oh misschien ligt het ook aan de fabrikant, want ik had een ander doosje gehad vorige keer en die was helemaal korrelig en vies. Die ik nu heb is lekker zoet haha. bij deze ab is het vaak dat het effect wat later begint en ook nog doorgaat nadat je gestopt bent.. even geduld dus!
Snap ik, tis rotzooi! Maar als het binnen een paar dagn niet beter is zou ik toch evn terug naar de ha gaan.. Hoop dat je er snel vanaf bent!
@ Sasje: Snap inderdaad dat je eerst je IUI's vol wilt benutten. Is ook zonde om die niet te gebruiken natuurlijk. Elke behandeling is weer een extra kans! @ Wen: Je kunt je eisprong herkennen aan je afscheiding en wellicht voel je er iets van. Heb zelf ontdekt dat ik rond mn eisprong een soort buikpijn heb. Heb dus geen ovutesten nodig, maar doe die ernaast voor de zekerheid. Temperaturen ben ik mee gestopt, omdat ik er toch te veel mee bezig was. En bovendien zie je pas achteraf dat je eisprong is geweest. @ kzh: Wat fijn dat het de goede kant op gaat en je lekker van je vakantie hebt genoten! Mooi dat er 2 afspraken zijn gepland! Laat de duidelijkheid maar komen nu @ Wen: Ben je inmiddels weer helemaal opgeknapt? Wat een ellende zeg Volgens mij kun je nu wel weer klussen hoor. Maar rond je eisprong ben je vruchtbaar, dus het is wellicht nu nog niet heel zinvol om zwanger te worden. Maar wel leuk voor de ontspanning natuurlijk whaha.
Heb even op internet een beetje zitten berekenen (ben er wel vanuit gegaan dat ik nu een normale cyclus heb) en dat zou betekenen dat ik volgende week al een eisprong heb. Moet zeggen dat ik op gister na, nu helemaal geen afscheiding heb. Ga deze maand gewoon nog even zonder poespas doen. Kijken hoe dan me cyclus ook is. Hoop gewoon dan is het makkelijker uit te rekenen. Voel me eindelijk weer fitter, was eerst best moe van de antibiotica. Eet alleen sinds vrijdag erg veel. Heb ik normaal dus niet, haha zal het zien als goed teken . Maar ben wel door de griep van december en de verminderde eetlust veel afgevallen. Woog gistermiddag met kleding 50.5kg en dat is echt te licht voor 1.71m
@ wen86 ; Succes met het uitvogelen van je cyclus Fertility friend is een fijn programma om bij te houden en ontdekken hoe je cyclus is. Fijn dat je jezelf al beter voelt. En 50,5 is inderdaad wel weinig ja.. Je mag wel wat van mij hebben, ik heb genoeg over @ Sasje ; hoe ist bij jou? @ hier ; zit nu op dag 38, en vanmorgen een flinke puist op mijn kin dus denk dat mijn ongi er wel aan zit te komen Wat mooi is want dan is ie al een stuk korter dan voorheen.. maar nog maar even afwachten. (heb eergister een test gedaan maar die was negatief, wat is al verwachte eigenlijk)
@kzh dat is wel een lichtpuntje, ookal had je natuurlijk liever een positieve test gehad. Ik zal ook eens kijken, bedankt! @sasje ga ook voor je duimen.
Hoi meiden, Weten jullie dat? Als alles normaal verloopt kan ik de 17e volgens de calculator een test doen. Ik weet dat de Kruidvat testen 2 voor 5, best gevoelig zijn. Wanneer zou je deze kunnen doen, of echt pas de 17e? Ik weet het, loop op de zaken vooruit , maar de 15e zijn we precies 10 jaar samen, zou dus een mooi cadeau zijn.
tja...je zou best een tesje kunnen wagen dan...maar mocht die negatief zijn wilt het nog niet zo zijn dat het niet gelukt is...als je dan de 15e wilt testen he... als je op de 17e test en is nega...dan denk ik dat het niet gelukt zal zijn
@ wen86 ; Ik zou het gewoon proberen... kun je altijd later nog een testje extra doen als je neg. is.. @ hier ; begin denk ik een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. En moet als het goed is binnen een paar dagen ongi worden. Kwam er wel achter dat mijn LF wel lang duurt, zit nu op dag 24.. hoop dat het eenmalig is of een verkeerde interpretatie, ben al zo angstig dat er iets mis is en zoiets maakt me alleen maar ongeruster. Ben benieuwd hoe het er volgende maand uit gaat zien...
een lange lf is alleen maar goed hoor dan heeft het eitje ook heel veel tijd om in te nestelen. zit je nu op dag 24 na de eisprong?? of cyclus dag 24?
en je weet zeker dat je je eisprong hebt gehad toen??? want dat zou wel heel erg lang zijn...en testen blijven negatief?
Alles wees erop, temperatuur en slijm. Volgende maand ga ik rond die tijd ovu testen doen.. want ik weet het natuurlijk niet 100% zeker dat toen mijn eisprong was. heb 5 dagen geleden voor het laatst getest, toen zou ik op 19 dpo zitten..
test blijft negatief. Heb volgende week een afspraak in het radboud voor lyme onderzoek, denk dat ik het daar beter neer kan leggen. Want ik heb zo het idee dat het met lyme te maken heeft. En als dat niet zo is, wil ik eerst even volgende maand goed in de gaten houden om te kijken wat mijn cyclus dan doet. en als de lf dan weer zo lang is ga ik zeker aan de bel trekken.
oke, nou ben benieuwd wat ze volgende week zeggen!!! hopelijk kunnnen ze je daar beter van dienst zijN!