ja vrouwen die snappen het misschien wat beter ik zit zelf ook bij vrouwelijke huisarts! en zij heeft me zelfs al eerder doorgestuurd naar het zh dan 1 jaar want ben in jan naar het zh gegaan en in maart pas 1 jaar bezig. maar dit kwam mede omdat mijn cyclus opeens raar ging doen....
ok, nou hopen dat het me iets wijzer gaat maken dan! en dat het niks ernstigs is :x want vind het zelf wel een beetje eng..
Vriendlief en ik gaat het toch nog een kans geven de relatie, en daarbij ook de kans op een 3e wondertje. So happy !! Nu zou dit weekend mijn ei zijn. Maar juist dit weekend was VL ziek... Zo balen, maarja het is niet anders. We zullen het merken of mijn ei echt dit weekend was of toch eerder of later en we wel op tijd zijn/waren.
sorry maar ik ben het even kwijt hoor warm hart...?? jullie relatie liep/loopt niet echt lekker? of hoe moet ik het begrijpen!?
@ kzh: Wat vervelend dat je ook steeds bloed blijft verliezen. Ik zou niet weten of het met ontpillen te maken kan hebben. Het lijkt me niet aangezien je al een tijd gestopt bent met de pil. Lijkt met wel handig om even langs te gaan bij de ha. Je bent heus geen zeur hoor!! Je komt met serieuze klachten en komt niet voor de lol. @ Sasje: En heb je duidelijkheid gekregen van het zh omtrent de aanhoudende bloeding? @ warm hart: Ik snap het ook niet zo goed... Je zegt dat je relatie niet heel lekker gaat en jullie het nog een kans geven. Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar het klinkt niet echt als een stabiele basis om nu aan een 3e wonder te beginnen.
he meiden.. heb voor vrijdag een afspraak staan bij de huisarts, kon helaas niet op woensdag bij de vrouwelijke arts. Ben benieuwd wat ie gaat zeggen. Rittjuh zie dat jij morgen gesprek heb met de gyn. spannend! veel succes meis!
nee het bloeden is vanaf zondag ook over gelukkig dus heb niet meer gebeld...zal wel zo horen @kzh ook spannend ben benieuwd wat ze gaan zeggen! @rittjuh s6 morgen!
@ kzh: Hoop dat je vrijdag wat meer duidelijkheid krijgt! Lijkt me al irritant genoeg dat je dag in dag uit tampons moet gebruiken :S Ben altijd blij als ik er vanaf ben! De afspraak met de gyn vandaag duurde maar een paar minuten. De grootste kans hebben we als we het zelf nog proberen tot aan juli 2012. Die kans is 47,8%. IUI zonder hormonen lag rond de 37%, IUI met hormonen rond de 42% en IVF 44%. Mochten we het al eerder niet meer zien zitten om het zelf te proberen, dan mogen we gewoon bellen en wordt er gekeken wat ze voor ons kunnen doen. Extra hormonen om de lf te verlengen is ook niet nodig, want mn progesteron was iets van 42 waar dat minimaal 20 zou moeten zijn. Nu maar flink klussen de komende rondes
dat is goed nieuws toch rittjuh!!!! nou hopelijk lukt het voor juli 2012 hoor maar denk dat dat wel goed moet komen eerlijk gezegd
@ Sasje: Dat is zeker goed nieuws Loop nu ook bij de bekkenfysio. Krijg daar oefeningen om de doorbloeding beter te laten verlopen en de spieren bij de baarmoeder te versterken enzo. Dus misschien dat de combinatie van alles z'n vruchten af gaat werpen.
ik heb geen idee van de percentages van kansen op zwanger raken.. maar 47% lijkt me best goed toch? oh en inderdaad, die bekkentraining zal vast bijdragen ^.^ succes!
oh dat is een heel verschil inderdaad. hoe staat het er bij jou voor sasje? ik weet het zo even niet meer, wanneer heb jij je volgende iui?
ik zit op wachtbankje om over een weekje of 2 ongi te worden denk ik...zo niet dan krijg ik 10 daagse kuur provera. en daarna weer starten met hormonen en dan dus poging 5....dus denk ergens december ofzo
oh trouwens, ik heb vandaag krampen gekregen die ik normaal ook heb als ik ongestelt ben.. dus als het zo is dat ik vandaag mn echte ongestelt krijg (ook al bloed ik al een maand ) dan betekend dat ik een keurige cyclus van 29 dagen heb!
Naar de huisarts geweest.. even over het lyme gedoe gehad en over de cyclus.. de huisarts vond het heel vervelend voor me dat ik zo'n kortzichtige arts had.. we kijken het even aan ofdat de klachten die verdwenen zijn ook weg blijven.. en dan kunnen we gaan kijken hoe we de overige klachten aan gaan pakken. (fysio/alternatieve zorg etc) Mijn menstruatie moet ik nog even 2 weken aankijken, want hij dacht dat het mischien ook door de AB kon komen. Als ik over 2 weken nog bloedverlies heb, moet er een inwendig onderzoek komen.. (ik ben zo ontzettende zeikerd, en ben als de dood voor zo'n onderzoek )