@ Roozjuh: GEFELICITEERD!! Das vrij snel toch al dat je weer zwanger bent? Geniet er maar lekker van! @ kzh: Is er inmiddels al wat meer nieuws? Of wordt het echt gewoon een hele tijd afwachten? @ Sasje: Worden weer 2 spannende weken voor jou dus! Hopelijk mag het deze keer eens raak zijn voor jullie! Ze gaan deze cyclus bij mij wat onderzoeken doen. Heb vrijdag bloed laten prikken en krijg morgen een inwendige echo. Dan weer op dag 21 bloed prikken en 2 november alle resultaten bespreken. Het zaad van mn vriend blijkt trouwens toch goed te zijn Ben echt blij dat we ons door hebben laten sturen door de ha.
@ rittjuh ; Ik ben nu met de 2e antibiotica kuur bezig, en ben wel iets vooruit gegaan. heb nu een zwaardere kuur gekregen en deze ga ik slikken totdat ik afspraak met internist heb over 4 weken. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, ben zo bang voor onbegrip :< Maar duidelijkheid over hoe lang het gaat duren is er dus niet,. maar ga er eigenlijk vanuit dat ik nog wel even bezig ga zijn met de behandeling. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over waarom het niet lukt, en dat er iets aan te doen is zodat je snel zwanger mag zijn!
@ kzh: Fijn dat je iig iets vooruit bent gegaan. Hopelijk ga je nu wat grotere stappen maken met de nieuwe kuur. Ga voor je duimen dat het niet al te lang meer gaat duren en dat jullie daarna snel zwanger mogen zijn Hier vanochtend de echo gehad. Zag er allemaal prima uit. De baarmoeder had de juiste grootte en lag goed. De eileiders zien er ook goed uit met voldoende eitjes. Geen cystes te zien gelukkig. Het baarmoederslijmvlies was ook mooi dun. Ben benieuwd of er uit het bloedprikken nog iets afwijkends gaat komen. Anders wordt het nog tot 2 jaar zelf proberen...
ja ik ben ook blij, met alle kleine beetjes vooruitgang! we komen er wel! oh, fijn dat het allemaal klopt daarbinnen! maarja, je houdt nog steeds onduidelijkheid over waarom het nou niet lukken wilt!
oh fijn rijjuh dat alles er oke uitzag!!! nou wel balen dat ze jullie dan nog voor 2 jaar naar huis gaan sturen.......nou ja hopelijk ben je gewoon snel zwanger!!
@ kzh: Precies. Aan de ene kant heel fijn dat alles in orde is. Maar aan de andere kant, waarom is het nog niet gelukt? Het enige wat nog kan is dat er uit de bloedonderzoeken iets komt. En anders gewoon flink klussen en hopen dat het binnenkort wel raak is @ Sasje: Ja, als ze niks vinden gaan ze ook niks doen denk ik. Laten we dan maar hopen dat het binnenkort raak is.
@ Sasje: Nee, dat doen ze pas als er reden is om aan inseminatie te beginnen. Net als een samenlevingstest. Hoop idd niet dat we nog voor bijna 1 jaar naar huis worden gestuurd. Tenzij er nog een vrij goede kans is om spontaan zwanger te worden natuurlijk! Hoe voel jij je? Al anders dan anders of probeer je er niet echt op te letten? Wanneer mag jij testen?
oke spannend dus!!! hopelijk gaan ze jullie even goed helpen @hier met mij gaat het goed...heb niet echt ergens last van..en probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn want daar schiet ik toch niks mee op. ik zou volgende week zondag mogen testen...dus nog een kleine week geduld
succes met geduld hebben sasje! wel spannend weer hoor! hier eindelijk ongestelt geworden.. na 104 dagen -.- en dat ook nog eens net voor mn vakantie! helemaal top
pff wat een super lange cyclus!!! nou hopelijk nu weer wat regelmaat! fijne vakantie alvast! gaan jullie weg?
ja, erg lang he! het zou door de lyme kunnen zijn.. dus hoop dat zodra ik behandeld ben mijn cyclus weer gewoon normaal is! We worden 8 dagen meegenomen op vakantie door familie! dus dat is niet verkeerd he! gaan naar turkije