meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik krijg morgen middag de uitslagen.. Laat het weten als ik ze heb!

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hopelijk valt het allemaal mee.
    Heb even alles bijgelezen :).

Hier vrijdag een test richting een positieve (ovu). Zaterdag echt donker. Weet nou niet of het positief was. Naja wel aan de klus maarja of ik nu tot nu toe een eisprong heb gehad weet ik echt niet.
    Gister was hij alweer lichter. Zit nu op dag 39. Midden vorige week nog een nega zwangerschapstest.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    #1903 kzh, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
    Bij jou is er ook niet echt een pijl op te trekken he..
    Frustrerend is dat!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wendy dan heb je denk ik afgelopen zaterdag je eisprong gehad,en dat verklaart ook je lange cyclus....dan zou je nu weerk cyclus hebben van 50 dgn.....ik zou sowieso de ha bellen!

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik weet dat je ze binnen zoveel minuten moet aflezen, maar als je ook naar de testen kijkt dan zie je dat deze het donkerst is gebleven.
    Zaterdag avond dus een positieve Sensitest. Was alleen totaal niet lekker, snip verkouden en misselijk.
    Zondag ochtend nog een digitale Clear Blue gedaan, maar geen smiley (is het dan bij mij zo kort?). Zaterdag niet geklust ivm niet lekker voelen, zondag wel. Heb ik dan sowieso wel kans?

Leek mij inderdaad ook logischer als hij nu zou zijn met die lange cyclussen. Maarja wel vreemd dat de aanloop naar 3 april steeds, 3 april donker en daarna weer lichter.

Vraag me af of het dan nog mogelijk is om zwanger te worden met zo´n lange cyclus weet een van jullie dat?

Ik neem ook deze week of volgende week contact op met de huisarts. Mag wel vind ik, ben 7 sept 2011 gestopt met de Nuvaring.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Volgens de gyn waar ik was Zijn er ontzettend veel vrouwen met een lange of nregelmatige cyclus die gewoon zwanger worden, dus met vruchtbaarheid hoeft het niks te maken te hebben. Tis wel lastig om je vruchtbare dagen te vinden en je hebt minder vaak een cyclus.. Maa t kan wel gewoon!
    Maar ik zou ook de ha gewoon eens vragen!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Vanmiddag gebeld over de uitslagen van het bloedonderzoek.. Uitslagen weer te hoog. Nu moet ik nog een keer hetzelfde onderzoek doen, weer 1 dag 3 keer prikken.
    Dus weet nog steeds niks.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh balen nu schiet je nog niks op dus :(

9. Nadia1986

Nadia1986 Lid

5 apr 2012
    28
    0
    0
    Werk als invalkracht binnen de kinderopvang
    Noord Holland
    daarom is het echt heel stom dat die clearblue testen zo ontzettend duur zijn want met die test zie je tenminste duidelijk dat je een ovulatie hebt en die andere testen is het altijd maar gokken.
    Ik ken mijn heel goed voorstellen hoe frustrerend het is als je zo lange cyclus hebt. Hopelijk kan de ha iets voor je betekenen.

jeetje kzh wat vervelend dat je nu nog steeds geen uitslag hebt en nog steeds in onzekerheid zit. Wanneer mag je de nieuwe test doen?

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik mag zelf bepalen wanneer ik hem weer doe, want moet er om 8, 11 en 16.00 voor naar het ziekenhuis.. Maar denk dat ik he vrijdag ga doen.. Dan zit er ook een week tussen.

11. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Vervelend zeg, van de ene lappemand de ander weer in qua bezoekjes en onderzoeken.

Is ook zo, die strepen aflezen is irri, maarja om nou ongeveer 30-40 dagen Clear Blue testen te doen, duur grapje.

12. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

@hier
    Ovu testen worden nu echt bijna wit. Ben maar even uitgegaan van mijn langste cyclus (57 dagen), ookal had de 21e mijn ei. Dus ben benieuwd, maar wacht het testen netjes af.
    Ben al wel sinds donderdag erg moe. Haal half 10 niet eens, maar dat zal wel met mijn werk te maken hebben haha.
    Ga dit keer maar nergens meer van uit, ookal heb ik soms even een niet fit momentje of iets vreemds. Ik merk het wel.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend wendy!!

14. Nadia1986

Nadia1986 Lid

5 apr 2012
    28
    0
    0
    Werk als invalkracht binnen de kinderopvang
    Noord Holland
    Hey Wen, wat spannend.. Hopelijk is het bingo..

Hier gaat het wel goed hoor.. Vriendlief heeft precies vandaag zijn 20ste cleandag :D en ben heel super trots op hem. Nog 2 maanden en 10 dagen te gaan en dan mogen we verder in de MMM. We hebben bij de uroloog gehoord dat zijn testeronniveau iets onder het gemiddelde ligt en een andere hormoon iets te hoog is. Dus eind mei gaan we naar de hormoondokter om te kijken of dit de oorzaak is van geen semen, want de uroloog zegt dat drugs gebruik geen goed doet maar zekers niet voor zorgt dat je geen zaad hebt. Het kan namelijk zijn dat een bepaalde deel van de hersenen de hormonen niet goed regelt wat dus eventueel de oorzaak van het geen zaad hebben. Super spannend dus maar omdat er vroeger wel bewezen zwangerschappen zijn geweest moet er wel zaad zijn. Dus 100% zeker word het een ICSI.

Nou ik hoop dat het met iedereen goed gaat en lekker genieten van deze super mooie Queensday!

15. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Sasje voor jou ook spannend, bijna 4 mei!
    @Nadia, positief hoor dat het al zo'n tijd goed gaat!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ wen ; spannend hoor! nog kleine 2 weekjes afwachten dus..

@ nadia ; super goed van hem! :) lukt het hem goed?

@ hier ; krijg morgen uitslag van laatste glucose meting. ben benieuwd..

Allemaal een leuk weekend gehad?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en kzh???

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Had net een heel verhaal getypt. Druk ik op verzenden, valt het internet uit en is alles weg. Zucht :p
    Zal zo nog even een nieuwe poging doen...

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Nadia: Wat een heftig verhaal zeg. Echt goed dat hij al 20 dagen clean is. Nu volhouden!! Heeft hij er erg veel moeite mee? Het scheelt denk ik enorm dat je weet waar je het voor doet.

@ kzh: Heb je de uitslag van de laatste test al?

@ Wen: Heb jij inmiddels al wat duidelijkheid over je cyclus? Misschien is temperaturen iets voor je. Dan weet je in ieder geval of je een eisprong hebt gehad. Wellicht maakt dat het ook iets makkelijker om de ovutesten goed te interpreteren. Welke gebruik je? Die van Zwanger & Kids zijn in verhouding goedkoop (dipsticks) en werken echt super goed. Heb er altijd mijn ei mee gevonden.

@ Sasje: Fijn dat de intake geweest is. Hopelijk is er eerder plek dan augustus. Jullie zijn al zo lang bezig.

Ben afgelopen week bij Augusto geweest. We weten nu waardoor het komt dat het nog niet raak is. We hebben allebei een verkeerde houding, die alles inwendig naar beneden drukt. Doen nu dus ons best om daar op te letten. Hopelijk komt het dan allemaal weer goed te zitten en lukt het over een niet al te lange termijn alsnog :)
    Verder heb ik ook wat minder nieuws. Mn oma ligt sinds zondag in het ziekenhuis. Ze heeft een herseninfarct gehad. Gisteren zijn we even langsgeweest, maar het is niet best. Ze ligt nu ook op een aparte kamer, omdat ze geen medicijnen e.d. meer krijgt. Dat is een verklaring die ze zelf heeft ondertekend. Ze wil niet dat er tijd gerekt wordt, want dit is geen leven. Ze is half verlamd en kan zo goed als niks meer. Zelfs praten en eten kost enorm veel energie. Het is nu afwachten wanneer ze gaat. Het kan ieder moment zijn, maar het kan ook nog zomaar 10 dagen duren.

20. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Rittjuh jeetje dat is wel heftig, heel veel sterkte! Duimen dat nu jullie erop gaan letten, dat het dan snel raak mag zijn.

Ik heb twee keer het idee gehad een positieve ovu test te hebben gehad. Waarvan die op de 21e het meest logisch zou zijn, gezien de lange cyclussen. Ze werden daarna ook lichter. Ik gebruik nu die van Sensitest. Ik ga eens kijken op de site van zwanger en kids.
    Overweeg inderdaad toch om de volgende ronde te gaan tempen, mocht het nodig zijn.

Deel Deze Pagina