meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Rittjuh nog bedankt voor de tip, wat een prijs verschil met die van Sensitest!
    Wacht nog even met bestellen. Heb er nu nog 11, maar hoop ze helemaal niet nodig te hebben ;).

2. sneeuwstorm

27 apr 2012
    15
    0
    1
    pedagogisch medewerker
    Utrecht
    Hoi,
    Ook ik kom uit 1986 en ga voor een 1e wondertje.
    Gr

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rittjuh ; Hopelijk maakt jullie houding het verschil en gaat het nu lukken!
    en wat vervelend van je oma..
    Ik heb het met mijn opa ook meegemaakt, is ontzettend dubbel. Je hebt gelegenheid om afscheid te nemen, maar je bent wel constant er mee bezig dat elk bezoek het laatste kan zijn.
    heel veel sterkte gewenst!

@ sneeuwstorm ; welkom! leuk dat jullie ook voor een 1e wondertje gaan.. heel veel succes!

@hier ; gister de uitslagen niet gekregen, neem aan dat ik ze vandaag krijg. we wachten af!

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Sneeuwstorm, welkom en veel succes

@Kzh, dat is ook balen, zit je te wachten erop hoor je niks.

@Hier zo maar weer even een ovutest er tegenaan gooien. Heb opeens zoveel goed slijm. Nee hoor mijn lichaam is niet raar ;). Kan er gelukkig weer om lachen.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Voel me net een klein kind :D
    Ik eerst een Sensitest gedaan, binnen paar seconde donkere streep.
    Dus ik ook nog een CB digitaal gedaan, smiley.
    Iedereen zou blij zijn met een positieve zwangerschapstest, maar na al die onzekerheid ben ik al mega blij met een smiley.

Gooi er eind deze week ook wel een zwangerschapstest tegenaan, lees ook vaak dat een ovu ook positief kan testen als je zwanger bent. Dat zou nog mooier zijn, maar ben voor nu al blij met mijn smiley.

Ook nog mazzel dat manlief vrij is vandaag en ik heb vakantie :D

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hup wen :) gaan met die banaan!!!
    en dan ff afwachten wat je lf gaat worden.....

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wen, Succes meid! ;)

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Thnx meiden.
    Ben alleen dan het spoorbijster wat betreft NOD. Ik ga maar uit van 14 dagen.

kzh al de uitslag gehad of nog niet?

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    De uitslagen waren goed! Gelukkig:)
    Heb vrijdag een belafspraak over wat we verder gaan doen.
    Hoop dat er iets gedaan kan worden aan mn ultralange cyclussen zodat we meer dan 5 keer per jaar een poging kunnen wagen :s
    Over 2 weken op vakantie, daarna gaan we weer van start met proberen zwanger te worden!

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wat fijn, is dat weer een hele opluchting lijkt mij.

Ik was net even voor de gein aan het kijken bij de banners voor een afwijkende cyclus.
    Als ik al mijn gegevens erin zet en uitga van 57 dagen (aangezien dat mijn langste cyclus was), dan zegt hij dat ik over 9 dagen al kan testen :(.

11. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben ik weer, even letterlijk mijn ei kwijt ;).

Heb nu sinds woensdag een :), ik weet dat je niet hoeft door te testen, maar ben gewoon nieuwsgierig.
    Nu dus nog steeds een :).
    Ik las al dat je 3 dagen een :) kan hebben dus daar maak ik me niet direct zorgen om.

Het is meer dat ik met de luteale fase zit. Zit nu op dag 50 en ben gewoon bang dat straks de luteale fase te kort is.
    Of omdat ik nog een paar dagen misschien een :) heb.
    Of omdat hij dan te kort de tijd heeft.

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hopen dat je lf goed gaat zijn. Succes met afwachten :s

Sasje, al belafspraak gehad?

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik wacht inderdaad maar weer af.
    Zat inderdaad ook net aan Sasje te denken.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaa meiden alles was oke :)

dus start sein is gegeven!!! nu wachten op brief voor het gesprek met ivf arts en wanneer we kunnen gaan starten!

15. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wat goed!
    Nu maar bij de brievenbus gaan liggen ;):p.

Heel veel succes

Dat 2013 zo snel mogelijk ons jaar mag worden!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh dat is mooi sasje! Spannend, nieuw traject, nieuwe kansen!!

Ik heb beletje gehad van dan t ziekenhuis, ik moet een afspraak maken zodra ik op cd10 zit. Geen idee wat ze dan gaan doen..
    Zit nu op dag 33, geen idee hoelang deze cyclus gaat duren dus duurt wel even voordat ik meer ga weten.
    Heb al 2 dagen krampjes, zou wel super zijn als ik ongi word,. Temperatuur is a aantal dagen laag dus hopelijk word dit een mooie cyclus.

17. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Spannend!
    Des te eerder zit je ook weer op cd10 en mooi dat je cyclus dan niet zo lang is.

Ik heb voor alle zekerheid maar een k2v5 gedaan, helemaal niks, maar wilde het even uitsluiten (of ik moet te vroeg zijn geweest met testen, maar dat lijkt me niet).

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik denk dat ze een cylcus willen gaan volgen kzh! en dan start je altijd met dag 10 de follikel meting!
    zo ben ik ook begonnen en aangezien ik ook pas na dag 20 een eisprong kreeg ben ik toen begonnen met clomid.

19. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Na deze ronde heb ik denk ik bijna geen vragen meer, dan heb ik alles al een keer voorbij zien komen ;).

Vandaag heb ik dus gewoon weer een rondje met de digitale ovu test, moet ik dan vanaf vandaag gaan rekenen wat betreft mijn luteale fase?
    Wil het toch stiekem even in de gaten houden.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @sasje ; hoe doen ze zo'n follikel meting? Met een inwendige echo?

Ik had gister even goede hoop op een mooie cyclus, maar vandaag was mn temp ineens stuk hoger, dus ik denk dat het gewoon weer een lange cyclus wordt. Wat opzich niet zo heeeel er is. We gaan de 14e op vakantie dus als ik dan op cd 10 zou zitten is niet handig. Maar word dus wel weer onzekerheid op vakantie, ben dan altijd zo bang dat het ineens komt als ik aan het zwemmen ben..

@ wen ; volgens mij gaat de lf in op de dag na de eisprong.. Maar dat qeet ik niet zeker..

Deel Deze Pagina