad niet meer bruikbaar. De ha zei een week, dus bel gewoon vrijdag. De bloedtest is al wel afgelopen vrijdag gedaan, dus die zal er dan wel zijn. Was er bij jullie niet extra haast bij? @ Roozjuh: Ja, het wordt nu toch wel spannend. Ergens wil ik het heel graag weten, maar ben aan de andere kant ook weer bang dat het heel slecht is @ kzh: Dat hoop ik ook ja Er zijn zoveel dingen waar 'goed' zaad aan moet voldoen. Ben heel erg benieuwd. Waren de resultaten maar al binnen haha. @ Mandjuh: Thanks! @ Sitalita: Gezellig. Klets gezellig mee meid! @ All: Hoe is het met jullie? Zijn er nu al meiden die snel mogen testen? We zijn wel weer toe aan wat roze denk ik zo
nee geen spoed, ze testen meteen het zaad he...dus dan hebben ze ook meteen de uitslag en vanuit het zh kunnen ze dat meteen in systeem zien zeg maar.....misschien dat het voor de ha wat langer duurt....
Net de bodyscan gehad, en goed mee gekeken. Daar was ook zichtbaar dat het borreliose virus aanwezig is. Ik heb wel het idee dat deze scan betrouwbaar is, dus denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik dus lyme heb. Wil het ook nog via de reguliere zorg bevestigt hebben, dus morgen bij de huisarts even doorverwijzing vragen voor het Radboud ziekenhuis in nijmegen.. die schijnen ervaring te hebben met lyme. Dus voorlopig de kinderwens maar even uitstellen.. helaas!