Hier ongi geworden, dus deze cyclus duurde 43 dagen.. Beter dan 104 dagen dacht ik zo ben benieuwd of ik nu naar max 7 dagen er van af ben.. Nog 3 daagjes sasje, beginnen de zenuwen al te komen of blijf je er nog steeds rustig onder?
oh fijn dat ie nu korter is toch? begint ergens op te lijken ik ben heel erg bang dat het weer niet gelukt is en durf dus ook niet te testen....misschien zondag...en anders wacht ik tot dinsdag.
jatoch, dacht ik ook! hopen dat ie over een paar maandjes rond de 30 is ah :< lijkt me ook echt enorm spannend ja en moeilijk om positief te zijn. Succes meid! Laten we hopen op goed nieuws!
@ kzh: Alvast bedankt voor het duimen Jeeeh, fijn dat je cyclus deze keer een stuk korter was. Die ander duurde ook wel erg lang natuurlijk Hoop voor je dat het deze keer sneller voorbij is! @ Sasje: Ja, het beste kerstcadeau ever haha Ik ga nog een aantal dagen voor je duimen hoor! Geef niet op he. Wie weet is het wel raak deze keer. Hoop echt dat je over een paar dagen een posi test hebt.
Mag ik me bij jullie aansluiten? Wij zitten in ronde 1. Ben soms erg misselijk. Vooral in de nacht en in de ochtend. Voor de rest gaat het prima. Ben ook niet elke dag misselijk. Net als Rittjuh hoop ik ook op een mooi kerstcadeau zaterdag of zondag
@ sasje ; succes bij de volgende ronde meis! @ hier ; mijn ongi bleef bij 2 druppels.. dus geen idee of dit het was, ofdat het gewoon een foutje was van mijn lichaam.. we wachten af.. @ rittjuh ; bijna test-tijd voor jou.. spannend!
ja ik heb zelf ook even zitten twijfelen aangezien mn borsten ook zwaar gevoelig zijn... Maar we hebben geen onbeschermde seks gehad dus dat kan niet. misschien gewoon mn hormonen die weer eens van de wap zijn..
oh hehe dan kan het niet nee...he wat jammer nou...want wat zou dat een leuk kado zijn geweest!! rittjuh....en en hebben jullie het super mooie kerst kado gekregen??
achja, vind het niet zo erg hoor Wil liever nog even wachten totdat ik me zeker genoeg voel.. zou het heel erg vinden als ik mijn kindje qua gezondheid iets mee zou geven terwijl ik het ook had kunnen voorkomen.. Hopelijk heb ik over een paar maandjes dat zekere gevoel.. ja, rittjuh.. ik ben ook wel benieuwd!
@ Sasje: Ben inderdaad weer ongesteld geworden afgelopen donderdag. Op naar de volgende ronde maar weer. Balen dat het bij jou ook niet gelukt is. @ kzh: Heeft het inmiddels bij jou nog doorgezet? Wel vreemd inderdaad dat het maar een paar druppels waren. @ Wen: Welkom! Heb jij al mogen testen?
jammer rittjuh! Nee, heeft niet doorgezet.. Mn borsten zijn nog steeds wat pijnlijk en ben lichtelijk chaggerijnig dus ga er eigenlijk vanuit dat het wel nog gaat komen.. maar we wachten af! Fijne kerstdagen meiden!