ja, je hebt weinig keus inderdaad... helaas! hoop dat het snel beloont wordt! oke, is het ziekenhuis wel in de buurt?
nu voor de iui is het zh dichtbij...ongeveer 15 min rijden. mocht ik over moeten gaan naar ivf dan moet ik 3 kwartier rijden voor het dichtsbijzijnde.
oh dat is wel fijn, zo dichtbij zeker als je er zo vaak heen moet! hoeveel iui krijg je nog? en ivf moet je daar ook vaak voor naar het ziekenhuis?
ik krijg nog 2 iui's met clomid. en dan kan ik er nog eens 4 krijgen met spuiten ( dus dat er meerdere follikels gaan groeien) voor ivf moet je ook geregeld op controle tot aan de punctie idd
Oke, dat zijn best nogal wat iui behandelingen.. Hoop dat je ze niet allemaal nodig gaat hebben hoor! Die behandelingen die worden toch wel gewoon allemaal vergoed in ziektekosten verzekering toch?
klopt, ja k krijg ze idd allemaal vergoed.....maar wat de reden is dat ik in totaal 10 iui's krijg weet ik niet want normaal krijg je er altijd maar 6....
gelukkig maar dat het allemaal vergoed word! oh oke, heeft iui een hogere slagingskans? zoja, dan is het wel fijn dat je nog een paar keer extra kan proberen met iui.
uhm kans ligt op 15 procent geloof ik maar twijfel nu of het toch niet minder kans is...weet het niet meer zeker! maar minder in ieder geval niet.
oke, dat is een lage slagingskans zeg :< Nja, hoop dat morgen de follikel groot genoeg is en dat je weer een poging kan wagen!
yeps is ok heel erg laag...want voor ivf zit de kans op 25 procent...ook niet heel erg hoog... en ik geloof dat bij gewone stellen het op 20 procent zit zonder dat iets is nacheckt zeg maar
nee want dan ontneem ik me kansen om zwanger te raken....ik zal nooit op een normale manier zwanger kunnen raken dus mocht het ook met ivf niet lukken en ik laat 4 pogingen iui daarvoor schieten heb ik pech want die krijg ik dan niet meer...en dat vergeef ik me zelf nooit! @hier net terug en morgen iui5 ze waren nu beide 18 mm dus nog niet gesprongen net pregnyl gespoten en morgen om half 2 worden de zwemmers in gespoten steken jullie een kaarsje aan dat het gaat lukken nu!!??? vraagt de gyn ook...is een tweeling welkom anders blazen we het af......heb geantwoord 2 is beter dan geen oh zegt ze ik vind het wel spannend hoor hahaha!! volgens mij nog spannender dan ik!!!
oh ja daar heb je helemaal gelijk in inderdaad.. ik snap het! ah goed dat ze allebei zo groot zijn! spannend meis! ik hoop het zo voor je! echt ik gun het je zo erg! Ik ga heel hard voor je duimen!
@ kzh: Fijn dat het zwemmen en de sauna toch geholpen hebben @ Sasje: Ik dacht ook dat je met meer follikels meer kansen had. Zou wel logisch zijn op zich. Want er zijn 2 eitjes die bevrucht kunnen worden ipv 1. Maar goed, de gyn zal het wel weten Wat vervelend dat je eventueel voor IVF verder moet rijden. Bij ons moeten we voor IUI al 45 minuten rijden. Ze werken samen met een speciaal ziekenhuis en daar doen ze alle inseminatie. Maar gelukkig is het voor ons nog niet zo ver op dit moment. Misschien krijg je wel meer IUI, omdat jullie nog jong zijn. Die vriendin van me krijgt er 9 ipv 6. Fijn dat de zwemmers er weer inzitten Ik ga voor je duimen dat het deze keer raak is! Succes op het wachtbankje.
schijnbaar blijf je volgens de gyn in een ''groepje'' zitten waarbij de kans even goed maar 15 procent is.....mar goed in mijn beleving ook meer kans hoor maar daar tegenover is wel dat ik ook in een groepje zit van iui's en daarin het merendeel van de meiden altijd 2 of 3 follikels hebben en het daarbij ook even goed niet 4 keer lukt..dus tja...het zegt echt niks.....
oh meiden. ik heb de eerste zwangere in mijn omgeving. Waren vandaag met mijn schoonfamilie bij mekaar en mijn schoonzus vertelde dat ze zwanger is! Wat natuurlijk helemaal super is, en hardstikke gegund. maar heb het er toch even moeilijk mee, ik wil ook zo graag!
en nu is onze familie ook nog heel close, wat natuurlijk heel leuk is omdat je de zwangerschap van heel dichtbij meemaakt,. maar dat betekent ook dat ik wekelijks mezelf groot moet houden en moet luisteren naar verhalen over zwanger zijn.. Maar inderdaad, ik moet even geduld hebben.. en hopen dat ik ook snel aan de beurt kom! Hoe gaat ie bij jou?
ja ik weet het mijn zus is ook zwanger en goede vriendin ook zwanger van de 2e. maar ik kan het wel een plaatje geven gelukkig. ik stoor me er inderdaad wel vaker aan dat als we met de familie ergens zijn er inderdaad alleen maar gesproken wordt over de baby..want dan denk i kwel eens jullie snappen niet hoe het voor mij voelt.....en ze moeten al helemaal niet lopen te zeuren over het een of ander bedoel dan wel iets onnozels he..want dan denk ik ben blij dat je zwanger bent!!