knap dat je het een plekje hebt kunnen geven, lijkt me moeilijk.. zeker omdat jullie al zo lang bezig zijn! Ik hoop dat het mij ook snel lukt, voor nu is het gewoon even confronterend... En niemand van mijn schoonfamilie weet wat er speelt, dat vind ik best lastig. En inderdaad, kom maar op met die misselijkheid en buikpijn enzo!
@ kzh: Kan me voorstellen dat het idd lastig is. Vooral als iemand dichtbij staat en jullie heel close zijn. Hopelijk mag jij snel volgen meid! Sasje: Zit jij alweer op de wachtbank of moest je deze ronde nou overslaan?
Gister een levendbloedanalyse gehad bij alternatief arts, volgens haar is de lyme zeer sterk verminderd maar nog wel aanwezig. Ga nu even kijken of ik via een alternatieve behandeling nog meer lymebeestjes kwijt kan raken.. en anders toch maar weer een antibiotica kuur erop. (mij maakt het niet uit HOE ik ervan af kom, als ik er maar vanaf kom!) Hopelijk over een paar maanden lyme vrij dus! @ sasje, nog iets meer dan een week.. heb je al een voorgevoel?
oh oke dus nog even te gaan meid en dan ben je er hopelijk vanaf!!! nee ik heb helemaal geen voorgevoel......is ook maar beter!
@ sasje; jaa ik heb weer goede moed om door te vechten oke, misschien inderdaad maar beter.. lukt het je wel om er een beetje relaxed onder te blijven of gieren de zenuwen door je lijf? welkom enchanted ^.^ veel succes gewenst
nee hoor maak me er eigenlijk helemaal nog niet druk om....duurt ook nog een week he....dus duurt nog ff....naar mate het het volgend weekend wordt, dan vind ik het wel heel erg spannend natuurlijk!
oh gelukkig dat je er nog niet zo gespannen door bent! ja hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt. nog 8 daagjes!
lijkt me juist dat het moeilijker wordt maar ist dan zo dat je het eigenlijk toch niet verwacht omdat je zo vaak teleur gesteld bent? of omdat je geleerd hebt geduldig te zijn?
@ Sasje: Nog een weekje geduld dus. Spannend weer of niet? @ kzh: Ik hoop met je mee dat je snel van al die vervelende lyme-beestjes af bent. Kunnen jullie eindelijk weer verder voor jullie wondertje! @ Enchanted: Welkom! Succes met zwanger worden.
@ rittjuh ; hoe gaat ie bij jou? @ sasje ; ja dat klinkt wel logisch denk ik.. zelfbescherming. @ hier ; weer aan het wachten op mn menstruatie, geen idee wanneer die weer gaat komen. tis echt een puinzooi wat mn cyclus betreft.. laatste keer bijna 5 weken bloedverlies gehad.. dus ben benieuwd wat het deze keer gaat worden
@ kzh: Wat irritant dat je zoveel bloedverlies hebt gehad. Is ook lastig aan te geven wat dan dag 1 van je nieuwe cyclus is of niet? Zit hier weer op het wachtbankje. Afgelopen zaterdag was mn eisprong. Hoop zo dat het deze keer raak is, dan komt er een heel leuk cadeau onder de kerstboom te liggen haha
heb inderdaad geen flauw idee wat mijn eerste cyclus dag is,. dus we wachten af. maar ik zit zowieso over de 35 dagen heen.. Ik hoop voor je dat het inderdaad deze keer raak is rittjuh! zal voor je duimen