Ja maar dat is het gekke. Ben tijd terug gestopt met mijn Nuvaring. 27 oktober netjes ongi geweest. 27 november 1 dag oud bloed, dus sinds die tijd niet meer ongi geweest (toen kon ik nog niet zwanger zijn, ben 3 dec pas begonnen met ronde 1). Dus wel sinds 27 november oud bloed, niet elke dag, ook niet om de dag, soms een week niet. Heel vreemd?
hmm tja alles moet natuurlijk wel ff op gang komen wat ook even kan duren....hopelijk zet het snel door zodat je verder kunt
zo hier vandaag alweer de 2e fm gehad.... 1tje van 12 mm en 1tje van 16 mm....morgen weer terug en hopelijk dan zaterdag iui6....hopelijk kunnen we het jaar nog super mooi afsluiten!
Dat zou inderdaad wel mooi zijn! Zit een beetje in dubio of ik langs de huisarts moet aangezien mijn cyclus nou al rond de 65 dagen is. Weet dat ik het de tijd moet geven, maarja is zo makkelijk gezegt.
@ sasje : heel veel succes deze ronde, ik ga weer voor je duimen. @ wen, : ik kan je hier niet echt raad over geven aangezien ik in het zelfde schuitje zit.. wel weet ik van anderen dat het normaal is als je lichaam er een tijdje over doet om weer op gang te komen.. succes in ieder geval Hier flink hard ongesteld, vreselijk veel bloedverlies en buikpijn.. krijg het idee dat zonder de pil mijn ongi elkekeerzo heftig gaat zijn. Bah!
hey meiden, hier heb ik morgen idd iui6!!! @kzh wat fijn dat je weer ongi bent....deze is nu wel al regelmatiger toch??? wanneer gaan jullie weer verder met proberen? @wen tja ik denk dat je lichaam even op orde moet komen, geef het even wat tijd......
Deze cyclus was 55 dagen dus dst komt al in de buurt volgende week wil ik met mijn huisarts overleggen voor weer een ab kuur en als die goed uitpakt hoop ik over 3 maandenweer te kunnen beginnen.
oh pff nog even geduld dus nou hopelijk komt het allemaal in orde, zodat jullie verder kunnen!!! hier net het potje ingeleverd....en om 10 uur weer terug richting zh....
Ik hoop t ook. Ik heb een voorgevoel dat zegt dat we niet heel snel zwanger zullen raken door mijn gezondheid dus hoop echt dat we snel kunnen beginnen weer. Succes meis!!!!!!
ik hoop voor je dat jullie snel verder kunnen!! hier zit iui6 erop! nu worden het weer lange 2 weken wachten...op naar 15 januari
Spannend hoor! Ik wacht nog even een maand af en anders ga ik ook richting ha. Dat 2012 maar voor ons allemaal een goed jaar mag worden!
haha tja dat weet ik niet wat jou ha in zulke situatie's doet....misschien wel maar misschien ook niet........ je moet je lichaam ook de tijd geven.....
@ wen86, geef je lichaam inderdaad even de tijd.. en je kan natuurlijk altijd met je huisarts bespreken, maar mijne zei dat ik het ook gewoon even af moest wachten omdat het soms heel lang kan duren voordat je lichaam ontpilt is.. @hier ; ik heb morgen een afspraak met de HA.. Ik wil graag een nieuwe AB kuur omdat het alternatieve gedoe me alleen maar slechter maakte ipv beter.. En daarna willen we graag proberen om zwanger te worden.. ik moet toch een keer de knoop doorhakken..