meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Het schijnt niet goed te zijn om er veel mee bezig te zijn, omdat het een soort spanning met zich meebrengt. Het wil heus niet zeggen dat je daardoor niet zwanger raakt, maar het kan het lastiger maken. Tuurlijk ben je er mee bezig, dat lijkt me logisch. Zou ook niet weten hoe je er helemaal niet mee bezig zou kunnen zijn. Helemaal als je hormonen moet gaan spuiten. Maar ik sta nu niet meer elke ochtend ermee op. En voor mijzelf scheelt dat. En nee, wordt nu niet ineens spontaan wel zwanger (helaas ;)). Maar het geeft mij een fijner gevoel om er minder mee bezig te zijn. Zo bedoelde ik het... :)

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier terug van de gyn.
    Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit, eierstokken wel wat klein maar dit was niet erg.
    Ik heb nu duphaston meegekregen om een menstruatie op te wekken, en dan moet ik op de 3e dag bloed laten prikken om te kijken hoe mijn hormonen dan zijn.
    Ook wordt er meteen zaadonderzoek bij mijn man gedaan.
    Ben wel blij dat ze meteen goed gaan kijken want volgens mij zijn er een hoop mensen die veel meer moeite moeten doen om eindelijk eens goed onderzocht te worden!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    super goed nieuws kzh!!!
    idd normaal duurt het allemaal wat langer!! fijn dat er meteen actie ondernomen wordt!
    maar ook heel erg spannend denk ik!!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja zeker wel spannend..
    er zou toch nog van alles mis kunnen zijn natuurlijk, maar ik ben redelijk positief dat die dingen dan vast opgelost kunnen worden.
    Ben wel trots op mijn man die zonder gezeur ook onderzoeken wil ondergaan, het zelfs vansprekend vind!
    ik hoor namelijk nog wel eens van mannen die dat niet zo goed kunnen handelen..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat is super fijn.

mijn vriend wilde het in het begin ook allemaal niet hoor; die had zo iets van dan maar niet.
    hij was ook echt heel stellig van als er iets bij mij mis is houdt het ook hoor...ik laat me echt niet in mijn ding snijden :)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    gelukkig dat ie bij gedraaid is dan ;)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou nog niet helemaal hoor :)

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wat fijn dat er goed actie wordt ondernomen!
    Ben gelukkig ook weer wat positiever, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Heb de ovulatietesten binnen.

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    mannen en hun trots! :p

@wen ; goed dat je weer wat positiever bent!
    succes deze ronde! :D

@hier ; gister bij mn zwangere schoonzusje geweest en alle babyaankopen bewonderd.. zo leuk! maar ben toch wel jaloers..
    Hopelijk kunnen wij in juni ook weer van start!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja is confronterend he :(

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ kzh: Fijn dat jullie onderzoeken krijgen :) Hopelijk is het allemaal in orde en mogen jullie over een aantal maanden weer verder!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja, best wel.
    en ik vind het vooral moeilijk omdat niemand weet wat er zich het laatste jaar allemaal heeft afgespeeld..
    Mijn man wil niet dat mensen weten dat we er mee bezig zijn, alleen mijn ouders en een vriendin weten het.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    het is ook heel bijzonder om ook nog aan mensen kunnen te vertellen dat jullie zwanger zullen zijn!
    hier vind ik dat wel heel erg jammer dat iedereen van directie familie het weet zeg maar

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja zo kun je het ook zien inderdaad..
    dat is wel een goede! die ga ik in mn achterhoofd houden voor als ik wat positiviteit nodig heb!

Rittjuh ; hoe gaat ie met jou?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    joepie ik krijg morgen al de iui!

16. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Spannend, succes!! Duimen!!

Op mijn vorige werk waren een collega en ik beiden al helemaal in de ban van baby's.
    Zij deed nog naast haar werk een studie en ik dacht nog oh dan zal ik misschien wel eerder beginnen aan kinderen.
    Nu is zij 7,5 a 8 maanden.
    Weet nog goed dat ik het toen las op Facebook en er toch wel tranen biggelde. Niet omdat ik het haar niet gun, maar ik wil ook echt al heel lang een kindje. Wij waren toen nog niet begonnen.

Vanaf mijn 16e heb ik echt al enorm veel last van rammelende eierstokken. Ben ondertussen ook al 5 keer tante, dus ja is soms wel lastig.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja het is erg vervelend als iedereen om je heen zwanger raakt behalve jij zelf :( en het lijkt dan opeens of iedereen opeens zwanger wordt....die fase gaat vanzelf voorbij meid!
    ik kan nu alleen maar blj zijn voor iedereen die wel zwanger wordt!

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    succes morgen sasje! :)
    ik ga ook voor je duimen!

19. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Viel het dit keer wat meer mee Sasje?
    Vandaag ga ik braaf starten met mijn eerste ovu. test.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Succes met je zoektocht naar het ei! :p

Deel Deze Pagina