ja klopt ik heb deze ook gelslikt! ontpillen kan ook langer duren dan 1 maand he....en denk erom je lichaam kan je goed voor de gek houden!!! hopelijk heb je snel duidelijkheid over je cyclus
Ja, idd. Dus hoe sneller alles weer op gang komt, hoe beter Heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Daarom heb ik ook nog geen behoefte om al te gaan testen. Die stressperiode komt nog wel ben ik bang haha
NOD-Lijst: OKTOBER NOVEMBER; 3. Lupita, Ronde 3 5. DeniseG1986, Ronde 7 6. MamaCharlotte86 7. Mom23 18. Wonderful , Ronde 3 Zwanger: -Liedjepiedje, 15 februari 2011 hier is al!
Hallo allemaal Sasje heeft mij op deze gewezen ik kom alleen uit 83 alleen bij dat clubje is niemand meer dus nu was mijn vraag mag ik hiermee kleten?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Gaat iedereen hier echt voor zijn 1e kindje of zijn er ook mensen die al 1 of meerdere kids hebben (ondanks de naam van het forum)? Weet niet zo goed waar ik mezelf moet plaatsen/laten plaatsen op de NOD lijst. Ik moet namelijk nog ongi worden na mn laatste pil menstruatie (die was 29 september). Zit nu dus op dag 30, want ben nog niet ongesteld.
Hoelang is iedereen hier al bezig om kids te krijgen? Zijn er nog meiden die binnenkort al kunnen testen?
Spannend Denise!! Je hebt op zich een best regelmatige cyclus, maar een marge van 5 dagen. Dat is wel fijn Ik ga voor je duimen hoor!
Ik ook maar ik ga het zo lang mogelijk uitstellen, cker tot na 31 dagen als ik het volhou. Wil toch mijn langste cyclus aanhouden voor ik test
hey dames, ik ben nu 7 mnd bezig voor het 1e kindje en wanneer ik kan gaan testen weet ik ook niet...misschien volgend weekend ofzo! @rittjuh idd even afwachten wanneer je ongi wordt. en vandaaruit kun je je op de lijst zetten!
Hey Meiden, Hier ook 1tje uit 1986.... En ook voor ons eerste beebje. Wij zijn 15 maanden bezig geweest, waarvan 5 maanden in de MMM vanwege pcos. Na 3 rondes clomid en 1 ronde menopur/pregnyl eindelijk zwanger. Ik wou jullie heel veel suc6 wensen, hopen dat jullie wonder snel werkelijkheid mogen worden. Ik lees met jullie mee. grts typ
Het wordt steeds gezellig hier met al die meiden @ Typje: Gefeliciteerd! Hoop dat wij ook allemaal snel zwanger zijn.