Ik vind het nog moeilijk hoor! het is allemaal zo vaag ofdat je het over kan dragen na behandeling en hoe groot de kans is en dat soort dingen. Maarja, iedere zwangerschap heeft risico's.. Ik heb zo ontzettend veel symptomen van lyme dat het gewoon niet anders kan. Ik heb ineens een oogafwijking bijvoorbeeld die voorkomt bij lyme.. je krijgt niet zomaar ineens een oogafwijking.. Ik ga morgen nog een bloedtest vragen, maar dan een andere methode die net wat meer kans heeft op een goede uitslag. Hopelijk is deze wel positief zodat ik meer serieus genomen word maar ik ga er niet vanuit,. want ook deze test geeft nog in meer dan 50% een vals negatief.. We zullen zien! Ik ga in ieder geval aan de slag met het herkennen van mijn eisprong en dat soort dingen.. zodat we naar mijn kuur kunnen beginnen!
Terug van de huisarts.. Ik heb een kuur AB meegekregen van 2 maanden hoge dosis. Dit is amoxciciline en deze is veilig te gebruiken icm zwangerschap. Dus, wij gaan ons babymaakavontuur weer oppakken en ik ga proberen lekker te genieten van heel het proces zonder me de hele tijd zorgen te maken. Ook heb ik een doorverwijzing naar een internist, hopelijk kan deze me wat meer duidelijkheid geven over de verdere verloop van mijn ziekte.
oh meid wat goed!!!! ik ben blij voor jullie dat jullie weer verder kunnen met jullie grote wens!!!! zet hem op en hopelijk heb je snel een knal test in je handen!!! @rittjuh hoe gaat het bij jou???
Ik ben er ook super blij mee! en mijn man ook, die roept al 2 maanden dat ie er weer voor wilt gaan! Ik verwacht niet heel snel zwanger te worden aangezien mijn cyclus nog erg vaag is, dus ik ga aan de slag met fertilitie friend om mijn cyclus te leren kennen en te kijken of ik mijn eisprong kan spotten. Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jou gaat rittjuh..
Wat is het hier stil! Ik ga morgen, ofja.. over een paar uur al.. op vakantie. Dus ga niet (veel) aanwezig zijn. Ik kom uiteraard wel even checken over 5 daagjes of er goed nieuws is Sasje! Succes met de laatste daagjes afwachten!
Ben ik ook weer. Zat een week lang in de troep, kon niet eens normaal op de bank zitten en kon niet aan de eettafel zitten. Hebben een nieuwe keuken. Nee nog steeds niks
Hai meiden, Ben ik ook weer eens na een tijdje afwezigheid. Nog de beste wensen voor iedereen en dat 2012 maar ons jaar mag worden @ Sasje: Je mag al bijna testen zie ik. Hoe sta je erin qua gevoel? @ KZH: Wat fijn dat jullie weer kunnen gaan beginnen voor een wondertje! Of heb ik het niet helemaal goed begrepen? Met mij gaat het wel goed hoor naar omstandigheden. Ben alleen weer ongesteld geworden helaas. Was ook weinig kans, want eerst was ik ziek en daarna mijn vriend. Precies rond mn eisprong helaas... Snel op naar de volgende ronde. Hoop echt dat we nu de komende maanden in verwachting gaan raken. Word er af en toe een beetje moedeloos van... Ook is vorige week zaterdag mn oma overleden. Daar hadden we afgelopen woensdag de begrafenis van. Daarnaast zit mn vriend al bijna 2 weken overspannen thuis, dus dat is allemaal even ***.
Beiden niet leuk inderdaad . Bah heb ook nog eens bronchitis en verhoging soms koorts. Vind je het gek dat ik geen cyclus heb :x. Over 10 dagen hoop ik me weer fit te voelen met cyclus!
Bedankt Van het nadeel, komt een voordeel! Kreeg vanmorgen buikpijn en op de bijsluiter stond kans op diaree, dus ik dacht nee he, zal je zien. Ben ik gewoon dus ongi geworden
@ Wen: Fijn dat je ongi er is! Hopelijk ben je ook alweer beter aan het worden, kunnen jullie er deze ronde weer vol voor gaan @ Sasje: Heb je al een afspraak kunnen maken voor de intake?
oh wat fijn wendy dat je ongi bent geworden!!! kunnen jullie weer verder. @rittjuh nee dat kon niet, want dan kon ik niet met de iui's doorgaan helaas en dit is wel wat we willen.
Hopelijk is het niet eens nodig, voor jullie! Misschien dat jullie dat weten. Ik wil dus graag weten wanneer mijn eisprong is maar liever nog even zonder temperaturen en testen. Weet nu dus wel mijn startdag van mijn ongi, maar heb geen gewoon gemiddelde van mijn cyclus aangezien de keer hiervoor 27 november was. Of moet ik dat ik nu toch als gemiddelde nemen?