wij gaan naar maastricht, is ongeveer half uur tot 3 kwartier rijden...toelatingseisen...tja weet niet precies...bloed onderzoeken moeten idd wel oke zijn, en je mag idd niet zomaar aan ivf beginnen dus we wachten maar even af maar denk aangezien wij al de iui's hebben gehad dat we wel meteen door kunnen.
Hij was toen wel donker, dus wie weet is dat um wel geweest. Hebben jullie toen goed geklust? Ik zou dan niet verder testen, lijkt me niet dat als je testen lichter zijn geworden je eisprong nog moet komen..
Oh qua afstand is het nog redelijk te doen dus.. Hoop dat jullie daar snel kunnen beginnen met het ivf traject.
Juli, dat valt nog mee! Naja, elke maand wachten is natuurlijk kl* te.. Maar ik had verwacht dat de wachtlijst langer zou zijn.
@kzh ja Moet wel zeggen dat ik in de ochtend en avond een beetje misselijk ben en een vreemde buikpijn heb. Gooi er eind volgende week denk ik een test tegenaan. Ik test vanavond dan nog en dan stop ik, zo zonde van de testen. @Sasje hopelijk vliegt de tijd snel om. Wachten is altijd vervelend, zeker in zo'n situatie.
@ wen ; hopen dat het een posi test gaat worden!!! @ hier ; volgende week woensdag heb ik een telefonische afspraak voor de uitslagen van onderzoeken.. Ben benieuwd!
@Sasje succes morgen. @kzh spannend! Hier opeens gister een heleboel slijm. Beetje de kleur van natte poedersuiker. Beetje rekbaar . Stond ergens op een site dat je dan een beetje vruchtbaar bent, maar ik heb mijn ei al gehad Zal dit ook kunnen horen bij zwanger zijn?
Nee eigenlijk niet aangezien ik net wilde gaan slapen en ik veel gedronken had. Per toeval wel gister aan de klus geweest. Zal straks even een test er tegenaan gooien.
Heb wel weer een donkerdere streep. Ben woensdag gestopt met testen, toen was hij lichter. Blijf het vreemd vinden. Ga maar weer elke dag testen.
@ Wen: Hmm.. Das raar. Misschien is je ei toen niet gesprongen. Dat zou kunnen verklaren waarom je nu weer een donkere test hebt. Dat slijm heeft niet iedereen en hoeft ook niet perse met je eisprong te zijn. Het blijft lastig... Gewoon veel klussen
Hoi leeftijdgenoten, Ik ben Nadia en sinds 8maanden bezig met proberen zwanger te worden met mijn grote liefde Roberto van 37. Wij hebben sinds kort de uitslag dat er geen zwemmertjes zijn bij mijn vriend. We zijn vorige week dinsdag bij de gyn geweest en hebben te horen gekregen dat hij eerst moet afkicken en het voor mij slimmer zou zijn om af te vallen. (heb een prima cyclus ondanks pcos) en nu moeten we over 3 maanden terug komen want vriend moet eerst 70dagen afkicken voordat er nieuwe testen mogen gedaan worden. Gyn zegt dat we in september terug moeten komen, maar dat is toch geen 3 maanden? We denken dat het een combi is van het blowen en een ander probleem binnen in de schaamstreek. Welke hopelijk snel ontdekt word bij de uroloog. Ik zou het heel fijn vinden om met leeftijdgenoten in contact te komen zowel via deze website en eventueel via messenger. Ik ga proberen zoveel mogelijk van de 188pagina's te lezen zodat ik een beetje ieders verhaal weet. Groetjes Nadia
welkom nadia!! erg heftig dat er geen zwemmers gevonden zijn!! dus dan blijft er voor jullie eigenlijk ook nog maar icsi over?
Het was echt heel erg schrikken maar mijn vriend had het wel een beetje verwacht. Hij is namelijk al in totaal 15 jaar bezig.. Maar we vonden het ergst dat het op een vrijdag tussen neus en lippen werd verteld en we maar dood leuk een afspraak moesten maken voor maandag.. Eerst namen we het voor lief maar als snel nam mijn vriend er geen genoegen mee en zijn we terug gegaan. Gelukkig kwam zijn arts net terug dus konden we haar het vragen en mochten we gelukkig binnen komen. En mochten we die maandag een verwijsbrief halen. Echt schandalig hoe die muts achter de balie ons behandelde.. maar goed het is waarschijnlijk inderdaad icsi maar er bestaat een kans dat het ook ivf word. Want mijn vriend is net begonnen met afkicken en als er dan wel zaad gevonden word is het wel ivf maar ja we rekenen toch wel op icsi want dan ben je op het ergste voorbereid..
wat spannend trouwens dat je morgen een intake hebt van de ivf.. ik heb al veel verhalen gelezen over vrouwen die intake hebben gehad en een behandeling maar niemand heeft ooit online gezet wat er precies gebeurd tijdens zo gesprek.. Ik hoop dat je snel een stap verder kunt maken na je gesprek