Zit dus een beetje in dubio. Als ik de wekker zet, dan slaap ik daarna dus absoluut niet meer. Laat ik nou net iemand zijn die echt zijn slaap nodig heeft, anders lig ik dus echt gewoon na een werkdag tussen 9 en half 10 te slapen . Op een werkdag sta ik om 10 voor half 7 op. In het weekend word ik tussen 8 en half 9 wel wakker.
dan zou ik niet beginnen met tempe want dan krijg je namelijk geen goed beeld. dan misschien met ovu testen gaan werken..... als je denkt iets te voelen dat je dan ff test? of als je wat meer vloeit ofzo? aangezien je niet weet hoe lang je cyclus iedere x zal zijn...
mja, dat is even de afweging die je moet maken. Ik slaap ook neit verder, maar blijf altijd nog wel liggen zodat mijn lichaam nog even in ruststand kan blijven.. Ik vind het voor mezelf belangrijk een goed beeld te krijgen, en kreeg dit niet met ovu testen.. maar je kunt dat natuurlijk eerst proberen, mischien kan jij je eisprong wel beter bepalen, waardoor je gerichter kunt testen.. en dan schilt het natuurlijk een hoop gedoe
Denk dat ik dan doe en dan kan ik altijd nog als het nodig is daarna gaan temperaturen. Hoop gewoon dat het niet nodig is .
Even een vraagje heb net ovulatietesten besteld. Nu verwacht ik ze di,woe binnen. Is het dan verstandig om vrijdag te beginnen (donderdag komt heel rot uit, dan kan ik pas om kwart voor 10 in de avond testen). Ongi was de 15e en is de 18e gestopt. Want dat moet elke dag toch op hetzelfde tijdstip en dan 2 uur daarvoor niks meer drinken (zal dus rond 6 uur in de avond zijn bij mij)?
jij bent kort ongi geweest.. wou dat ik dat had ik zou dan gewoon op vrijdag beginnen.. dan krijg je een goed beeld.
nee hoor normaal krijgt een vrouw tussen dag 10 en dag 18 wel ongeveer haar eisprong, aangezien jij zulke lange cyclussen hebt zit je misschien nog wel later. denk je het zelf altijd te voelen wannner je eisprong ongeveer is?
@ Wen: Gezien je lange cyclus is de kans erg groot dat je ei pas heel laat is. Je LF ligt (als het goed is) rond de 14 dagen. Zolang het tussen de 10 en 20 is, schijnt het goed te zijn. Meestal 1 tot 2 dagen voor je eisprong heb je een positieve ovutest. Ik start altijd op dag 13 en dan heb ik rond dag 14/dag 18 een positieve test. Ik voel ook wat buikpijn, waardoor ik weet dat mn ei is gesprongen. Heeft wel een tijd geduurd voordat het zo regelmatig is als nu. Hopelijk is jouw cyclus snel korter!! Temperaturen was het toch niet voor mij. Was er te veel mee bezig en dat is ook niet goed. Ben daar dus mee gestopt. Zette in het weekend er niet speciaal mn wekker voor, maar heb toch een goed beeld kunnen krijgen. Zolang je maar tempt direct nadat je wakker bent. En een lange cyclus heeft geen invloed op je zwangerschapskans per cyclus. Het is alleen lastiger timen wanneer je eisprong is. @ Sasje: Balen van je ongi zeg Gelukkig dat je al een intake voor IVF hebt staan. Hoe staat je vriend hierin? Moet hij nog wennen aan het idee? Laten we hopen dat IUI 9 slaagt!! @ kzh: Hoe gaat het nu? Werken de medicijnen nog steeds minder dan gehoopt?
er te veel mee bezig zijn speelt geen rol in het zwanger zijn...hoe moeten wij ons voelen dan...?? ik moet iedere dag een spuit in mijn buik jassen....dus ik ben er dagelijks mee bezig.....sorry maar vind dat echt grote onzin! dat is hetzelfde dan dat mensen zeggen misschien moet je ff o pvakntie gaan; dan lukt het misschien wel! mijn vriend staat er goed in; hij wilt graag door voor ivf.
@ rittjuh ; de medicijnen werken wel, maar minder als dat ik had gehoopt. Heb zoveel verschillende verhalen gehoord, over mensen die zo goed als helemaal de oude weer waren na behandeling, maar ook mensen die behoorlijk wat klachten hadden na behandeling. Denk dat ik moet accepteren dat ik nooit meer helemaal beter wordt.. maar elke vooruitgang, hoe klein ook kan ik zeker wel waarderen. hoe gaa het met jou? @ sasje ; Ik geloof ook niet dat je er sneller zwanger van wordt, maar denk wel dat ALS je er de mogenlijkheid voor hebt.. het mentaal beter voor je is om er minder mee bezig te zijn. kan me voorstellen dat het ontzettend frustrerend voor je is om opmerkingen te horen over "er teveel mee bezig zijn" terwijl jij geen keus daarin hebt!