meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @lievebeeb welkom! ik zie dat je vandaag getest hebt..maar helaas nega was jammer meid!

2. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hellow dames,

Alles goed hier? Met mij prima... aan het afwachten. Heb alleen deze maand steeds steekjes, op de plek waar ik ook altijd ei-pijn heb. Is iets nieuws deze maand dus ben benieuwd wat het is. Daarnaast ook vanaf mijn ei-sprong meer witte vloed gehad als normaal, maarja dat kan sowieso wel eens afwijken.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend....wanneer wil je gaan testen als je niet ongi bent?

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik had gister onwijs veel witte vloed, verder voel ik niets, ben benieuwd, mss betekend het wel iets voor ons Lupita ;)

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Iedereen nog in spanning dus. Hier ook weinig nieuws te melden. Blijf mn ticker aanpassen haha :p

@ lievebeeb: Ben je inmiddels al ongi? Heb gelezen dat soms pas een week na je NOD er een positieve test uitkomt, dus wellicht is er nog hoop?

6. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal wel leuk zijn in ieder geval! Maar verwacht niks, heb verder eigenlijk ook geen kwaaltjes. Ik zie dat wij ongeveer gelijk lopen, leuk! Als ik niet ongi wordt op 3 nov dan misschien de 4e een testje (3 nov.is mijn NOD) ben tot nu toe steeds precies op tijd met mijn ongi dus ben erg benieuwd. Maar ook kans dat ik tot het weekend wacht, als ik dan nog niet ongi ben kan ik misschien echt een beetje gaan hopen :)

Probeer er wel zo nuchter mogelijk over te blijven, anders is het zo teleurstellend als je ongi wordt.

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Min nod is de 5e maar ik wacht zeker tot maandag of dinsdag met testen als ik niet ongi word, ik wil eerst mijn langste cyclus voorbij zijn

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend meiden!!

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Wat is het rustig hier.. Heeft iedereen een druk weekend?
    Wel goed voor de afleiding haha ;)

Morgenavond lekker uit eten voor de verjaardag van mn ma. Zorgt hopelijk ook weer voor de nodige afleiding, want zit nog steeds te wachten op mn 1e ongi na de pilstop.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja rittjuh vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent :( hopelijk wordt je snel ongi...of natuurlijk niet ;)

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Helaas nog niet ongi.. Dag 33 al.. Hopelijk komt het de komende week, want de kans op een zwangerschap deze maand is heeeeel klein :(
    En dan kunnen we tenminste eindelijk aan de slag haha ;)

Heb ook gelezen dat als je cyclus 7 weken of langer is, je geen eisprong hebt gehad. Dan is de kans helemaal nihil op een zwangerschap natuurlijk. Het enige wat je lichaam dan afstoot is een teveel een slijmvlies ofzo.

12. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hoi Dames.

Welkom voor de nieuwe meiden.!
    Zal me eigen ook ff voorstellen.

Ik ben 23 en mijn vriend 27 we zijn 6 jaar samen en 5 jaar wonen we samen mijn vriend werkt voor zun eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve shelty. We zijn nu voor ons eerste kindje bezig en zijn bij ronde 3 zitten nu in de klus periode zoals jullie op mijn banner kunnen zien.

Heb vandaag een ovutest gedaan en 2 steepjes dus dat is eerder als op mun banner staat aangegeven ben er wel heel blij mee want vorige maand heb ik helemaal geen streepje gehad ja alleen de controlelijn dan dat vond ik zo raar maar daar hoef ik me nu gelukkig geen druk meer om te maken.

Hoe gaat het met jullie dames leuk weekend gehad?

13. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    hoi meiden,

Zou graag mee willen kletsen in dit clubje.

Ik ben Joyce 24 jaar en heb een vriend van 28 jaar.
    eind januari 2010 zijn we gestopt me de pil (na ja ik dan)
    omdat we graag ons eerste kindje willen.
    Tot op heden dus nog geen resultaat.
    de eerste 4 maanden een mooie regelmatige cyclus.
    de mand juni heeft mijn lichaam over geslagen en op 18 juli werd ik weer ongesteld dat was de laatste keer.
    Heb in het begin wel 2 posi testen gehad maar dat verdween en moest afwachten van de huisarts aangezien ik nog maar kort van de pil af ben en dat doe ik dus nog steeds. Heb dus geen idee meer hoe mijn cyclus is..

Hopelijk hebben jullie een regelmatigere cyclus

Groetjes Joyce

14. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ lavendelmeid: welkom... wat vervelend dat je cyclus nu zo onregelmatig is geworden!!!!

@ Wonderful: fijn dat je nu 2 streepjes had!!! en een shelty, leuk... zijn zulke leuke/lieve honden...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @welkom lavendelmeid! balen van je cyclus...hopelijk heb je snel in orde!!

@hier net ongi geworden....:( van welke cyclus moet ik uitgaan...27 of 48?
    persoonlijk denk ik gewoon de 27....??

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Welkom nieuwe meiden :D

@ sasje: balen :( Wanneer was je 48 dagen dan?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

ik heb vorige ronde op 21 gezet want had toen 3 dgn bruinverlies..maar ik weet niet zeker of ik dat wel als ongi moet tellen snap je.en dan zou ik 21 + 27 is 48 dgn.....

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Welkom nieuwe meiden

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Sasje. balen dat je ongesteld bent geworden. En heel irritant dat je nu niet weet wat je cyclus is. Gewoon rond allebei de eisprongen goed je best doen met je man ;)

20. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    balen van je ongi sasje.
    ik zou uit gaan van t gemiddelde..

Deel Deze Pagina